| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 14 Ağustos 2020 14:25 Güncellenme tarihi: 24 Nisan 2024 13:12

KTÜ'de yeni rektör Hamdullah Çuvalcı görevi devraldı

Karadeniz Teknik Üniversitesi'nde devir teslim töreni yapıldı. Yeni rektör Çuvalcı, Baykal'dan görevi aldı

Karadeniz Teknik Üniversitesi'nde rektör Süleyman Baykal'ın yerine Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Prof. Dr. Hamdullah Çuvalcı getirildi. Bugün KTÜ Rektörlüğü'nde devir teslim töreni gerçekleştirildi. Devir teslim töreni Haber61 TV'den canlı olarak ekranlara geldi.

ÇUVALCI BU MAKAMA RENK KATACAK

Süleyman Baykal görevi devrederken yaptığı açıklamada "8 sene önce İbrahim Özen'den görevi devralmıştım. Görevler devam eder, görevlendirilenler değişir. Şimdi sıra devretmeye geldi. Çok değerli arkadaşlarımız başvurular yaptılar ve onların içerisinden çok değerli bir hocamız Cumhurbaşkanımız tarafından bu göreve layık görüldü. Biz de mutlu olduk. Bu makama renk katacak bir arkadaşımız görevi aldı. KTÜ bugün olduğu yerden çok daha güzel yerlere gelecek. 8 yıl boyunca çok güzel insanlarla çalıştık. Güzel işler yaptık. Bunlr görünür görünmez önemli değil önemli olan işin yürümesidir. Beraber çalıştığımız arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum. Bu görevi bize veren büyüklerimize de teşekkür ediyorum. Her zaman yanımızda olan bakan, siyasi ve bürokratlarımız destek oldular teşekkür ederim." ifadelerini kullandı.

Baykal daha sonra yeni rektör Çuvalcı'ya cübbesini kendisi giydirdi. Çuvalcı da eski rektöre çiçek takdim etti.

KTÜ'YÜ DAHA İLERİYE TAŞIYACAĞIZ

Hamdullah Çuvalcı yaptığı açıklamada da " Resmi gazetedeki karar ile birlikte bu göreve atandım. Cumhurbaşkanımıza teşekkür ediyorum, bu göreve layık olmaya çalışacağız. Ar-ge çalışmaları projeler var bunları yapacağız, hocamızdan kalan projeleri de devam ettireceğiz. Hocamız 8 yıl görev yaptı, bu bir bayrak yarışı. Yukarı taşımak bizim önemli görevimiz. Önemli bir marka değeri var. Amacımız KTÜ'yü daha ileriye götürmek. Uluslararası camiada başarılı olmak için elinden geleni yapacağız. Toplam 40 bin kişilik bir aileyiz. Pandemi dönemi geldi, bir çok süreç geçti hocamız gayet başarılı bir şekilde buraya kadar getirdi. Önemli bir görev, Allah yardımcımız olsun. " dedi.

Yorumlar (19)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
davut
5 yıl önce

Yazıklar olsun, cemaatlerden temizlenemedik.

K
Kemal
5 yıl önce

Eveeet yeni personel alımlarımız başlamıştır, hayırlı olsun. Liyakat aranmaz, akrabalık aranır

İLHAN KARAMAN
5 yıl önce

GİDERKEN SİYASETİ YALAMAK GELİRKEN SİYASETİ YALAMAK.

M
Murat
5 yıl önce

Bu çağ dışı kafayla mı yapacaksın o işi

D
davut
5 yıl önce

Ktü cmeeatlerin elindne kurtulamıyor maaelsef

Tüm Yorumlar (19)

D
davut
5 yıl önce

Yazıklar olsun, cemaatlerden temizlenemedik.

K
Kemal
5 yıl önce

Eveeet yeni personel alımlarımız başlamıştır, hayırlı olsun. Liyakat aranmaz, akrabalık aranır

İLHAN KARAMAN
5 yıl önce

GİDERKEN SİYASETİ YALAMAK GELİRKEN SİYASETİ YALAMAK.

M
Murat
5 yıl önce

Bu çağ dışı kafayla mı yapacaksın o işi

D
davut
5 yıl önce

Ktü cmeeatlerin elindne kurtulamıyor maaelsef

A
Ahmet_kara
5 yıl önce

Günlerdir reklamı yapılmaya çalışılan Uğur Çevik cemaatçi değildi di mi... yersen.. fetöcüler üzülmüştür.

