| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 29 Şubat 2024 09:51

Ortahisar Belediye Başkan adayı Ergin Aydın "Bizim siyasetimiz Allah rızası içindir"

Ak Parti Ortahisar Belediye Başkan Adayı Ergin Aydın mahalle ziyaretlerine devam ediyor.

AK Parti Ortahisar Belediye Başkan Adayı Ergin Aydın, seçim çalışmaları kapsamında mahalle ziyaretlerini sürdürüyor. Gittiği tüm mahallelerde yoğun ilgi gören Aydın, Gülbaharhatun Mahallesi’nde de vatandaşların büyük desteği ile karşılandı. Aydın, vatandaşların ilgisinden heyecan duyduğunu belirterek, “Hemşehrilerimizin güler yüzü ve ilgisi bizleri heyecanlandırıyor.” ifadelerini kullandı.

ergin-aydin-2.jpeg

EN GÜZEL HİZMETLER HAYATA GEÇECEK

Aydın, “Ahmet Metin Genç Başkanımız, Ortahisar Belediyemizde yakaladığı başarılı grafiği artık Büyükşehir Belediyemizde devam ettirecek. Biz de kendisinden aldığımız bayrağı daha ileri taşımak için çalışacağız. Bu noktada halkımızla birlikte, ortak akılla projelerimizi hayata geçireceğiz. Ben bu şehrin çocuğuyum ve bu şehrin her yanında bir izim var. Bundan önce olduğu gibi bundan sonra da Ortahisar ilçemizde en güzel hizmetleri hayata geçirmek için emek sarf edeceğiz.” dedi.

ergin-aydin-3.jpeg​​​​​​​

ŞEHRİ HER KESİMİYLE KUCAKLAYACAĞIZ!

Ortak aklın önemini vurgulayan Aydın, “AK Parti’nin belediyecilik anlayışı tüm Türkiye’de olduğu gibi Trabzon’da da fazlasıyla hissedildi. Bizim amacımız geçmişteki başarılı hizmet çıtasını bir adım daha yukarı taşımaktır. Şehrimizde yaşayan tüm vatandaşlarımızı her kesimi ile kucaklayacağız ve istişare kültürü ile ilçemizi yöneteceğiz. Bizim siyasetimiz Allah rızası içindir. Bunun için tüm Ortahisarlıların oyuna talibim.” açıklamasında bulundu.

ergin-aydin-4.jpeg​​​​​​​

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kadir
2 yıl önce

Siyaset ve Allah rızası bu kadar büyük bir paradoks Allah affetsin diyelim

F
fidans
2 yıl önce

Allah için siyaset, öylemi. Yazıklar olsun zihniyetinize...

F
Fakir
2 yıl önce

Çok duygulandım. Din ve siyaset ne ka komik...

M
Miraç Akpınar
2 yıl önce

Benim Nenem doğdu doğalı ; Odununu Fındığını sırtında taşıyor. Otobüs yok ve Merkez Akyazıda yaşıyor. Sayın siyasiler ve Başkan adayları haala umut pazarlayıp oy alıyorlar.

S
sarfi
2 yıl önce

Ergin bey Allah rızası için şu siyaseti akp olarak topyekün bırakında rahat bir nefes alalım olmaz mı ? sırf iki üç telefoncu dayının inadı yüzünden canım memleket gözümüzün önünde eriyor.yeter artık akp ye oy yok.

Tüm Yorumlar (11)

K
Kadir
2 yıl önce

Siyaset ve Allah rızası bu kadar büyük bir paradoks Allah affetsin diyelim

F
fidans
2 yıl önce

Allah için siyaset, öylemi. Yazıklar olsun zihniyetinize...

F
Fakir
2 yıl önce

Çok duygulandım. Din ve siyaset ne ka komik...

M
Miraç Akpınar
2 yıl önce

Benim Nenem doğdu doğalı ; Odununu Fındığını sırtında taşıyor. Otobüs yok ve Merkez Akyazıda yaşıyor. Sayın siyasiler ve Başkan adayları haala umut pazarlayıp oy alıyorlar.

S
sarfi
2 yıl önce

Ergin bey Allah rızası için şu siyaseti akp olarak topyekün bırakında rahat bir nefes alalım olmaz mı ? sırf iki üç telefoncu dayının inadı yüzünden canım memleket gözümüzün önünde eriyor.yeter artık akp ye oy yok.

S
Seis
2 yıl önce

Müslüm baba gibisiniz ömrünüz damardan geçti

H
Hacı
2 yıl önce

Aman dikkat bunların bastığı yerde ot bitmez, bu kadar yediğiniz kul hakları ne olacak, haramzadeler, birde yaptığı işler Allah rızası içinmiş, hadi ordan be.

T
temel
2 yıl önce

tabi tabi size oy vermeyen dinden çıkar, iyi ki varsınız yoksa ahirette halimiz ne olurdu.......!

M
Murati
2 yıl önce

Siyaset yaparak Allahın rızasını alacağını pek zannetmiyorum yaptıklarınız ortada 22 yıldır ne tür işler yaptınız belli kardeş ülkeyi ğetirdiğiniz durum ortada yıktınız şimdi de biz çözeriz diyorsunuz sorunun kaynağı sizsiniz sorunu biz çözeriz diyorsunuz o yüzden Allah İn rızasını almak istiyorsan ilk yasakladığı haram olan faizin yüzde 45 yapıp uyğuladığını orda anlatırsın artık bilmem belki Allah Rıza ğösterir belki ama pek sanmıyorum hacı ya

K
Kerim
2 yıl önce

Buradan anlıyoruz ki başkan olursa maaş almayacak.. Hayrına çalışacak..

A
akç
2 yıl önce

bunları sandığa gömelim başka kurtuluş yok.