Trabzon'da sahil bandında yer alan Ganita ile Faroz arasında yapılması planlanan 200 bin metrekare alanda yapılacak olan proje tamamlandı. Trabzon Büyükşehir meclisine sunulan projenin tanıtımı yapıldı. Fen İşleri Daire Başkanı Murat Öztürk tarafından yapılan sunumda Ganita - Faroz arasında yapılacak tüm proje tanıtıldı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu " Bu proje bir senedir çalıştığımız bir proje. Hakikaten Trabzonlu'nun tekrar sahille buluşmasına katkı yapacak bir projedir. Ben sabah Yalıncak'ta plaj yapılacak bölgeye gittim 900 metrekarelik alana yapılacak bir projedir. Survivor alanı gibi gençlerin vakit geçirecekleri alanlar yapıyoruz. Ancak bir sorun var o bölgede yol yapılmış ve oraya yapılan mülkler oraya kendi bahçeleri gibi kullanıyorlar. Biz orada var olan işgalleri kaldırıyoruz ve vatandaşı yeniden denizle buluşturuyoruz. Biz oradaki sıkıntıları ortadan kaldırıyoruz. Meclisin de desteği ile o işgalleri kaldırıp vatandaşı yeniden denizle buluşturuyoruz. Daha sonra Trabzonspor tesislerine geçtim sporcu sağlığı ve performans merkezi kuruyoruz. Çok iddialı bir projedir. Sadece Trabzon'a değil tüm bölgeye hizmet verecek inşallah Temmuz ayında tamamlanacak. Ardından Çomlekçi'deki projeyi yerinde inceledim. Otopar sorunundan bahsettiler. TOKİ ile görüşüp otopark alanını artırmak istiyoruz. Onun dışında çok güzel bir vaziyet gördüm. İnşallah 500 gün sonra birinci etabı bitecek. İkinci etap ise hatırı sayılır bölümünün kamulaştırmada yapıldı geri kalan bölümü için acele kumlastirma yapacağız. Projesini TOKi hazırlıyor. İkinci etabı Trabzon'un dokusuyla uyumlu olarak yapacağız. Ganita Faroz arası da çok zaman harcayacağımız bir proje oldu." İfadelerini kullandı.
Ardından Ganita - Faroz arasında ki projesinin ruhsatının verilmesine yönelik verilen gündem maddesi mecliste onaylandı.
Tüm Yorumlar (29)
yorumcu
5 yıl önceTrabzon icin boyle bir seyin mujde olarak sunuluyor olmasi trajikomiktir.TRABZON uctan uca kumsal olmalidir,yuruyus parkuru olmalidir,spor alani olmalidir park bahce vs.Karadenizin dogusunda veya batisindaki diger sehirleri gorenler bilecektir Trabzon sahil kentine benzemeyen tek karadeniz sehridir.
ömer
5 yıl önceganita sahile plaj ve şeznlog koyulmuş :) şimdi orada mayo ile denize girecek millet öyle mi ? :) hiç sanmıyorum. :)
rıza
5 yıl önceönce denizin temiz olması lazım. o bölgede kaç tane lağım akarı var haberiniz var mı sayın belediye yetkilileri ?
Trabzon
5 yıl önceTrabzon da sahil olmamalı. Plaj demek pislik demektir. Dağlara şehir kaysın
borabay
5 yıl öncekafaya bak. Trabzon'u tekrar sahille buluşturacaklarmış. la bizim zaten sahilimiz vardı neden uzaklaştırdınız. yık yap, yık yap, yandaş müteahit zengin olsun.
borabay
5 yıl önceakp, trabzon'u tekrar sahille buluşturacak,,, lafa bak, açıklamaya zekaya bak. bizi sahilden kim koparmış acaba... dıj güclermi, faiz lobisimi acaba....
borabay
5 yıl önceAllah AKP den razı olsun. bizi sahille buluşturcak, Allah bizi sahilden koparanında cezasını versin.. Kim koparmış bu kenti sahilden, akyazı gülcemal, cami alanı dolgusu kim yapmışki bunları yav. Aslında TRabzon'a denizi Sayın erdoğan getirdi. daha önce denizmi görmüş bu kent.
Sertac
5 yıl önceBu projeyi bir sonraki seçime kadar yapamazlar, seçimde proje hazır yapacaz derler.
Mert
5 yıl önceO bölgede kesinlikle işletme olmalı. İşletme olmazsa çingene vs ipsiz sapsız adamlar cirit atıyor. Alkol alan, berduş tipler, atlet don gezenler, magandalar, üst tarafı otopark yaptılar oradaki arabalardan yüksek ses arabesk müzikler vs. Temiz tertipli düzenli olsa her şey güzel olmaz mı? Ekolojik köprü çok güzel olmuş. Ağaçları sonradan denizsellik nedeniyle palmiyeye çevirmişlerdi umarım unutulmaz. Salacık , Darıca'daki gibi yuvarlak şekilli çamlardan olsa yol kenarı çok daha güzel olur. Plaj vs olmaz ancak düzgün işletmeler, yürüyüş ve bisiklet pistleri, belki etkinlik alanları olabilir. Zorluoğlu bu şehre ihanet edenlerin hatalarını da kotarmak zorunda. Allah yardımcısı olsun.
yakun
5 yıl önceSahili önce perişan edin sonra onarmaya çalışın. Nasıl olsa yıkarken de para kazanıyorsunuz, yaparken de para kazanıyorsunuz.
