| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 12 Haziran 2023 17:20 Güncellenme tarihi: 16 Ağustos 2023 13:28

Murat Zorluoğlu Trabzon’daki o işletmeleri uyardı “Bu şekilde devam edemezler, ettirmeyiz”

Trabzon Büyükşehir belediye başkanı Murat Zorluoğlu, bazı işletmelerin uygulamalarına tepki gösterdi.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Haziran ayı meclis toplantıları başladı.

Toplantının ilk gününde yaklaşan turizm sezonu dolayısıyla özellikle meydan Parkı çevresindeki işgaller ve lokanta önlerinde yapılan davetler gündeme geldi.

Bağımsız meclis üyesi davut Çakıroğlu “Meydan bölgesinde yer alan işletmenin önünde simsarlar var. Neredeyse kolumuzdan tutup içeri çekecekler bizi. Bunla mücadele için ilgili birimlerin özen göstermesi. İdarenin verdiği kararlara uyulması gerekir. Otorite devlettir. Bunu kimsenin bu şekilde yapmaya hakkı yok” dedi.

Konuya cevaben konuşan Trabzon Büyüjkşehir Belediye başkanı Murat Zorluoğlu “Başkan Murat Zorluoğlu lokantaların yüksek sele müşteri çağırması ile ilgili olarak ise “yollar üzerindeki işgaller müsaade etmemeye çalıştığımız bir durum. Belediye binasından AK Parti il binasına giderken sol tarafta esnafların yüksek sesle çağırması doğru bulmuyorum. Bu şekilde devam edemezler, ettirmeyiz. Gerekli cezayı uygularız. Durmazlarsa en son uygulamayı da uygularız” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
erhan
3 yıl önce

Sayın başkan ; Aynen devam..Yalnız bu olayın çok az bir kısmı. Havalimanından başlayarak Suriyelilerin , Hatay ve yakın bölgeden gelenlerin orada burada kaçak çalışması engellenmeli. Apartların da kaçak çalışmasına kesinlikle izin verilmemeli. Her yerde kontroller artırılmalı. Fiyatlarda kazıkçılara kesinlikle göz açtırılmamalı. Fiyat etiketsiz satışa izin verilmemeli. Gelenlerin Devletin misafiri olduğu ve bazı kendini bilmez esnaf-satıcı-simsarların insafına bırakılmamalı.

M
Mustafa inan
3 yıl önce

Başkan o kadar samimiyetsizsinki. Söylediğin hiçbir şeye şahsen inanmıyorum. O simsarlar yıllardır o rezaleti yapıyorlar hemde senin makam odanın dibinde sesin çıktımı? Hayır. sokaklar esnafların lokantaların çay ocaklarının kafelerin işgali altında yıllardır bir kesim bağırıyor umrundamı tabiki hayır. Şimdi kalkmış izin vemezmiş. Bizde yedik, Belediye zabıtası ne iş yapar gören var mı?

K
Kastarozlu 61
3 yıl önce

HEPSİ SIRTLAN GİBİ BAŞKAN, MİLLETİN ÜZERİNE ÇULLANIYORLAR

şakir baş
3 yıl önce

zabıtalar ne iş yapar,zabıta müdürü sıcak koltuğundan kalkıp ne oluyor diyormu???? ( SnCumhurbaşkanımız sürekli vatandaşla iç içe iken ,koltuğuna oturmazken) 1)şehir ilçeler dahil dilenciden geçilmiyor. dilenciler kavşaklarda durarak hem çimleri eziyor.hemde kirletiyor2) araç parklarını engellemek adına şehirdeki yollar kaldırımlar dubadan, tabeladan, kolilerden ,sandalyeleden vb değişik malzemeler den geçilmiyor.

B
Burak
3 yıl önce

Gazipaşa caddesinde. 5 yıldan yanmayan sokak lamba tirekleri turuyor. Ağaçlar budama yanılması lazım ganita acıktı caddeden yayalar yürüyomuyor masa sandalye cip ler esnaf için yanılan cepler emniyet personeli deyip işgal ediliyor biz esnaf olarak faydasını görmüyoruz bir an önce iptal edilsin insanlar kaldırım rahat kullansın engelli vatandaş için bir uyarı yok birde kunduracı lar caddesi girişin de rezil çöp kondeyner var göründü girlilihi

Tüm Yorumlar (21)

E
erhan
3 yıl önce

Sayın başkan ; Aynen devam..Yalnız bu olayın çok az bir kısmı. Havalimanından başlayarak Suriyelilerin , Hatay ve yakın bölgeden gelenlerin orada burada kaçak çalışması engellenmeli. Apartların da kaçak çalışmasına kesinlikle izin verilmemeli. Her yerde kontroller artırılmalı. Fiyatlarda kazıkçılara kesinlikle göz açtırılmamalı. Fiyat etiketsiz satışa izin verilmemeli. Gelenlerin Devletin misafiri olduğu ve bazı kendini bilmez esnaf-satıcı-simsarların insafına bırakılmamalı.

