| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 12 Mart 2019 14:26 Güncellenme tarihi: 24 Eylül 2025 14:58

Meral Akşener'den Trabzon'da Erdoğan'a çağrı: Ne Mutlu Türküm diyene dersen size oy veririm

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener Trabzon'da konuştu

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener Trabzon Atatürk Alanı'nda miting gerçekleştirdi. Yoğun bir kalabalığa seslenen Akşener'in konuşmasının ardından da yeniden Millet İttifakı'nın Trabzon'daki belediye başkan adayları tanıtıldı

Akşener'in mitingde açıklamalarından öne çıkanlar şu şekilde;

Hırçın Karadeniz’in mert ve dürüst insanları, Her Trabzonlu gibi her bariyere direniyorsunuz, her birinizden Allah razı olsun, bize haklarınızı helal edin.

Bugün İstiklal Marşımızın kabul olduğu gün, Mehmet Akif’i saygıyla anıyorum, Allah b,r daha bu millete İstiklal Marşı yazdırmasın. Birliği bütünlüğü bozdurmasın.

TRABZONLU GEREĞİNİ YAPAR

Sayın Erdoğan’a huzurlarınızda sesleniyorum. Türkiye zora düştüğünde her Türk asker doğar , gereğini yaparız. Trabzonlu yapar. Karadenizli yapar.

Bu seçimler arkadaşların bekasına döndü. Belediye başkanları seçilecek. Tamamı ister Millet ister Cumhur İttifakından seçilsin tamamına başarılar dilerim. Doğru hizmet verecek olan kazansın elbette. Biz CHP ile bir ittifak kurduk. Adımız illet oldu, terörist oldu, zillet oldu. 11 Milyon oy alan CHP , 5 Milyon oy alan İYİ  parti seçmenine, 1 Milyon oy alan DP ve SP seçmenine hakaret ediyorsun illet zillet diyorsun. 

BEN KARADENİZ GELİNİYİM DİLİMİ TUTAMIYORUM

Bana çok kızıyor. Ben Karadenİz geliniyim dilimi tutamıyorum kardeşim. Ben dilimi tuttuğum gün 39 yıldır yaşadığım kaynanam beni eve almaz. Kafamı eğdiğimde kapıyı çarpar. Ama sayın Erdoğan alıştı. Kendisine sövenlerle işbirliği yapıyor. Şerefsiz dedi hakaret etti Bahçeli ama şimdi onunla yol yürüyor el tutuştu. Kendisine hakaret edenlerle bir derdi yok. Ben bugüne kadar kendisini incitici bir şey söylemedim o döndü beni mahkemeye verdi. Versen ne olur kardeşim. Hapse attırsan ne olur. Önce parayla korkuttu. Sayın Kılıçdaroğlu’ndan 2.5 Milyon aldı bende para olmadığını bilİyor ama gittiğim her yerde bana diyorlar ki sen konuş biz öderiz. 

EKONOMİ KONUŞULMASIN DİYE…

Hepimizi PKKlı ilan ederek, ağır iftiralar atarak herkesi böldü. Sebebi ne, seçimlere giderken projeler konuşulmasın, ekonomi konuşulmasın… Mutfaklar yanıyor. 2 kg patates almak için 5 saat kuyruk bekliyorsunuz.  Tarım yok bitti… Fındıkla ilgili konuşalım. Ekim ayında dedik ki fiyat verin. Fındık satıldı beklediler herkes sattıktan sonra fiyat verdiler. Fındık, göçü engeller, ekonomidir, iştir. Dünyada tek el olduğumuz fındıkla ilgili neden bir şey yapIlmıyor. Çünkü en yakınındaki kişi Berlusconi aracılığıyla çikolata firmasının danışmanı da ondan.

