| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 26 Kasım 2018 18:54 Güncellenme tarihi: 22 Eylül 2025 16:45

İyi Partili vekil Tamer Akkal Trabzonsporlu oldu

Trabzon'da İyi Parti'nin aday tanıtım toplantısına katılan vekil Akkal artık Trabzonsporlu olduğunu söyledi.

İyi Parti Trabzon'da Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı tanıtım toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıya İyi Parti Manisa Milletvekili Tamer Akkal da katıldı.

Dün oynanan Trabzonspor Fenerbahçe maçına İyi Parti Trabzon Millitevekili Hüseyin Örs'ün misafiri olarak giderek heyecanı tribünde yaşayan Akkal, tanıtım toplantısında yaptığı açıklamada artık Trabzonspor taraftarı olduğunu söyledi.

Akkal "Önceden Manisaspor taraftarı sonrasında Fenerbahçe taraftarıydım. Ama akşam maça gelip Trabzonspor'u destekledim. hop oturup hop kalkarak Fenerbahçe'nin rakibini destekledim. Bundan sonra iyi bir Trabzonsporluyum" dedi.

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

P
peehhh
7 yıl önce

bende manisporluyum beni aday gösterin

R
Reis
7 yıl önce

Yemezleer oy alma ayakları yapma boşuna

F
fahri horolom
7 yıl önce

siyasetçi değil mi? Konyaya gidince de Konyasporlu olur..

Z
Zafersezer
7 yıl önce

Yapma yaaaa

Z
zübük
7 yıl önce

trabzonsporu alet etmeyin siyasetinize. yeter artık akplisi chplisi mhplisi iyiplisi. bu duruşunuzu 2011de gösteremediniz. aziz yıldırım için topladınız tatilde olan meclisi.

Tüm Yorumlar (15)

P
peehhh
7 yıl önce

bende manisporluyum beni aday gösterin

R
Reis
7 yıl önce

Yemezleer oy alma ayakları yapma boşuna

F
fahri horolom
7 yıl önce

siyasetçi değil mi? Konyaya gidince de Konyasporlu olur..

Z
Zafersezer
7 yıl önce

Yapma yaaaa

Z
zübük
7 yıl önce

trabzonsporu alet etmeyin siyasetinize. yeter artık akplisi chplisi mhplisi iyiplisi. bu duruşunuzu 2011de gösteremediniz. aziz yıldırım için topladınız tatilde olan meclisi.

M
Maram
7 yıl önce

Trabzonsporlu olunmaz doğulur. Böyle tuttuğu takımı bırakıp başka takımı tutanlardan takımımıza taraftar lazım değil.

M
Mero
7 yıl önce

Hayret, IYI Destekçileri yorumlarda bu Yemi Yememişler

D
devran
7 yıl önce

yazik siyaset icin neler yapiyor hemde bir fenerli gelmis trabzonda trabzonlu olmus ve trabzona hayri olacak arkadas yok böyle sey istemiyoruz senden hayirmi gelir hele fenerliden

D
devran
7 yıl önce

rezalet bundan kötü bir yorum olamaz

O
Oktay 1461
7 yıl önce

Ne çabuk satın hemen feneri senin gibi satıcılara ihtiyacı yok TRABZONSPORUMUN sen git kümeye giden fb ni tut

K
Kobra 61
7 yıl önce

Sen ilk önce adam ol ondan sonra trabzonsporlu ol. kıvırtma yemezler.

H
hoca
7 yıl önce

niye iscipartisinden olmayu

?
?
7 yıl önce

bu gün onu bırakan yarın bizi bırakır...huylu huyundan vazgeçmez....

A
aliçvş
7 yıl önce

Ne yani ? Adam Trabzonsporu desdekliyorum demiş se bunda nasıl bir yanlış var.. Trabzonspora nasıl bir zarar veriyor Anlatabilen var sa dinliyorum...

K
kaptan yener
7 yıl önce

bizi bırakın.biz böyle mutluyuz.ekmeğimizde suyumuzda Trabzonsporumuz.bırakın bu siyasi ayakları.bu millet akıllandı.özellikle trabzon.BİZBİZE YETERİZ