M
Mustafa inan
3 yıl önce

Başkan o kadar samimiyetsizsinki. Söylediğin hiçbir şeye şahsen inanmıyorum. O simsarlar yıllardır o rezaleti yapıyorlar hemde senin makam odanın dibinde sesin çıktımı? Hayır. sokaklar esnafların lokantaların çay ocaklarının kafelerin işgali altında yıllardır bir kesim bağırıyor umrundamı tabiki hayır. Şimdi kalkmış izin vemezmiş. Bizde yedik, Belediye zabıtası ne iş yapar gören var mı?

K
Kastarozlu 61
3 yıl önce

HEPSİ SIRTLAN GİBİ BAŞKAN, MİLLETİN ÜZERİNE ÇULLANIYORLAR

şakir baş
3 yıl önce

zabıtalar ne iş yapar,zabıta müdürü sıcak koltuğundan kalkıp ne oluyor diyormu???? ( SnCumhurbaşkanımız sürekli vatandaşla iç içe iken ,koltuğuna oturmazken) 1)şehir ilçeler dahil dilenciden geçilmiyor. dilenciler kavşaklarda durarak hem çimleri eziyor.hemde kirletiyor2) araç parklarını engellemek adına şehirdeki yollar kaldırımlar dubadan, tabeladan, kolilerden ,sandalyeleden vb değişik malzemeler den geçilmiyor.

B
Burak
3 yıl önce

Gazipaşa caddesinde. 5 yıldan yanmayan sokak lamba tirekleri turuyor. Ağaçlar budama yanılması lazım ganita acıktı caddeden yayalar yürüyomuyor masa sandalye cip ler esnaf için yanılan cepler emniyet personeli deyip işgal ediliyor biz esnaf olarak faydasını görmüyoruz bir an önce iptal edilsin insanlar kaldırım rahat kullansın engelli vatandaş için bir uyarı yok birde kunduracı lar caddesi girişin de rezil çöp kondeyner var göründü girlilihi

E
Engin sari
3 yıl önce

Başkanım her taraf aynı yıllardır siz yenimi duydunuz tabi halkın içinde olmayıp trabzonu "ay" dan yönetirseniz olacağı budur , zaten trabzonun yolları rezalet millet hep arabalarını kırdı bu yollarda kimin umrunda siz sahille uğraşın poztepeyle uğraşın oralar daha önemli, şehir trafik lambası dolu bir akıllı demiyorki; yolumuz yok zaten olanıda trafik lambasıyla kestik bari lambaları kaldıralımda trafik aksın. Biz trabzonlular beddualıyız herhalde.

E
emekli
3 yıl önce

trabzonu bu hale getiren sizlersiniz arapların bu kadar cüretkarlaşmalarının getirdikleri para olduğu aleni, bize trabzonlu vatandaşlar olarak utanmadan içeride oturun dış masalar rezerve diyerekten arapları oturtanlar bile var şikayetlere rağmen hala devam eden kayıtsızlar var şehrin çehresini 5 yılda batıdan arabistana çevirdiniz bu yapılanlar unutulmayacaktır

H
h.tahsin kurt
3 yıl önce

şehirde butun mahallelerde kaldırim sorunu var.olanlarida esnaf ve araçlar işgal ediyor.kaldirim medeniyettir.ama bizde yok

İSMAİL
3 yıl önce

ZABITALAR HER AY ALACAKLARI MAAŞI HESAPLIYOR BU DA BİR İŞ DE. ASLINDA SORUN ONLARDA DEĞİL SORUN ONLARI ÇALIŞTIRMAYAN, ONA BUNA BİŞEY DEMEYİN DİYE TALİMAT VERİP ZABITAYA İŞİ NEFRET ETTİREN YÖNETİCİLERDE. ZABITADA NAPIYOR ONA DEMİCEKSEM DİĞERİNEDE BEN DEMİYORUM DİYOR GEÇİYOR. PARTİZANE PARTİZANE

U
uğur
3 yıl önce

sayın başkan bu serzenişinden anladığım sanki bunu yeni duymuş intibası yaratıyorsunuz lakin bu pandemi öncesinden beri süregelen bir sorun siz ise bir ganita tutturmuş gidiyorsunuz hemen yanı başınızdaki pespayeliği yeni duyup görmeniz buna tedbir alacağım demeniz kadar absurt bir durum buda gösteriyorki halk kadar yerel yönetimlerin durumlarıda vahim allah yardımcımız olsun.