M
Mustafa
5 yıl önce

Tarikat cemaletle mi yapacaksın ktü avrup a nerede komik nasıl akademik kariyer yaplıdığı aşikar

Üstad
5 yıl önce

Teknik üniversite olmanın farkına varırmıyız. 16 yıl öncede mühendisler rektörlük yapmıştı. İnşAllah öyle olmaz. Eğer 4 yıl süresinde enazından dünya çapında ses getiren bir yeni ürün geliştirme ve belli bir sayıda patent olmazsa heryıl belli sayıda öğrenciye iş bulunmazsa....neyse gerisini yazmayacağım.

A
Ali Veli
5 yıl önce

Çağ dışı sensin İbiş !!! ...

H
Hüseyin
5 yıl önce

Yeni ortaokul mezunu öğretim üyesi alımları başlamıştır her türlü akrabalarımı eniştelerimi beklerim

M
Mehmet
5 yıl önce

Cumhurreisimize teşekkür etmeyi, şükranlarını sunmayı "yalamak" olarak niteliyen zihniyet çürümüş,yoz zihniyettir.İnşaAllah yeni rektörümüzle KTÜ milli ve manevi değerlerimizi yücelten bir üniversite olacaktır.Talebeler üniversitemizde ilimle birlikte ahlaklı iyi bir müslüman olarak yetisecekler ülkemize hizmet edeceklerdir.Cenab ı Allah yar ve yardımcısı olsun yeni rektörümüzün.

B
boztepeli
5 yıl önce

Şu milletin yorumlarını beğenmeyen insanlar siz öteki dünyada öyle hesap vereceksiniz ki haberiniz yok.. İnsanlar bu adamlara cemaatçi tarikatçı diyor diye neden zorunuza gidiyor bu adamlar cemaatçi tarikatçi doğru yani zorunuza gitmesin eski rektörde öyleydi bu rektörde öyle

M
mehmet
5 yıl önce

KTU Aile sirketine cevirme . coluk cocuk, damat, yenge damadin ailesinden vs vs unuversitede calismaya baslamasin ..

M
Mehmet
5 yıl önce

İnsan yorum yaparken az araştırır ya. Adam silah teknolojisinde, otomobil teknolojisinde, pandemiyle alakalı çalışmalar yapmış ve ürünler ortaya koymuş birisi. Sırf muhalefet için yorum yapmayın. Ülke için hiçbişey yapmamış sadece ülkeye yük olmuş insanlar gelmiş burda yok cemaat yok gerici yok Avrupa diye ahkam kesiyor. Adamın yaptıklarının onda birini yaptınız mı acaba. Az kendinize gelin!

P
Prof. Dr. Mehmet Tan
5 yıl önce

Hamdullah bilim adamı diye satmaya çalışan zavallı yorumcular var. 16 yılda doçent olabilmiş. Hayatında Edirne den oyana geçmemiş vadatı bize Nobel ödüllü diye yutturacaklar

C
cemil
5 yıl önce

Şimdiden, herkes atıp tutmaya başlamış. İnsan biraz sabredip yeni rektörün icraatlarını görür ondan sonra sözünü söylemesi gerekir. Sözü söylerkende rektörün görevden ayrılmasını beklemeden yapmak gerekir. Yani hata yapıyor ise hatasını o an bildirmek gerekir.

D
Doç. Dr. Erkan çelebi
5 yıl önce

Ktü tarihinde hiç bu kadar vasat bir rektör görmedi. S. Baykalın da adını Yüksekokulu bu almadım. Ktü nün kurtuluşu mucizelere bağlı, tek çare 2023 yılı seçimleri,

A
Akademisyen
5 yıl önce

Son dakika. Dünyanın en iyi 1000 Üniversitesi açıklandı. Dün kurulan Erciyes ilk binde. 65 yıllık Anadolunun ilk Üniversitesi ktü 16 yılda doçent olmayı başarmış çuvalcıyla ilk 100.000 e girerek çuvallar. Trabzon lu rektör olsun diyen Trabzonlular sizde vasat öğrenci profili ile uğraşır durursunuz.

K
KTÜ
5 yıl önce

Süleyman bey hakikaten perdeyi yırtmış. PU rektörü görevden alınırken hakkınızda bir soruşturma bile açılmamış olması ve görevde kalmanız halde teşekkür ettiğiniz siyasiler sayesindedir. 8 yıldan geriye bir enkaz kaldı. Utanmadan iyi şeyler yaptık diye yorum yapıyorsunuz. Beraber çalıştığınız akademisyen arkadaşlarınız size teşekkür etmiyor. Allah'a havale ediyor. Hamdullah hocamıza başarılar diliyorum.