| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 05 Ocak 2021 14:49 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 15:48

Ortahisar meclisinde TİSKİ tartışması: Kötü işçilik ortaya çıkıyor

Ortahisar Belediye Meclisinde TİSKi’nin yaptığı altyapı çalışmaları gündeme geldi.

Ortahisar Belediye Meclisine bugün Başkanlık yapan AK Partili meclis üyesi Nusret Onur, TİSKİ tarafından yapılan altyapı çalışmasında kötü işçilik olduğunu söyleyip “TiSKi’nin altyapı çalışması sırasında kötü işçilik ortaya çıkıyor. Çukurlar kalıyor. Bu çukurların kapanması çok uzun zaman alacak.” İfadelerini kullandı.

CHP grup başkan vekili Turgay Şahin ise “Müteahhit firma aslında güzel ve hızlı çalışıyor. TİSKİ’nin şuanda üst yapı çalışması yok. Hepsi geçici. Yeniden üst yapı çalışması yapılacak.” Şeklinde konuştu.

AK Partili meclis üyesi Selahaddin Çebi ise “Ortahisar’da 5 yıllık bir proje. Bütün kurumlara yazı yazıldı. Hepsi işlerini bitirecek. Elektrik, internet ve diğerleri. Meydan civarı tamamlandı. Kalkınma çevresi yüzde 80. Ayrıca Beşirli kısmı pandemi döneminde bitecek. Hızlı çalışılıyor ancak işçilikte biraz sıkıntı var. Çok hızlı ve bir çok bölgede aynı anda çalışma yapılıyı pandemi bir fırsat oldu bu proje için bazı yerlerde üst yapısı kötü işçilik olabilir hızlı ve şekilde bittikçe düzeltilecek. Sahip çıkalım proje önemli ve büyük proje şehrimiz için elzem bir proje 5 yıllık bir proje 5 yıla kalmadan erken bitecek inşallah. ” İfadelerini kullandı.

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Adamın1i
5 yıl önce

Yapmışken şu yolların altı tünellerle yapılıp çıkılsa ve tüm altyapı oradan gitse kanalizasyon elektrik su herşey ve sonra herhangi bir arızada kanala girip ordan müdahale edilse olmazmı? Neden yaptığımız işler hep günü kurtarma işi??? Ayrıca işçilik ülkemin her yerinde kötününde kötüsü. Bir gurbetçi olarak gördüğüm bu

Y
yakun
5 yıl önce

Bunların zihniyeti doğru iş yapmaz. Tek düşünceleri yapılan işten daha fazla nasıl çalarım arayışı içindeler.

S
Selçuk UZUN
5 yıl önce

Yapılan hizmet çok değerli , ancak Beşirli , Karşıyaka delik deşik , açılan çukurlara geç betonlama yapılıyor, yapılanda çok kötü, bu hizmete gölge düşürüyor.

H
Hans
5 yıl önce

Bu sezon daha altyapidan oyuncu cikaramadik vitrine. Bu cocuk neden olmasin? Furkan genc, kerem baykus, safa kinali bunlarida görmek istiyoruz

A
Ali baba
5 yıl önce

İşçilik kötününde ötesinde rezalet.. denetleyen yok mu çalışan bu insanları? Daha bugün dikkatimi cekti , yol parke ve borunun geçtiği yol ortasını parke yapmak zor gelmişki beton dökmüşler.

Tüm Yorumlar (16)

A
Adamın1i
5 yıl önce

Yapmışken şu yolların altı tünellerle yapılıp çıkılsa ve tüm altyapı oradan gitse kanalizasyon elektrik su herşey ve sonra herhangi bir arızada kanala girip ordan müdahale edilse olmazmı? Neden yaptığımız işler hep günü kurtarma işi??? Ayrıca işçilik ülkemin her yerinde kötününde kötüsü. Bir gurbetçi olarak gördüğüm bu

Y
yakun
5 yıl önce

Bunların zihniyeti doğru iş yapmaz. Tek düşünceleri yapılan işten daha fazla nasıl çalarım arayışı içindeler.