Halil
5 yıl önceKanalizasyonlar sahile aktığı sürece boş u boş una masraf.yapmayin bence
haha61
5 yıl önceya bunlar resim aynı yapılmaz güvenmiyorum akyazı örnek gibi
Hüsamettin sadullah
5 yıl önceGünahtir bayanlar denize giremez haramdir..yakin zamanda moderen trabzon halkindan böyle bir protesto bekliyorum
Nazim
5 yıl önceAlmanya dünyanin en bunalimli ülkesidir robot hayat gibi yasiyoruz almanlarin suratlarida havalari gibidir bunalimli almanlarda usanmis olmaliki sehirlere renkli renkli lambalar tatiriyorlar 24 saat acik sekilde..ve suan dünyanin tek rengsiz sehri trabzonu elestiriyoruz sayin zorluoglu degil de o bürolarda trabzonda oturanlarin arasinda yüzde yüz fenerbahceli miletvekileri var trabzonda bu sahislar trabzonun moderen sehir olmasini engeliyorlar sehirde bordo mavi lamba yok gerisini sizler düsünün havalimani sari lacivert köprüler siyah turanc
MUSTAFA
5 yıl önceo yol orada olduğu sürece sahil yok demektir şehrin yukarısından yapılacak çevre yolundan sonra sahil yolu iptal edilmelidir.
Doktor
5 yıl önceYavaş yavaş küçük balıkcılık bitti. Artık kına yapıp satacağız. Hiç toplantılarında balık neden azaldı konuşuluyormu (işleri ançak yap, yık, yap müteahh it kazansın) oh ne kadar güzel gidin Akyazı prejenizi bitirin yok orayı gezmiş yok burayı gezmiş TRABZON DA SAHİL YOK DU LAZIM OLAN ŞEYDİR TEBRİKLER
Kaptan
5 yıl önceKağıt üzerinde güzel görünüyor da.İş projeyi yapmaya geldimi alakasız birşey ortaya çıkıyor.Yada projede değişikliğe gidilerek.Bazı bölümler çıkartılıyor.Bu projeyi görmeyi istiyoruz.
Murat
5 yıl önceİçine etmediğiniz ganita kalmıştı oraya da edeceksiniz tbrk
Muhamet Topal
5 yıl önceTrabzon a yapılan her yeni Proje , eski yi aratır oldu. Sakın Siyasi olarak bakmayın ama birisi gelipde Belediye Başkanlığına aday olacağım ve Projelerim ; 1950 sonrası yapılan herşeyi yıkaçağım dese acık ara kazanır. Sadece yıkacağım derse. Düşünün ; Trabzon a ne kadar ihanet edildiğini. Türkiye nin İmar konusunda Fakir şehri Trabzon,um. En güzel binaları hala , Sumela , Ayasofya, Kızlar Manastırı , Cephanelik . Gerisini siz düşünün
Deli
5 yıl önceSende hiç mi akıl yok,uçtan uca Trabzon kumsal olmalı ya kışın 5-6 m olan dalgaları napcaksın....Ben söylim sahili dalga mahvedince beceriksiz hökümet belediye istifa diye nara atarsın...Romantik cehal.....!
Deli
5 yıl önceKesinlikle istinat duvarları çok sağlam yapılmalı....yıllar önce denizin kabarıp moloz sahilini ne hale getirdiğini bilirim... Bu arada çok cahil yorumlar var
Misafir
5 yıl önceYıllardır bitirilemeyen gülcemal projesi gibi buda Allaha emanet olur hadi hayırlısı
Alfa61
5 yıl öncePuahahahahahahaha neyse yorum yazmaya gerek yok
Ahmet
5 yıl önceProje var ama detay pek yok gibi. Başkan otopark sorunu dediler diyor. Bu sorunu görmek için biri mi demesi lazım. Yapılan binalarında projelerinde otoparkı yok nerdeyse. Şehirde ne yollar yetiyor ne otoparklar. Denizimiz var yanına giremiyoruz. Şu işlerde biraz komşu illere balılsa da örnek alınsa keşke. Bir ilçe olarak Ünye sahili dört dörtlük bir halde muhafaza ediyor. Ailecek 7/24 git otur gez. Kamerayla izleniyor. Sarhoş berduş giremiyor. Denize sıfır kaliteli ve ucuz belediye lokantası ahşap mescid ücretsiz temiz wc daha ne olsun. Ah Trabzon Trabzon...
Murat
5 yıl önceBir önceki dönemde 61 proje vardı Bilbordlarda metro raylı sistem resmini hatırlıyorum, hocalar yalan günahtır derler, demek ki siyasetçi hariçmiş
Yorumcu-2
5 yıl önceBu iş te akyazı projesine benzemesin ki benzeyecek
Mustafa Paşa
5 yıl önceSayın Murat zorluoğluna teşekkürlerimizi iletiyorum gercekten basarılı calışmalara sahipsiniz geldiniz yer dede sizi arıyorlardır eminim ilk kez bir belediye böyle calısıyor bundan öncekiler sadece trabzon'da gezmeyi bildiler iy çalışmalar diliyorum
Hayat
5 yıl önceSanırsın Eskişehir belediyesi denizsiz yere , plaj yapıyorlar . Biraz örnek alın, Orduya bakın mesela . En kötü deniz şehri biziz . Deniz kenarlarımız beton yığını ...
Şengül
5 yıl önceHaram olsun