| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 02 Aralık 2019 17:02 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 15:12

MHPli meclis üyesi Tomaç, “Caddeler, sokaklar, sahiller temiz değil”

Mecliste ‘şehir pis’ şikayeti

Ortahisar Belediye Meclisi’nde temizlik şikayeti geldi.

MHP Grup Başkan Vekili Süleyman Tomaç, “Cadde sokaklarımızda sahillerimizde bir zamanların temizliğini bulamıyoruz. Çöp arabaları bile çöpleri alırken eskisi gibi titiz davranmıyor. Bu alanda çalışan personel arkadaşlar ciddiye almalı. Sahiller kuş pislikleri ile dolanabiliyor. Otura yerlerinde yemek artıklarının dökülmesi sonucu, oturanlar oradan ayrılabiliyor” şeklinde konuştu.

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç de buna karşılık, “Emekli olan arkadaşlarımız nedeniyle eksilme oldu. Onlar temizlik işlerinde biraz daha fazlaydı. Onların yerine ikame edilen personelle beraber inşallah eksiksiz çalışmayı sunmaya devam edeceğiz” diyerek cevap verdi. Başkan Genç daha sonra ilgili birimlere talimat vererek daha dikkatli olunmasını istedi.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Fatih sağlam
6 yıl önce

akparti zihniyetinin yönettği bütün şehirler yaşanmaz şekilde

V
Vatandaş
6 yıl önce

Aaaaaa oldumu şimdi. Niye memleketimin temiz insanına çamur atıyorsunuz şimdi. bize göre Trabzonumuz İsviçre Alpleri onlara görede Bangladeş. Yazık memleketimde para kazanma hırsı herşeyin önüne geçmiş. “Temizlik imandandır “ Temizlik imanın yarısıdır “ hadisi şeriflerinide kimse umursamaz olmuş her yer dere kenarları ırmaklar yaylalar deniz kenarları çöpten geçilmez haldeler

N
Ne olacak bu Çarşıbaşı'nın balık kokusu
6 yıl önce

Çarşıbaşı ilçesindeki koku ne balık kokusu ne de balığa benzer bir koku resmen çöp koklatıyorlar insanlara. Konunun da saati yok artık bir bakmışsınız haftaiçi akşam saat 20:00'da bir bakmışsınız güzel bir pazar günü sabah saat 08:00'da. İlçeye artık arkadaşlarımızı getiremez olduk sokağa bile çıkamıyoruz. Evlerimizde cam açamıyoruz, kıyafetlerimizi kurutamıyoruz. Değil ilçede yaşamak sahil yolundan geçen arabalar bile kırmızı ışıkta zor durabiliyor. Bu kokunun çözümü bu kadar zor olmamalı ekmek parasına çalışan insanlar söz konusu edilerek tüm ilçeye bu kokunun çektirilmesi insanlığın hiç bir yerine sığmaz. Yetkililer ve sizlerden destek bekliyoruz.

A
azcok
6 yıl önce

trabzonda ciddi temizlik sorunu yaşamakta

O
Oktay
6 yıl önce

Akp nin Avukatı değilim.Sen hiç bizim Vatandaşların Temizlik anlayışını sorgulamayı düşündünmü?Sahil de Çekirdek kabuklarını yere atan,Denize Araba Lastiği atan,Arabanın Yağını Dere ye,Denize döken,Piknik yaptıkdan sonra Çöplerini Derelere ve Ormanlara atan insanlarıda eleştireceksin.Temizlik konusunda Ülke Insanı olarak çok rezil bir anlayışımız var.Hiçbir insana,ne Akp veya Chp git Kurban Işkembesini,Çimento Torbasını Dere ye ve Denize at demiyor.Eleştirirken,eleştirilmeyi de bilmek lazım.

