AK Parti Ortahisar Belediye Başkan Adayı Ergin Aydın, seçim çalışmaları kapsamında mahalle ziyaretlerini sürdürüyor. Gittiği tüm mahallelerde yoğun ilgi gören Aydın, Gülbaharhatun Mahallesi’nde de vatandaşların büyük desteği ile karşılandı. Aydın, vatandaşların ilgisinden heyecan duyduğunu belirterek, “Hemşehrilerimizin güler yüzü ve ilgisi bizleri heyecanlandırıyor.” ifadelerini kullandı.

EN GÜZEL HİZMETLER HAYATA GEÇECEK
Aydın, “Ahmet Metin Genç Başkanımız, Ortahisar Belediyemizde yakaladığı başarılı grafiği artık Büyükşehir Belediyemizde devam ettirecek. Biz de kendisinden aldığımız bayrağı daha ileri taşımak için çalışacağız. Bu noktada halkımızla birlikte, ortak akılla projelerimizi hayata geçireceğiz. Ben bu şehrin çocuğuyum ve bu şehrin her yanında bir izim var. Bundan önce olduğu gibi bundan sonra da Ortahisar ilçemizde en güzel hizmetleri hayata geçirmek için emek sarf edeceğiz.” dedi.
ŞEHRİ HER KESİMİYLE KUCAKLAYACAĞIZ!
Ortak aklın önemini vurgulayan Aydın, “AK Parti’nin belediyecilik anlayışı tüm Türkiye’de olduğu gibi Trabzon’da da fazlasıyla hissedildi. Bizim amacımız geçmişteki başarılı hizmet çıtasını bir adım daha yukarı taşımaktır. Şehrimizde yaşayan tüm vatandaşlarımızı her kesimi ile kucaklayacağız ve istişare kültürü ile ilçemizi yöneteceğiz. Bizim siyasetimiz Allah rızası içindir. Bunun için tüm Ortahisarlıların oyuna talibim.” açıklamasında bulundu.
Tüm Yorumlar (11)
Kadir
2 yıl önceSiyaset ve Allah rızası bu kadar büyük bir paradoks Allah affetsin diyelim
fidans
2 yıl önceAllah için siyaset, öylemi. Yazıklar olsun zihniyetinize...
Fakir
2 yıl önceÇok duygulandım. Din ve siyaset ne ka komik...
Miraç Akpınar
2 yıl önceBenim Nenem doğdu doğalı ; Odununu Fındığını sırtında taşıyor. Otobüs yok ve Merkez Akyazıda yaşıyor. Sayın siyasiler ve Başkan adayları haala umut pazarlayıp oy alıyorlar.
sarfi
2 yıl önceErgin bey Allah rızası için şu siyaseti akp olarak topyekün bırakında rahat bir nefes alalım olmaz mı ? sırf iki üç telefoncu dayının inadı yüzünden canım memleket gözümüzün önünde eriyor.yeter artık akp ye oy yok.
Seis
2 yıl önceMüslüm baba gibisiniz ömrünüz damardan geçti
Hacı
2 yıl önceAman dikkat bunların bastığı yerde ot bitmez, bu kadar yediğiniz kul hakları ne olacak, haramzadeler, birde yaptığı işler Allah rızası içinmiş, hadi ordan be.
temel
2 yıl öncetabi tabi size oy vermeyen dinden çıkar, iyi ki varsınız yoksa ahirette halimiz ne olurdu.......!
Murati
2 yıl önceSiyaset yaparak Allahın rızasını alacağını pek zannetmiyorum yaptıklarınız ortada 22 yıldır ne tür işler yaptınız belli kardeş ülkeyi ğetirdiğiniz durum ortada yıktınız şimdi de biz çözeriz diyorsunuz sorunun kaynağı sizsiniz sorunu biz çözeriz diyorsunuz o yüzden Allah İn rızasını almak istiyorsan ilk yasakladığı haram olan faizin yüzde 45 yapıp uyğuladığını orda anlatırsın artık bilmem belki Allah Rıza ğösterir belki ama pek sanmıyorum hacı ya
Kerim
2 yıl önceBuradan anlıyoruz ki başkan olursa maaş almayacak.. Hayrına çalışacak..
akç
2 yıl öncebunları sandığa gömelim başka kurtuluş yok.