FINDIK 5 DOLARA SABİTLENSİN

Ekonomi verileri açıklandı… Fındığa 5 Dolar ver dolara bağla, dünya bakın mecburen satın alacak. Sen bu iradeyi ortaya koy, almaya mecburlar. Ama Berlusconi kardeşinden, yanındakilerin zenginliğinden büyüktür. Diyorsun ya dünya 5ten büyüktür diye fındık da 5 hırsızdan büyüktür.
A Haber’in muhabiri bana “HDP ile olan ittifakınız nasıl gidiyor” diye sordu. Bu soru ayıptır ayıp. Ben kimseyle megri megri halay çekmedim, Barzani’nin başından konfeti temizlemedim, çadır mahkemelerinde Atatürk’ün fotoğrafını indirmedik…

TARIM BAKANI PATATES ŞİRKETİNİN DANIŞMANI

Çiftçi bitti… Başından beri dedik ki çiftçiye verilen mazottaki vergiyi indirin. Ama yapmadılar… 

25 ilde patates ekmek yasak. Şimdi 250 bin ton patates ithal edilecek. Tarım bakanının cv’sinde ne yazıyor biliyor musunuz; dünyanın en büyük dondurulmuş patates satıcısının danışmanı… Böyle bir şey olur mu?

Bana diyor ki “milletvekili de değil kaçacak deliği yok” . Ben delik aramıyorum ki buradayım. Elinden geleni yap.

BAHÇELİ ÖZÜR DİLEDİ Mİ?

Sayın Bahçeli sen de beka diyorsun da , Sen Sayın Erdoğan’ın PKK’dan daha büyük bir tehlike olduğunu söyledin, sözlerini geri aldın mı, özür diledin mi?  Koltukları tehlikede değil ama iki seçmeni bir araya getirmek için bekayı yapıştırıcı olarak kullanıyorlar. Ama millet bunu yemiyor. Sonra hem bize hem CHP’ye iftira atıyorlar. 

3600 ek gösterge için 24 Haziran’da söz verdi şimdi ortada yok. Uçacağız dedi ne prangaymış bitmedi. Söyle Allah aşkına kim bunlar. Sen korkma biz burada erkekler bile olmadan kıracağız o zincirleri.

MARTIN SONU BAHAR

Ekrem İmamoğlu’na benden çok kızıyor. Ekrem kardeşimiz İstanbul’u alıyor. Ankara zaten gitti. İnşallah burada da kazanacağız. Sonuç inşallah Martın sonu bahar olacak. 

“İKİ İNEĞİM SENİN OLSUN”

 Şimdi bir Asiye ablamız var, onu huzurlarınıza davet ediyorum. Trabzon’un irfanı Asiye ablam…

Asiye Teyzenin konuşması; 

“Bizim derdimiz şimdi açlık. Gençlerimiz boşta. İş istiyoruz, aş istiyoruz. Anadolu konuşuyor. Artık koyacak yerimiz kalmadı yeter artık. Ben haberleri hiç kaçırmam. Tır şoförü izledim arabasını satamıyor borç batağındayım diyor. Acaba Bilal de öyle ağlıyor mu? Erdoğan diyorki bu varlık kuyruğu. Ben varlık kuyruğunda otururum derim ki bana getirin 10 kg patates diye. Aklımızla oynuyorlar tımarhanelik olduk. Gençler aklınızı başınıza alın , bizden geçti… Biz bunları dinleye dinleye bıktık artık şu seçim bir bitsin.  Trabzon’um hangi hakaretlere maruz kalmadı. Trabzonspor’un çektiği haller… Ben cahil bir kadınım. Ben bunlara üzüle üzüle bu hale geldik. Ekrem İmamoğlu’na da başarılar diliyorum. Benim iki tane ineğim var onları da sana veriyorum destek olsun diye. Devletin vermediği desteği veriyorum.”

NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE DE BEN DE OY VERECEĞİM
Erdoğan’a söylüyorum bir kez ağzın dolu dolu 31 Mart’a kadar “Ne mutlu Türk’üm diyene” de ben de Üsküdar adayına oy vereceğim.

