Trabzon’da son günlerde Haber61’in de çokça gündeme getirdiği Forum Trabzon’daki otopark sorununda AVM geri adım attı.
CHP’li Ortahisar Belediye Meclis Üyesi Cüneyt Zorlu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda otoparkta yapılan deponun sökülerek tekrar araç trafiğine açıldığını belirtti.
Zorlu yaptığı açıklamada “Mecliste ve sosyal medyada gündeme getirdikten sonra sanırım Ortahisar belediyemizin baskısı sonucu otoparkta yapılan 1500 m2 depo söküldü. Tekrar araç trafiğine açıldı. Gereğini yapan yada yaptıranlara teşekkür ederim. Ama konu bitmemiştir.” İfadelerine yer verdi.



Tüm Yorumlar (6)
Ahmet C.
3 yıl önceKriz üzerine Kriz , Otomatik park binasi Kriz , AVM Kriz AVM Otopark kriz , Maras caddesi ona keza , kimbilir bilmedigimiz daha neler var.
Arsinli
3 yıl önceBu şehir her şeyi hak ediyor . Bence oylar ,%90olmali şimdi CHP meclis üyesine kızarlar çünkü bu insanların beyni durmuş vaxiyette
Mustaga
3 yıl önceBildikerin devede kulak değil tüy.
Davut
3 yıl önceKayserili firma ile bu kadar avm yönetimi olur. Birkaç markaya şirinlik yapacağım diye insanların otopark alanını depo yapan akıl neredeyse 15 yıldır açık olan bu mağazaların depo sorunu şimdi mi başlamış diye oturup kendisine sorması lazım. Avrupalı yönetilirken şimdi yaptığı binaya avrupa adını koyanların vizyonu bu demek ki
Cevik
3 yıl önceBAKIN BİZ TÜRK MİLLETİ OLARAK SITTIN SENE BIR YERE GELEMEYIZ ADAM KAYIRMA,ONUN BUNUN ADAMI,O PARTİ BU PARTİCİLİK OLDUĞU SüRECE HER YAPILAN İŞ MENFAAT İÇİN OLUNCA OLDUGUMUZ YERDE SAYIYORUZ
Eymen Ayar
3 yıl önceNe yazık ki bir kez daha zengin daha fazla zengin olabilsin diye sıradan vatandaş mağdur edildi. Biz ne zaman ki tercihimizi paradan, güçten yana değil de ülkesini milletini seven sıradan vatandaştan yana kullanırız işte o gün ülkede herşey düzelir.