| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 23 Kasım 2020 14:59 Güncellenme tarihi: 11 Kasım 2025 15:56

Başkan Zorluoğlu’ndan “63 araç” iddiasına yanıt: “Haberdeki bilgiler gerçeği yansıtmıyor”

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Sözcü gazetesinde yer alan “Trabzon Belediyesi 63 araca 10 milyon lira harcadı” haberine sert tepki gösterdi.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, Sözcü gazetesinde çıkan  "Trabzon belediyesi 63 araca 10 milyon lira harcadı" haberine yanıt verdi. TİSKİ Genel Kurulu'nda konuşan Murat Zorluoğlu haberin gerçeği yansıtmadığını söyledi.

Murat Zorluoğlu şöyle konuştu; "Ulusal bir gazetenin internet sayfasında bir haber çıktı. Bu haberde Trabzon belediyesi 63 araca 10 milyon lira harcadı , bugünkü gazetede de Ankara lüks araç satıyor diye haber çıktı. Ankara ve İstanbul belediyelerini güzelleme yapmak için bizi kullanmak ilginç oldu. 

Ankara büyükşehir belediyesi 3-4 lüks aracı satması bizi ilgilendirmiyor. Bizim satacak bir lüks aracımız yok. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı olarak kiralanan araçlar çok fazladır diye bir cümle kurmadım. Benim söylediğim daha tasarruflu bir şekilde yola devam edeceğimizdir. Ve bu geçen sene yapılan bir ihaledir. Geçen seneki ihaleyi kullanarak Ankara satıyor Trabzon alıyor yanlıştır. Ama ne oldu? 2019 da göreve başladığımızda eski ihaleyi devam ettirdik. 109 araç kiralanmış.  Biz 1 yıllık değil 3 yıllık araç kiralayan dedik. 
Biz daha önce daha bir ihale olan ihaleyi ikiye böldük. Binek tipi ve kamyonet olarak. Binek araçlarda kasko şartı var kamyonette yok.  Bir ihale ile 51 bir ihale ile de 63 araç kiraladık.

6 milyon 200 binlira ödeyeceğiz. 3 yıl aynı parayı ödeyeceğiz. Eğer bu ihaleyi bu sene yaptirsaydik daha fazla ödeyecektik. Biz yüzde 30'un üzerinde belediyemize tasarruf sağlamış bulunuyoruz. Bir de lüks meselesi var. Ne kiraladık bakalım. 9 Passat,1 Audi 6 gerisi Megane ve Duster. Bazısı lüks 63 araç diyorlar ama ben bu araçları bulamadım. Bizde lüks araç yok. Neden 9 Passat? Misafirlerimiz geliyor bakanlarımız, valiliğin talebi oluyor. " 

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ali Er
5 yıl önce

9 Passat,1 Audi 6 gerisi Megane ve Duster. Neden 9 Passat? Misafirlerimiz geliyor bakanlarımız, valiliğin talebi oluyor. " diyor başkan.... Bakan gelmezse passat yatıyor mu? 365 günde toplasan 10 gün bakan burada olur. Ama 9x365 gün... 4 bin gün falan passat'ın parasını ödüyorsunuz... keşke açıklama yapmasaydınız

S
sek
5 yıl önce

Neyinize yetmiyor renault megane illa audı,mercedes bineceksınız değil mi.Millet işsizlikten kırılıyor belediyelerin önü lüks arabdan geçilmiyor.Yatacak yeriniz yok yatacak.

Y
yorumcu
5 yıl önce

Passat luks degilse ne? Fiyatindan haberiniz var mi? Bakan beyler geldiklerinde megane arabaya binerlerse forslari mi dusuyormus? Gelmeden once telefon edip " bak murat bey geldigimizde passattan asagisina binmeyiz haberin olsun" mu diyorlar? hic sanmiyorum.Tamamen belediyenin isguzarligidir bu is.Sayin baskan sizi o gorev icin ben sectim ,dolayisiyla ben dolmusa biniyorken sizin bakan beylerin neticelerini sigdiracak araba derdine dusmenizi kiniyorum.Tasarruf yapacagiz deyip "sayin buyuklerimiz icin paraya kiyip passat aldik" demek cok buyuk bir celiski.

M
mehmet
5 yıl önce

Ankara ve İstanbul belediyelerini güzelleme yapmak gibi bir ihtiyaclari yok. Ulke ekonomik kiriz ve issizliklen bogusuyor Sizler(akp) varlik icinde yuzuyorsunuz.

