Ak parti Trabzon İl Kongresine doğru ciddi bir hareketlenme var. İl yöneticisi Enes Aslan “adayım” dedi.
Yaptığı yazılı açıklamada şunları kaydetti:
KAMUOYUNA DUYURUMUZDUR
Kuruluşundan bugüne kadar yönetim kurullarında bir çok farklı ve önemli görevlerde bulunduğum, son 6 yıldır da İl Başkan Yardımcılığı ve İl Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinde bulunduğum AK PARTİMİZDEN bu dönem İL BAŞKANLIĞINA aday olduğumu siz değerli dostlarımıza duyurmak istiyorum.
Her ne kadar tüzük gereği olmasa da etik gereği İl Yönetim Kurulumuzdan-aday olmamızdan dolayı- istifa ettiğimi de belirtmek istiyorum.
Bugüne kadar bizlere kendisi ile beraber çalışma fırsatı sunan Değerli İl Başkanım Haydar Revi Bey’e ve dava arkadaşlarıma da teşekkürlerimi sunuyorum.
Allah birlikteliğimizi daim ve kaim eylesin.
Saygılarımla,
Enes ASLAN
Ak Parti Trabzon İl Başkanı Haydar Revi’ye rakip olan il yöneticisi Enes Aslan, yönetimden istifa etti.
Tüm Yorumlar (12)
Ali
5 yıl öncekaybederse tekrar yönetime alınmayacak değil mi ne demişler ya hep ya hiç ona göre
Mete Okur
5 yıl önceTrabzon için biçilmiş kaftan. Çalışkanlığı dürüstlüğü ve adaleti ile fark oluşturacaktır
Trabzonsporlu
5 yıl önceumarım haydar revi gibi akparti seçmeninin isteklerini görmezden gelmez
Aa
5 yıl önceisabetli bir karar hayırlı olsun haydar revinin işi bitti zaten makamın hakkını yandaşlarından başkasına veremedi güle güle revi
Engin aydin
5 yıl önceAllah yolunu acik eylesin...
Halk
5 yıl önceGenç dinamik, ihtiyar insanlar artık bırakmalı
Fatih
5 yıl önceBu kimdir?
SSyl
5 yıl önceEnes bey tebrikler beklenmedik ama güzel bir adım yolunuz açık olsun.
Firtuna61
5 yıl önceAk Parti milletvekili sayısı 6'dan 4'e düştü Trabzonda. Gerçekten Ak Partili olanlar anlar dediğimi. Ak Parti toparlanmalı. Dağınıklık düzeltilmeli. Ak Parti İl Başkanı değişmeli. Teşkilatı dağınık ilçelerdede yenilenme olmalı.
Selçuk
5 yıl önceNezaman 6 olmuştu ki
ölme eşeğim ölme yonca biter de yersin
5 yıl önceyenilen pehlivan güreşe doymuyor malesef enes bey aday olması en doğal.. şunu da diyelim enes bey vara namı diğer kirazlıık köyünden, ağçabat
ali bey
5 yıl öncevara kirazlık köyü akçaabat dan. reste restleşme demek kazansan ne kaybetsen ne??? amaç ne???