| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 26 Ekim 2019 10:51 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 13:51

"Kış Masalı" hizmete açıldı

Kumsal Restorant'ın "Kış Masalı" adlı bölümü hizmete açıldı.

Trabzon'un Yomra ilçesi Şana mevkiinde bulunan Kumsal Restorant'ın "Kış Masalı" adlı bölümü hizmete açıldı.

İşletme sahibi Mahmut Sakal yaptığı açıklamada;"İşletmemiz var olan bir mekandı geçen sene yazlık bahçemizi yaptık.Burası ek bina değilde yine kışlık bahçemizdi fakat tadilata ihtiyacı vardı. Bunun tadilatını gerçekleştirip Trabzon halkına hizmet etmek için burayı yaptık. Deniz kenarında olduğu için misafirlerimizin aklına üşürmüyüz diye geliyor ama ısıtma sistemi tam kapasite olarak herhangi bir sıkıntısız çalışıyor. Onun haricinde 350 kişilik bir mekanımızdır, toplam tesisimizin kapasitesi 850 kişiyi buluyor. Üç bölümden oluşuyor kış bahçemiz restorantımız ve yazlık bahçemiz, yazın özellikle bu mekanı kına gecesi, nişan, düğün organizasyonlarıda da bulunuyorduk." dedi.

İşletme müdürü Fadıl Yoloğlu yaptığı açıklamada; Boş bir alandı, buranın kış mekanı olmasını istedik patronlarımızda bu öngörümüzü hoşlukla karşıladılar. Çok kısa bir zamanda tadilatını bitirip hizmete sunduk.Haftanın beş akşamı canlı müziğimiz de var, ilerleyen günlerde kendi grubumla beraber program yapmayı tasarlıyoruz." ifadelerini kullandı.

 

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İsa Sayar
6 yıl önce

Harika ve tertemiz bir mekan servisi ve yemekleri de çok iyi. Trabzon insanı işletmecilikte dünyada önde geliyor yapandan Allah razı olsun.

M
Murat
6 yıl önce

Trabzon halkına hizmet yazılmış, arap halkı yazacaktınız sanırım yanlış oldu.

B
Bayram ALCAY
6 yıl önce

iŞLETMENİN, AHENKİNİ,GÖRSELLİĞİNİ,HİJYENLİĞİNİ,DAMAK TADINI ANLATMAYA GEREK YOK..YAŞAMAK LAZIM DEMEK İSTİYORUM.

S
Selma
6 yıl önce

Burayı yazın keşfettim. Cevahir avm ye giderken sahile doğru aa burda restoran mı varmış dedim. Herkese tavsiye ederim yemekleri çok lezzetliydi.

I
ismail falgozlu
6 yıl önce

zaten yapilan baska birsey yok restorant ac ,restorant ac bir is yeri acan yok heryer restorant fabrika turu biryer acin belki 50 100 klisi ekmek sahibi olur

Tüm Yorumlar (7)

İsa Sayar
6 yıl önce

Harika ve tertemiz bir mekan servisi ve yemekleri de çok iyi. Trabzon insanı işletmecilikte dünyada önde geliyor yapandan Allah razı olsun.

M
Murat
6 yıl önce

Trabzon halkına hizmet yazılmış, arap halkı yazacaktınız sanırım yanlış oldu.

B
Bayram ALCAY
6 yıl önce

iŞLETMENİN, AHENKİNİ,GÖRSELLİĞİNİ,HİJYENLİĞİNİ,DAMAK TADINI ANLATMAYA GEREK YOK..YAŞAMAK LAZIM DEMEK İSTİYORUM.

S
Selma
6 yıl önce

Burayı yazın keşfettim. Cevahir avm ye giderken sahile doğru aa burda restoran mı varmış dedim. Herkese tavsiye ederim yemekleri çok lezzetliydi.

I
ismail falgozlu
6 yıl önce

zaten yapilan baska birsey yok restorant ac ,restorant ac bir is yeri acan yok heryer restorant fabrika turu biryer acin belki 50 100 klisi ekmek sahibi olur

E
Ege
6 yıl önce

Trabzon merkeze de böyle yer lazım

C
Cevat Demir
6 yıl önce

Yiyecek çeşitliliği,lezzetleri mekan ferahlığı, deniz kenarı huzuru ve canlı müzik ambiansıyla Trabzonumuz için bir aile mekanı kazanımı..Hazırlayanların gönüllerince sağlık