S
Selçuk UZUN
5 yıl önce

Yapılan hizmet çok değerli , ancak Beşirli , Karşıyaka delik deşik , açılan çukurlara geç betonlama yapılıyor, yapılanda çok kötü, bu hizmete gölge düşürüyor.

H
Hans
5 yıl önce

Bu sezon daha altyapidan oyuncu cikaramadik vitrine. Bu cocuk neden olmasin? Furkan genc, kerem baykus, safa kinali bunlarida görmek istiyoruz

A
Ali baba
5 yıl önce

İşçilik kötününde ötesinde rezalet.. denetleyen yok mu çalışan bu insanları? Daha bugün dikkatimi cekti , yol parke ve borunun geçtiği yol ortasını parke yapmak zor gelmişki beton dökmüşler.

K
Kaptan
5 yıl önce

Hakkıyla işini severek yapan çok az.Yaptım oldu.Bunu teslim alanda harama ortak oluyor.Milletin parasını korumadığı için günahkar oluyor.Aldığı parada haram.Öyle ülkeler varki adamar .Projeyi en ince ayrıntısına kadar modern bir makine paktı ile yapıyor.Bizde bu anlayış yok diyebilirim.

I
ibrahim
5 yıl önce

gerçekten yollar çok kötü, atılan beton kötü, yollar hep çukur. yakında arabalar dökülmeye başlar.

A
Aliyev
5 yıl önce

Nusret Onur???? Turgay bey gereken cevabı vermiş gerçi 35 yılına bu işlere veren bilen kişi olarak. bu alt yapıda kazılmadan yapılmıyor Nusret bey Siz başka bir yöntem biliyorsanız eminim Tiski bunu dinleyecektir gidip öğretin. Başkanın bir açıklamasında duymuştum, normalde bu betonlamaların normalde hiçbir alt yapı çalışmasında yapılmadığını ancak sıkıntının azaltılması adına kendilerinin yaptığını söylemişti.???? Selahattin Çebi bey de işçiliği beğenmemiş ortahisar belediye başkan yardımcısı kendisi, ve çalışmanın yapıldığı bir çok yolda ortahisar belediyesine ait. vatandaşların sıkıntısını gidermek için işçiliği kötü olan yerleri kendileri düzeltebilirler.

M
Mustafa
5 yıl önce

Beşirlide açılan kanallara rezalet bir beton uygulaması yaptılar Yollar tek kelimeyle patates tarlasına döndü. Yazık değil mi bizim araçlarımıza Beton yerine sıcak asfalt dökülse hiç sorun olmayacaktı. TİSKİ nin söz verdik yapıyoruz tabelasını gördükçe içimden "YAPMAZ OLAYDINIZ" demek geliyor. Bu denli önemli bir çalışmaya büyük gölge düşürdü yolların durumu.

İsimsiz
5 yıl önce

Deniz olmayan biryerden alıp deniz olan şehire getirir müdür yaparsan tiski afallar. Alt yapı cok farkeder şehir planlanması farklı ile. Ki Trabzon gibi çarpık kentlesme olan bir şehirde

R
Remzi
5 yıl önce

Her gelen bir çukur açaaarrr aneeeeeeyyyy

S
Sek
5 yıl önce

Millet arabasıyla her geçtiğinde dümdüz küfür ediyor, emeği olanlara duyurulur.

İsimli
5 yıl önce

Deniz görmüş müdürler niye yıllardır yapmadı bu işi? Denizmi tuttu yoksa.

1
1967
5 yıl önce

Hayaldi, gerçek oldu..

C
Caner
5 yıl önce

Aslında Trabzon yeni yeni Büyükşehir oluyor, bu sorumluluklar hep ötelenmişti. Yapandan Allah razı olsun

U
Uğur
5 yıl önce

Çok doğru işçilik çok kötü