Ortahisar Belediye Meclisine bugün Başkanlık yapan AK Partili meclis üyesi Nusret Onur, TİSKİ tarafından yapılan altyapı çalışmasında kötü işçilik olduğunu söyleyip “TiSKi’nin altyapı çalışması sırasında kötü işçilik ortaya çıkıyor. Çukurlar kalıyor. Bu çukurların kapanması çok uzun zaman alacak.” İfadelerini kullandı.
CHP grup başkan vekili Turgay Şahin ise “Müteahhit firma aslında güzel ve hızlı çalışıyor. TİSKİ’nin şuanda üst yapı çalışması yok. Hepsi geçici. Yeniden üst yapı çalışması yapılacak.” Şeklinde konuştu.
AK Partili meclis üyesi Selahaddin Çebi ise “Ortahisar’da 5 yıllık bir proje. Bütün kurumlara yazı yazıldı. Hepsi işlerini bitirecek. Elektrik, internet ve diğerleri. Meydan civarı tamamlandı. Kalkınma çevresi yüzde 80. Ayrıca Beşirli kısmı pandemi döneminde bitecek. Hızlı çalışılıyor ancak işçilikte biraz sıkıntı var. Çok hızlı ve bir çok bölgede aynı anda çalışma yapılıyı pandemi bir fırsat oldu bu proje için bazı yerlerde üst yapısı kötü işçilik olabilir hızlı ve şekilde bittikçe düzeltilecek. Sahip çıkalım proje önemli ve büyük proje şehrimiz için elzem bir proje 5 yıllık bir proje 5 yıla kalmadan erken bitecek inşallah. ” İfadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (16)
Adamın1i
5 yıl önceYapmışken şu yolların altı tünellerle yapılıp çıkılsa ve tüm altyapı oradan gitse kanalizasyon elektrik su herşey ve sonra herhangi bir arızada kanala girip ordan müdahale edilse olmazmı? Neden yaptığımız işler hep günü kurtarma işi??? Ayrıca işçilik ülkemin her yerinde kötününde kötüsü. Bir gurbetçi olarak gördüğüm bu
yakun
5 yıl önceBunların zihniyeti doğru iş yapmaz. Tek düşünceleri yapılan işten daha fazla nasıl çalarım arayışı içindeler.
Selçuk UZUN
5 yıl önceYapılan hizmet çok değerli , ancak Beşirli , Karşıyaka delik deşik , açılan çukurlara geç betonlama yapılıyor, yapılanda çok kötü, bu hizmete gölge düşürüyor.
Hans
5 yıl önceBu sezon daha altyapidan oyuncu cikaramadik vitrine. Bu cocuk neden olmasin? Furkan genc, kerem baykus, safa kinali bunlarida görmek istiyoruz
Ali baba
5 yıl önceİşçilik kötününde ötesinde rezalet.. denetleyen yok mu çalışan bu insanları? Daha bugün dikkatimi cekti , yol parke ve borunun geçtiği yol ortasını parke yapmak zor gelmişki beton dökmüşler.
Kaptan
5 yıl önceHakkıyla işini severek yapan çok az.Yaptım oldu.Bunu teslim alanda harama ortak oluyor.Milletin parasını korumadığı için günahkar oluyor.Aldığı parada haram.Öyle ülkeler varki adamar .Projeyi en ince ayrıntısına kadar modern bir makine paktı ile yapıyor.Bizde bu anlayış yok diyebilirim.
ibrahim
5 yıl öncegerçekten yollar çok kötü, atılan beton kötü, yollar hep çukur. yakında arabalar dökülmeye başlar.
Aliyev
5 yıl önceNusret Onur???? Turgay bey gereken cevabı vermiş gerçi 35 yılına bu işlere veren bilen kişi olarak. bu alt yapıda kazılmadan yapılmıyor Nusret bey Siz başka bir yöntem biliyorsanız eminim Tiski bunu dinleyecektir gidip öğretin. Başkanın bir açıklamasında duymuştum, normalde bu betonlamaların normalde hiçbir alt yapı çalışmasında yapılmadığını ancak sıkıntının azaltılması adına kendilerinin yaptığını söylemişti.???? Selahattin Çebi bey de işçiliği beğenmemiş ortahisar belediye başkan yardımcısı kendisi, ve çalışmanın yapıldığı bir çok yolda ortahisar belediyesine ait. vatandaşların sıkıntısını gidermek için işçiliği kötü olan yerleri kendileri düzeltebilirler.
Mustafa
5 yıl önceBeşirlide açılan kanallara rezalet bir beton uygulaması yaptılar Yollar tek kelimeyle patates tarlasına döndü. Yazık değil mi bizim araçlarımıza Beton yerine sıcak asfalt dökülse hiç sorun olmayacaktı. TİSKİ nin söz verdik yapıyoruz tabelasını gördükçe içimden "YAPMAZ OLAYDINIZ" demek geliyor. Bu denli önemli bir çalışmaya büyük gölge düşürdü yolların durumu.
İsimsiz
5 yıl önceDeniz olmayan biryerden alıp deniz olan şehire getirir müdür yaparsan tiski afallar. Alt yapı cok farkeder şehir planlanması farklı ile. Ki Trabzon gibi çarpık kentlesme olan bir şehirde
Remzi
5 yıl önceHer gelen bir çukur açaaarrr aneeeeeeyyyy
Sek
5 yıl önceMillet arabasıyla her geçtiğinde dümdüz küfür ediyor, emeği olanlara duyurulur.
İsimli
5 yıl önceDeniz görmüş müdürler niye yıllardır yapmadı bu işi? Denizmi tuttu yoksa.
1967
5 yıl önceHayaldi, gerçek oldu..
Caner
5 yıl önceAslında Trabzon yeni yeni Büyükşehir oluyor, bu sorumluluklar hep ötelenmişti. Yapandan Allah razı olsun
Uğur
5 yıl önceÇok doğru işçilik çok kötü