| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 24 Şubat 2024 10:55

Forum Trabzon için açıklama geldi! "İzin belgesi alındı"

Avrupakent Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş'den Forum Trabzon ile ilgili olarak açıklama geldi.

Avrupakent Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. (AVPGY), Kamuyu Aydınlatma Platformu'na 23 Şubat 2024 tarihinde yaptığı bildirimde, Forum Trabzon AVM'nin (Trabzon İli Ortahisar İlçesi 616 ada 17parsel) iskan durumuyla ilgili bir açıklama yayınladı.

Şirketin açıklamasına göre, portföyünde bulunan Forum Trabzon AVM'nin tadilat projesinin başarıyla tamamlandığı ve 23 Şubat 2024 tarihinde 2024/18 sayı numarasıyla Yapı Kullanım İzin Belgesi (iskan) alındığı bildirildi.

Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

Şirketimiz portföyünde bulunan Forum Trabzon AVM’nin (Trabzon İli Ortahisar İlçesi 616 ada 17 parsel) tadilat projesi tamamlanmış olup, 23.02.2024 tarih ve 2024/18 sayı numarası ile Yapı Kullanım İzin Belgesi(iskan) alınmıştır. Bahse konu yapı kullanım izin belgesi ile oluşturulmuş 10.191 m² ilave alan kiralanmak üzere değerlendirilecektir.

forum-trabzon-icin-aciklama-geldi-1.webp

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
Gökhan 61
2 yıl önce

Şaşırdık mı tatbiki hayır akpye sırtını daya hiçbir hukuksuzluğun cezasını çekmezsin

G
Galanimadan Osman
2 yıl önce

Hani mahkeme durdurmustu ?

B
Burak
2 yıl önce

Demek ki neymiş , yapı kullanmanız yokmuş..

D
Davut
2 yıl önce

Tebrik ediyorum bu işten nemalananları. Bundan sonra Trabzon'da kimse ruhsat ile ilgili olarak sıkıntı yaşamayacaktır. Yaylalar olmak üzere devlet sakın gelip ruhsata bakmasın.

H
Hacı
2 yıl önce

Mahkeme durdurma kararı vermesine rağmen hukuksuz şekilde inşaat devam ediyor, çalışma bitiyor, iskan alınmıştır diye açıklama yap, demekki Trabzonun göbeğinde kaçak inşaat yaptınız, bu inşaat uzak bir köyde mah. olsa gariban vatandaşa durdurup üzerine bilmem ne kadar para cezası verirdiniz, akp demek hak hukuk adalet demek, ah garibim vah garibim, durmak yok tam gaz ileri.

Tüm Yorumlar (12)

G
Gökhan 61
2 yıl önce

Şaşırdık mı tatbiki hayır akpye sırtını daya hiçbir hukuksuzluğun cezasını çekmezsin

G
Galanimadan Osman
2 yıl önce

Hani mahkeme durdurmustu ?

B
Burak
2 yıl önce

Demek ki neymiş , yapı kullanmanız yokmuş..

D
Davut
2 yıl önce

Tebrik ediyorum bu işten nemalananları. Bundan sonra Trabzon'da kimse ruhsat ile ilgili olarak sıkıntı yaşamayacaktır. Yaylalar olmak üzere devlet sakın gelip ruhsata bakmasın.

H
Hacı
2 yıl önce

Mahkeme durdurma kararı vermesine rağmen hukuksuz şekilde inşaat devam ediyor, çalışma bitiyor, iskan alınmıştır diye açıklama yap, demekki Trabzonun göbeğinde kaçak inşaat yaptınız, bu inşaat uzak bir köyde mah. olsa gariban vatandaşa durdurup üzerine bilmem ne kadar para cezası verirdiniz, akp demek hak hukuk adalet demek, ah garibim vah garibim, durmak yok tam gaz ileri.

S
serkan trabzon
2 yıl önce

trabzonluları anlamak mumkun degil kayserili trabzonda yatırım yapiya...belki 50 kişi calisacak onuda istemiyolar....

O
Osmanlı
2 yıl önce

Kim takar Trabzon idare mahkemesini adamı olan işini yürütüyor sonra da haktan hukuktan bahsediyorlar hadi göreyim sizi durdurma kararı versin Trabzon idare mahkemesi sıkar demiii...

E
Ercan
2 yıl önce

Ufak tefek müdahaleler var ama isteyen istediğini yapmıyor mu ? Yapıyor. Talan hep vardı ve hep var olacak. Maalesef.

M
Murat
2 yıl önce

Bir firma Trabzon'u ezdi geçti, ne kanun tanıdı ne karar ! Seçimden önce gider ayak işini gördü Gelen başkan bey diyecek ki ben vermedim. Ne guzel iş yaa !

D
Davut
2 yıl önce

Trabzon’da kaçak inşaat yapıp sonra ruhsatını almak gibi bir yöntem varmış demek ki. Geçen benim eve geldiler yağmur suyu ile kanalizasyon ayrılmalı dediler. Bir daha gelirlerse kovalayacağım belediye çalışanlarını. Haydi başka kapıya

T
Temel
2 yıl önce

Gidin yarın akp ye oy verin koşun

A
Ahmet
2 yıl önce

yazıklar olsun ne diyelim ki. adamlar aylardır izinsiz yaptığı çalışmalara kimsenin sesi çıkmadığı yetmezmiş gibi iş bitince izinde gelmiş.