D
Doğrucu Davut
3 yıl önce

Bence yapamıyorsun bırak başkan bilmiyorsun anlamıyorsun belediyecilikten bir insan her işten anlamaz

K
kemal doğlı
3 yıl önce

Zabıtalar yanından önünden DİLENCİ geçiyor ZABITA DİLENCİDEN ÇEKİİNİYOR.MEYDANIN ARKA SOKAKLARI ÖZELLİKLE AKŞAM DİLENCİDEN GEÇİLMİYOR

K
kemal doğlı
3 yıl önce

DİLENCİ ZABITANIN ÖNÜNDEN GEÇİYOR BİRŞEY DEMİYOR.AKŞAMLARI GECE YARILARINA KADAR ŞEHİRİN MEYDAN CİVARI YAN SOKAKLARI DİLENCİ DOLU TURİSTLER RAHATSIZ EDİYOR.

A
AHMET KAŞLI
3 yıl önce

MEYDAN BİRÇOK NOKTASI ÖZELLİKLE TAŞBAŞI BÖLGESİ ŞEHRİN GİRİŞ NOKTASI,TRAFİKTEN TABELADAN YOL KALDIRIM İŞGALİNDEN GEÇİLMİYOR ZABITA CAMİNİN ÖNUNDE ARABANIN İÇİNDE BEKLER DURUR ,AĞAÇIN DİBİ ÇÜPLUK OLMUŞ SİGARA İZMARİTİNDEN

K
Kapitano rix
3 yıl önce

Aynen öyle

S
Samet
3 yıl önce

Heryerde aynı şey mevcut, farih lisesi karlısında kahve var , geçtim dükkan önünü karlı kaldırıma masa atmış, yola duba koymuş, hanzo oğlu hanzo

Y
Yaşar çalkayış
3 yıl önce

Sayın başkan, En önemli sorun ptt önündeki dolmuş durakları rezilliğidir, sanki orası trabzona ait değil . O duraklar oradan kalkmalıdır. Oradaki durakları eski cudibey otoparkına toplayabilirsiniz.

A
Ara beni
3 yıl önce

Bıraksın lokanta masalarını önce bu dilenci tiplerini bir kaldırsın heryer dilenci her ışık dilenci dolu bunları takip etsin ayıptır ya dilenciler rehin almış trabzonu hala işgalden bahsediyor asıl işgali bu soytarı dilenciler yapıyor derhal bunun önünü almalı yoksa sezonda isyan çıkar çok dilenciyi vatandaş döver.İşi vatandaşa bırakmasın bırakırsa daha kötü şeyler olabilir

A
Ara beni
3 yıl önce

Murat zorluoğlu şehrine sahip çık bu ilk önce dilencilere önlemini al.Ortahisar belediyesi sende bu vatandaş size oy verdi hizmet istiyor çokta şey istemiyor .eğer siz önlem alamıyorsanız vatandaşa bırakın vatandaş onların işini en koşa zamanda en güzel şekilde halleder

A
Asım KILIÇ
3 yıl önce

Oy kaybetmeme uğruna herşeye göz yumuluyor. Trabzon'un her yerinde sorunlar aynı. İşyerleri, araçlar kaldırımları işgal etmiş durumda. Yolların bir şeridi otopark olarak kullanılıyor. Büyükşehir Belediyesi site içinden geçen yolu kapattım diyor. Ortahisar Belediyesi ben açarım diyor.

N
Necati Ṣaṣmaz
3 yıl önce

Dükkan ve iṣ yerlerinin önlerinin ṣahıslar tarafından park yasağı konulup halka ait olan caddelerin bu ṣekilde gasp edilmesine göz yummaya ṣehir yänetimi nezaman son verecek.Caddeler halkın ortak malıdır. Hiçbir kiṣi ṣahıs olarak kendi ihtiyacı için park yasağı koyamaz.Bu hak sadece devlete aittir.