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mert büyükbaki
7 yıl önce

Diyemez,demez.

T
ts
7 yıl önce

helal olsun sana yiğit kadın

O
Orhan yetim
7 yıl önce

Ne mutlu arabım der,ne mutlu Türküm demez

H
Helal olsun!
7 yıl önce

Sayın başkanım dik durun sakın egilmeyin.kula değil Allahu Teâlâya kulluk edin.kimseyi hor görmeyin ve adaletli olun.

D
davut
7 yıl önce

Öyle güzel bir kalabalık vardı ki gerçekten mutlu oldum. içim umutla doldu.

Tüm Yorumlar (21)

M
Mert büyükbaki
7 yıl önce

Diyemez,demez.

T
ts
7 yıl önce

helal olsun sana yiğit kadın

O
Orhan yetim
7 yıl önce

Ne mutlu arabım der,ne mutlu Türküm demez

H
Helal olsun!
7 yıl önce

Sayın başkanım dik durun sakın egilmeyin.kula değil Allahu Teâlâya kulluk edin.kimseyi hor görmeyin ve adaletli olun.

D
davut
7 yıl önce

Öyle güzel bir kalabalık vardı ki gerçekten mutlu oldum. içim umutla doldu.

S
sıkışınca
7 yıl önce

Boş tencere, boş tava, sandıkta hesap sormayı unutma

A
Ali
7 yıl önce

Tasıma kalabalık görmedim

A
Ali
7 yıl önce

Kılıçdaroğlu sen konuş ben öderim dediği o hakaret edip habire tazminat ödüyor sana diyor ki ne kadar çok hakaret edersen biz mutlu oluruz erdoğan a hakaret tazminatını biz öderiz

A
Ali
7 yıl önce

Sen ittifak yaptığın pkk kalılara o lafı söyle bırak ne mutlu türküm demeyi sadece türküm desin 7 tane oyum var sana vereceğim

G
Gurbetci Adam
7 yıl önce

bosu bosuna isgal ediysiniz meydan i arkadas...

S
serkan
7 yıl önce

Chp ve hdp ile kardeş olan partinin Trabzonda Türklükten bahsetmesi komedi

T
Trabzon
7 yıl önce

7 adet koyun mu var sende ? 7 oyun nasıl oluyor? Onların beyinleri Yok mu? Bu zihniyet ile Aziz nesin az bile demiş diyorum artık yuhh yani

H
hkm
7 yıl önce

ırkçılık yapmayalım dinimizde ırkçılık haramdır

C
Cavus 81
7 yıl önce

Arkadaslar artik her siyasetcinin boynuna temiz Trabzonsporumuzun kaskolunu asmayin lütfen hem siyasete alet etmeyin hemde trabzonsporumuzu sadece secim zamani Trabzona geldiklerinde hatirlayanlara yakistirmayin lütfen saygilarimla

E
Efeosman
7 yıl önce

Türk kadını helal olsun

M
Murat Çelik
7 yıl önce

Çok kalabalıktı.Tahmini 70-80 bin kişi vardı.

M
MERT
7 yıl önce

YİĞİT TEYZE :)

M
Mücahid
7 yıl önce

Sen ne mutlu Müslümanım diyene de ben de size oy vereceğim.

S
Sayit Özbek
7 yıl önce

Ne Mutlu Laz'ım dese kurtarmaz mı?

T
TEMEL DOGRU
7 yıl önce

sayin aksener bu millet müslüman ve islamiyettede kadindan baskan asla olamaz, aksini iddia ediyorsa istedidigihocalara danisabilir, meral hanimin inanci baska galiba müslümanlara onlar in inanci diyor demek kendi inanmiyor

L
lahza61
7 yıl önce

kendisi de feto teror örgütüdür desin be de ona oy verecem.