Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu'nun bayramlaşma töreninde İYİ Parti Trabzon Milletvekili Hüseyin Örs ile Yomra'nın İYİ Parti'li Belediye Başkanı Mustafa Bıyık Haber61 TV'ye açıklamalarda bulundu.
Örs "ASKF'nın geleneksel hale getirdiği bayramlaşma töreni Trabzon'daki tüm spor taban birliklerinin buluşma yeri. Bizi izleyen tüm Trabzonlu hemşerilerimin Trabzonspor'a gönül verenlerin bayramlarını tebrik ediyorum. " dedi.
Yomra Belediye Başkanı Bıyık ile törene geldiğini söyleyen Örs " Bayramlaşmaya geldik ama o esnada bile notlarını alıyor. İnşallah Yomra'ya güzel hizmetlerde bulunacak. Genç ve dinamik bir başkanımız var" ifadelerini kullandı.
YOMRA'DA CİDDİ ALTYAPI SORUNLARI VAR
Yomra Belediye Başkanı Bıyık ise " Sayın vekilimiz Trabzon için bir örnektir hem siyasette hem sporda. Vekilimin önderliğinde bayramlaşmaya katıldık. Herkesin bayramını kutluyorum" dedi.
Başkan Bıyık Yomra'daki bir çok problem üzerine çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek "Yomra'nın aşırı hızlı şehirleşmesi nedeniyle çok ciddi problemleri var. 3 -5 yılda düzelebilecek özellikle altyapı sorunları var. Yol sorunu bir nebze olsa çözüldü. Suyla ilgili çalışmalarımızı TİSKİ'yle sürdürüyoruz. Yomra'da gerçekleşen sel felaketi nedeniyle yaşanan bir su sorunu oldu. Şuanda giderildi. Önümüzdeki 1 yıl içinde de Yomra'nın su sorunu tamamen ortadan kaldırılacaktır. TİSKİ ile çok ciddi bir proje çalışmamız var. Yomra'nın sorunlarını zaten biliyorduk. Yerinde de tespit etmiş olduk. İnşallah bundan sonra da yavaş yavaş çözeceğiz" şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (9)
Şehzade.
6 yıl önceYomra için şeçimde vaadettiğiniz hanki projeleri yapabileceksiniz başkan.Seçimde vaadedilmiş bir sürü proje vardı.
nuray uzun
6 yıl önceyomra değil küçük dubai desek daha doğru olur
erdinc
6 yıl önceYol sorunu bitti siz mi bitirdiniz ... Su sorunu botecek siz bitireceksiniz tiski mi... Siz kendi soz verdiginiz projeleri gerceklestirin...
Turgut iskender
6 yıl önceBilmem ne bayram kutlamalarını halkımızla gerçekleştirdik demekten başka bişe bildiğin yok yapacağın bişe de yok bu halkı 5-10 sene de sen kandırırsın olur biter.koylulerini ise yerleştir cayocagi köşesinde otursun maaş alsn.ha unuttum demeyi herşey daha da iyi olacak
Kenan cukur
6 yıl önceArtık yapacağız yerine yapazağız diyen başkan olmssın başka bise istemiyoruz
Fatih
6 yıl önceYorumlara bakıyorum da özellikle İbrahimciler laf sokmaya gelmişler. Adam ben yaptım demiyor zaten. Bir zahmet medyayı takip edin. Adam zaten emeği geçen herkese minnettar olduğunu her fırsatta söylüyor. Projelerine sıra gelmesi için maalesef İbrahimin pisliklerini temizlemesi gerekiyor öncelikle. Bunu siz de çok iyi biliyorsunuz. O yüzden burada boş muhabbet yapmayın. Klavye efeliğine gerek yok.
Seda
6 yıl önceYomrada yıllardır şu sorunu var eski başkana bunu defalarca belirtti k ama en ufak bi teşebbüs te bulunmadığı gibi yomrayı dibe çekti yorumlarınız sizin kim olduğunuzu gösteriyor bukadar da olmaz
Deniz
6 yıl önceEvet evet kesinlikle yorumdan seninde kim oldugun belli yeni başkanı savunduğuna göre daha ne yapacağı belli olmadan diyorum ki devam et vardır bi çıkar n.
Trabzonlu
6 yıl önce69 milyon boRC takmış bir başkanın savunucuları kasa bom boş alt yapı yok bütün ihaleleri kendi şirketine veren bir başkanın savunucuları haaa üzerini kapattığı pisliklerde çabası %40 oy alarak hezimete uğrayan bir başkan. Gönül isterdiki arapların peşine kuyruk olacağına ilçenin alt yapı sorununu cozeydide %90 olaydı şeffaf calisaydida şeffaf bir başkan olaydı kabadayılıkla adam dağa kaldırmakla adamı böyle hezimete ugratirlar. Şimdi yeni başkana sıra gelince Allah kolaylık versin virane bir ilçeye başkan olmuş işi çok zor Allah yardımcısı olsun