Tüm Yorumlar (11)

F
Fatih sağlam
6 yıl önce

akparti zihniyetinin yönettği bütün şehirler yaşanmaz şekilde

V
Vatandaş
6 yıl önce

Aaaaaa oldumu şimdi. Niye memleketimin temiz insanına çamur atıyorsunuz şimdi. bize göre Trabzonumuz İsviçre Alpleri onlara görede Bangladeş. Yazık memleketimde para kazanma hırsı herşeyin önüne geçmiş. “Temizlik imandandır “ Temizlik imanın yarısıdır “ hadisi şeriflerinide kimse umursamaz olmuş her yer dere kenarları ırmaklar yaylalar deniz kenarları çöpten geçilmez haldeler

N
Ne olacak bu Çarşıbaşı'nın balık kokusu
6 yıl önce

Çarşıbaşı ilçesindeki koku ne balık kokusu ne de balığa benzer bir koku resmen çöp koklatıyorlar insanlara. Konunun da saati yok artık bir bakmışsınız haftaiçi akşam saat 20:00'da bir bakmışsınız güzel bir pazar günü sabah saat 08:00'da. İlçeye artık arkadaşlarımızı getiremez olduk sokağa bile çıkamıyoruz. Evlerimizde cam açamıyoruz, kıyafetlerimizi kurutamıyoruz. Değil ilçede yaşamak sahil yolundan geçen arabalar bile kırmızı ışıkta zor durabiliyor. Bu kokunun çözümü bu kadar zor olmamalı ekmek parasına çalışan insanlar söz konusu edilerek tüm ilçeye bu kokunun çektirilmesi insanlığın hiç bir yerine sığmaz. Yetkililer ve sizlerden destek bekliyoruz.

A
azcok
6 yıl önce

trabzonda ciddi temizlik sorunu yaşamakta

O
Oktay
6 yıl önce

Akp nin Avukatı değilim.Sen hiç bizim Vatandaşların Temizlik anlayışını sorgulamayı düşündünmü?Sahil de Çekirdek kabuklarını yere atan,Denize Araba Lastiği atan,Arabanın Yağını Dere ye,Denize döken,Piknik yaptıkdan sonra Çöplerini Derelere ve Ormanlara atan insanlarıda eleştireceksin.Temizlik konusunda Ülke Insanı olarak çok rezil bir anlayışımız var.Hiçbir insana,ne Akp veya Chp git Kurban Işkembesini,Çimento Torbasını Dere ye ve Denize at demiyor.Eleştirirken,eleştirilmeyi de bilmek lazım.

V
Vatandaş
6 yıl önce

Sizin gibi zihniyet yüzünden bu haldeyiz zaten. Kimse kendi suçunu görmez kendi yaptığı hatada bile devleti suçlar. Bireyler k olarak ne kadar duyarlıyız. Sen ne kadar çevreni temiz tutuyorsunki devleti suçluyorsun. Ak parti gelmeden önce her yer tertemizdi dimi? Aslımıza dönmeden islamı tam anlamıyla yaşamadan düzelmek zor. Huzur temizlik saygı sevgi merhamet ...... herşey islamda. Gerisi yalan

T
trbzon
6 yıl önce

Aynen.Bol bol fotograf cektirene kadar sehirle ilgilensinler.

Y
Yorumcu
6 yıl önce

Kesinlikle cok pis...ozellikle uzun sokak cok pis kokudan girilmiyor..şehir bakimsiz maraş caddesinde fareler böcekler cirit atıyor..

S
Siirt 56
6 yıl önce

Bizim millet temizlikte sıfır gerçekten İstanbulda aynısı eğitim şart kardeşim

S
sertac
6 yıl önce

Trabzon her alanda olduğu gibi temizliktede bırakın avurpayı bangladeş seviyesinde.

M
Mahmut
6 yıl önce

Şu belediye meclisi TRAZON da yıllarca park yeşil alan adı altında el konulan arsalarada Bi baksa insanların mal varlığına el koymaktan vazgeçilmesi için bir karar alsalar. Ama nerdeeee anca yiyin haram zıkkım olsun.