İyi Parti Trabzon'da Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı tanıtım toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıya İyi Parti Manisa Milletvekili Tamer Akkal da katıldı.
Dün oynanan Trabzonspor Fenerbahçe maçına İyi Parti Trabzon Millitevekili Hüseyin Örs'ün misafiri olarak giderek heyecanı tribünde yaşayan Akkal, tanıtım toplantısında yaptığı açıklamada artık Trabzonspor taraftarı olduğunu söyledi.
Akkal "Önceden Manisaspor taraftarı sonrasında Fenerbahçe taraftarıydım. Ama akşam maça gelip Trabzonspor'u destekledim. hop oturup hop kalkarak Fenerbahçe'nin rakibini destekledim. Bundan sonra iyi bir Trabzonsporluyum" dedi.
Tüm Yorumlar (15)
peehhh
7 yıl öncebende manisporluyum beni aday gösterin
Reis
7 yıl önceYemezleer oy alma ayakları yapma boşuna
fahri horolom
7 yıl öncesiyasetçi değil mi? Konyaya gidince de Konyasporlu olur..
Zafersezer
7 yıl önceYapma yaaaa
zübük
7 yıl öncetrabzonsporu alet etmeyin siyasetinize. yeter artık akplisi chplisi mhplisi iyiplisi. bu duruşunuzu 2011de gösteremediniz. aziz yıldırım için topladınız tatilde olan meclisi.
Maram
7 yıl önceTrabzonsporlu olunmaz doğulur. Böyle tuttuğu takımı bırakıp başka takımı tutanlardan takımımıza taraftar lazım değil.
Mero
7 yıl önceHayret, IYI Destekçileri yorumlarda bu Yemi Yememişler
devran
7 yıl önceyazik siyaset icin neler yapiyor hemde bir fenerli gelmis trabzonda trabzonlu olmus ve trabzona hayri olacak arkadas yok böyle sey istemiyoruz senden hayirmi gelir hele fenerliden
devran
7 yıl öncerezalet bundan kötü bir yorum olamaz
Oktay 1461
7 yıl önceNe çabuk satın hemen feneri senin gibi satıcılara ihtiyacı yok TRABZONSPORUMUN sen git kümeye giden fb ni tut
Kobra 61
7 yıl önceSen ilk önce adam ol ondan sonra trabzonsporlu ol. kıvırtma yemezler.
hoca
7 yıl önceniye iscipartisinden olmayu
?
7 yıl öncebu gün onu bırakan yarın bizi bırakır...huylu huyundan vazgeçmez....
aliçvş
7 yıl önceNe yani ? Adam Trabzonsporu desdekliyorum demiş se bunda nasıl bir yanlış var.. Trabzonspora nasıl bir zarar veriyor Anlatabilen var sa dinliyorum...
kaptan yener
7 yıl öncebizi bırakın.biz böyle mutluyuz.ekmeğimizde suyumuzda Trabzonsporumuz.bırakın bu siyasi ayakları.bu millet akıllandı.özellikle trabzon.BİZBİZE YETERİZ