Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nde devir teslim töreni gerçekleşti.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Ahmet Metin Genç, eski başkan Murat Zorluoğlu'ndan görevi resmen devraldı.
Devir teslim töreninde açıklamalarda bulunan Murat Zorluoğlu, Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nin toplam borcunu da açıkladı.
Murat Zorluoğlu konuya ilişkin olarak yaptığı açıklamada, "2019 yılında devraldığımızda Büyükşehir belediyesinin borcu yaklaşık 300 milyon liraydı ve bu 2019 yılı bütçemizin yaklaşık yüzde 40’ına tekabül ediyordu. Şimdi devrederken borcumuz 1.6 milyar ancak bu borç şu anda 2024 yılı bütçemizin yüzde 21’ine tekabül ediyor. Bakıldığında borcun artmadığını da memnuniyetle ifade ederim. Benzer bir durum TİSKİ’de de söz konusudur. Trabzon büyükşehir belediyesi, Türkiye’de Büyükşehir belediyeleri arasında en az borcu olan büyükşehir belediyelerin bir tanesidir. Personel sayısı az olan bir belediyedir. Ekonomik zorlukları olan bir belediyedir. Bir öz gelir oluşturmak zorundayız. Bunu da belirtilelim" dedi.
Tüm Yorumlar (10)
Ahmet
2 yıl önceİstanbuldan pahalı olan restaurantlarimizdan gelir elde edin. Eskiden neydik şimdi ne olduk.
Vatandas
2 yıl önce300 milyon borçla alıp 1.600 milyon yani 5 katından fazla borç ile teslim etmek su faturası elektrik faturası gibi borç ödedik otomatik zam sistemi ile teşekkürler çok büyük başari keşke daha fazla kalsaydiniz hakkınız ödenmez !!!pes
Ali Veli
2 yıl önceTrabzonsporun borcu daha fazla.Baskan sen ne yaptın borcsuz belediye olmaz.
Sultan
2 yıl önceBu borçların kime olduğunuda açıkla görelim sayın başkan ucu kime dayanıyor bilelim
caner
2 yıl önceBaşkanım, trabzona katkıların sayısız.Teşekkür ediyorum. Her yeni projenin altında sizin imzanız var. Bana göre ilk büyükşehir belediye başkanı sizsiniz. Bunu birgün herkez anlayacak. Trabzonun en önemli sorunlarını çöz, aday bile gösterilme, hala inanamıyorum. Ne oldu bu trabzonda
Osman Geldi
2 yıl önceÇal mağarasının kaymağını siz yiyorsunuz Dünyanın parasını ordan geliyor orda çalışan en az 6 kişi çalışıyor bir günde onların parasını çıkarıyor 29 gün belediye ordan iyi para kazanıyor başka gideri yok Eskiden köylerde su parası alinmazdi onu bırak yaylalarda ki evlerden alıyorsunuz yüzde 13 birde yüzde 8 vergi alıyorsunuz Zarardan bahsediyor sunuz Yaptığımız dek şey seçim den seçime köy yollarını beton dokmek
Hüseyin
2 yıl önceKurtulduk ego tavan
Kadir
2 yıl önceTraparklarınız, su paralarınız, vergileriniz orayı döndüremedi mi? Yeni yapılan maraş zarar, mazgallar zarar, yollara bir şey yapmadınız zaten zarar. Şu yolları yeni gelen başkan sıfır asfalt yapsın. Ağır tonajlı araçlar yaptıkları yolları eğip bükmesin. Sonra mı raylı sistemi bekliyoruz hani şu vaatlerindeki…
emir
2 yıl önceyani sayın başkan paranın ne kadar değer kaybettiği ancak bu kadar iyi ifade edilebilirdi... geçen senenin 300 milyonu bu yılın 1.6 milyar tlsi olduğuna göre emekli ve asgari ücretlinin aldığı paranın en az ne kadar olması gerekir?
Ali
2 yıl önce5 yıl önce diyor