İbrahim
5 yıl önce

Özürü kabahatinden büyük

Tüm Yorumlar (14)

A
Ali Er
5 yıl önce

9 Passat,1 Audi 6 gerisi Megane ve Duster. Neden 9 Passat? Misafirlerimiz geliyor bakanlarımız, valiliğin talebi oluyor. " diyor başkan.... Bakan gelmezse passat yatıyor mu? 365 günde toplasan 10 gün bakan burada olur. Ama 9x365 gün... 4 bin gün falan passat'ın parasını ödüyorsunuz... keşke açıklama yapmasaydınız

S
sek
5 yıl önce

Neyinize yetmiyor renault megane illa audı,mercedes bineceksınız değil mi.Millet işsizlikten kırılıyor belediyelerin önü lüks arabdan geçilmiyor.Yatacak yeriniz yok yatacak.

Y
yorumcu
5 yıl önce

Passat luks degilse ne? Fiyatindan haberiniz var mi? Bakan beyler geldiklerinde megane arabaya binerlerse forslari mi dusuyormus? Gelmeden once telefon edip " bak murat bey geldigimizde passattan asagisina binmeyiz haberin olsun" mu diyorlar? hic sanmiyorum.Tamamen belediyenin isguzarligidir bu is.Sayin baskan sizi o gorev icin ben sectim ,dolayisiyla ben dolmusa biniyorken sizin bakan beylerin neticelerini sigdiracak araba derdine dusmenizi kiniyorum.Tasarruf yapacagiz deyip "sayin buyuklerimiz icin paraya kiyip passat aldik" demek cok buyuk bir celiski.

M
mehmet
5 yıl önce

Ankara ve İstanbul belediyelerini güzelleme yapmak gibi bir ihtiyaclari yok. Ulke ekonomik kiriz ve issizliklen bogusuyor Sizler(akp) varlik icinde yuzuyorsunuz.

İbrahim
5 yıl önce

Özürü kabahatinden büyük

T
Trabzonlu Hayati dayı
5 yıl önce

Riv Riv,ama sonuç,Haber doğru Haber

Y
Yusuf yıldız
5 yıl önce

Bu akp zihniyeti konuştukça batıyor,,yediniz bitirdiniz Trabzonu

S
sek
5 yıl önce

Ne oldu beğenmeyenler işinize mi gelmedi söylediklerim.Yediden yetmişe bütün siyasiler aynı bu koltuğa oturana birşeyler oluyor arkadaş.Milletin paraları çar çur sonra uçuyoruz.Bırakın milleti salak yerine koymayı.

S
SANAYİDEN....
5 yıl önce

BÜYÜKŞEHİR MAKİNA İKMALİN BÜTÜN BÜTCESİ 2-3 TANE FİRMAYA PEŞKEŞ ÇEKİLİYOR.MAL ALIM TEKLİFLERİNİN TAMAMI DÜZMECE VE BUNU SEKTÖRDEKİ HERKES BİLİYOR AMA KİMSENİN KILI KIPIRDAMIYOR DAHA NEYİ TARTIŞIYORSUNUZ

H
Hırsız akp
5 yıl önce

9 pasat vali misafirler için mi aldı ilginç taksilee gelemiyor

M
Metin
5 yıl önce

Sense. Hikaye Ciktin

C
Can
5 yıl önce

Sayın başkan .senin aracın tek kişilik mi misafirinde senin aracında gitsin bir zahmet. O aldığınız lüks araçlar gün içinde belediye önünde akşam mesai saati bitince yok orda niye .kim kullanıypr bunu.bittiniz artık bukadar işsiz aç insan var yazık yüzünüz de kızarmıyor.

H
Hasret
5 yıl önce

Sayın Başkanımızla gurur duyuyoruz. Rabbim yolunuzu açık etsin inşAllah sayın başkanım. Saygılar sunarım.

N
Nuray
5 yıl önce

Deprem yaklaşıyor.Rize kentsel dönüşüme başladı.Trabzon ve Akçaabat nefsipulathane mh Sanli sk.ozellikle kentsel dönüşüme almayı neden düşünmüyorsunuz Çünkü deniz kumu ile yapılmış üstelik 50 ve 60yillik evler.Arabalar mi yoksa insan canımı bir düşünün