| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 23 Kasım 2020 16:24 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 16:25

Murat Zorluoğlu, belediyenin ve TİSKİ'nin borcunu açıkladı

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu borçları açıkladı

TİSKİ Genel Kurulu bugün gerçekleştirildi. Toplantıda Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu, belediyenin ve TİSKİ'nin borçlarını açıkladı.

Belediyeyi devraldıklarında 246.3 Milyon TL borç olduğunu söyleyen Başkan Murat Zorluoğlu "Şuan ki borç 372 Milyon borç TL." dedi.

Zorluoğlu TİSKİ'nin borcunu da açıklayarak  "TİSKİ’yi aldığımızda 193 Milyon lira borç vardı şuan borcumuz 291 Milyon TL " ifadelerini kullandı.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzon
5 yıl önce

Bu borclar halk için mi yapıldı yıllardır trabzon ilerliyecegıne geriliyor

B
Borç
5 yıl önce

Başkanımız borcun artış sebebini de açıklayabilir mi?

M
Mustafa
5 yıl önce

Bir senede belediyenin borcu 300 milyon artmış demekki büyükşehir tiski ile birlikte 1.5 - 2 milyar borçla 5 yıl sonra bırakılır gelene kaymıştır. Ofg nin yaptığı em güzel işlerden biri kurumu borçlandırmamaktı. Yanlış yapmış gelene çok alan açmış.

M
Mero
5 yıl önce

OFG giderayak 300 kişiyi işe aldı. Bu kişilerin aylık maliyeti 1,5-2 milyon TL yapar. Sadece yıllık 25-30 milyon Yıllık bedel demektir. Hiç bir masraf artmasa bile bunun getirdiği yük yeter de artar bile. Ofisler şubeler adam dolu. Sahada en garibanlar ve Adamı olmayanlar çalışıyor. Sayıları da tabii ki yetersiz.

D
DİYET
5 yıl önce

Kiralık TİSKİ binası ve kiralık makam araçları vb

Tüm Yorumlar (7)

T
Trabzon
5 yıl önce

Bu borclar halk için mi yapıldı yıllardır trabzon ilerliyecegıne geriliyor

B
Borç
5 yıl önce

Başkanımız borcun artış sebebini de açıklayabilir mi?

M
Mustafa
5 yıl önce

Bir senede belediyenin borcu 300 milyon artmış demekki büyükşehir tiski ile birlikte 1.5 - 2 milyar borçla 5 yıl sonra bırakılır gelene kaymıştır. Ofg nin yaptığı em güzel işlerden biri kurumu borçlandırmamaktı. Yanlış yapmış gelene çok alan açmış.

M
Mero
5 yıl önce

OFG giderayak 300 kişiyi işe aldı. Bu kişilerin aylık maliyeti 1,5-2 milyon TL yapar. Sadece yıllık 25-30 milyon Yıllık bedel demektir. Hiç bir masraf artmasa bile bunun getirdiği yük yeter de artar bile. Ofisler şubeler adam dolu. Sahada en garibanlar ve Adamı olmayanlar çalışıyor. Sayıları da tabii ki yetersiz.

D
DİYET
5 yıl önce

Kiralık TİSKİ binası ve kiralık makam araçları vb

F
fatih
5 yıl önce

borç yiğidin kamçısıdır :))))

F
fatma
5 yıl önce

Vizyonu “İçme suyu ve kanalizasyon sorunlarını çözmüş, güvenilir ve çevreye saygılı bir kurum olmak” olarak belirlenen tam bir vizyonsuzluk örneği ile hizmet veren kurumdur.Yıllardır Trabzonda aynı yerleri açıp kapatıp ve o asfalta bölgesel onarıp halkı rezil edenpek nadide hizmet kurumumuzdur.Yıllardır bıkmadınız bizi salak yerine koymaktan