Avrupakent Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. (AVPGY), Kamuyu Aydınlatma Platformu'na 23 Şubat 2024 tarihinde yaptığı bildirimde, Forum Trabzon AVM'nin (Trabzon İli Ortahisar İlçesi 616 ada 17parsel) iskan durumuyla ilgili bir açıklama yayınladı.
Şirketin açıklamasına göre, portföyünde bulunan Forum Trabzon AVM'nin tadilat projesinin başarıyla tamamlandığı ve 23 Şubat 2024 tarihinde 2024/18 sayı numarasıyla Yapı Kullanım İzin Belgesi (iskan) alındığı bildirildi.
Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;
Şirketimiz portföyünde bulunan Forum Trabzon AVM’nin (Trabzon İli Ortahisar İlçesi 616 ada 17 parsel) tadilat projesi tamamlanmış olup, 23.02.2024 tarih ve 2024/18 sayı numarası ile Yapı Kullanım İzin Belgesi(iskan) alınmıştır. Bahse konu yapı kullanım izin belgesi ile oluşturulmuş 10.191 m² ilave alan kiralanmak üzere değerlendirilecektir.

Tüm Yorumlar (12)
Gökhan 61
2 yıl önceŞaşırdık mı tatbiki hayır akpye sırtını daya hiçbir hukuksuzluğun cezasını çekmezsin
Galanimadan Osman
2 yıl önceHani mahkeme durdurmustu ?
Burak
2 yıl önceDemek ki neymiş , yapı kullanmanız yokmuş..
Davut
2 yıl önceTebrik ediyorum bu işten nemalananları. Bundan sonra Trabzon'da kimse ruhsat ile ilgili olarak sıkıntı yaşamayacaktır. Yaylalar olmak üzere devlet sakın gelip ruhsata bakmasın.
Hacı
2 yıl önceMahkeme durdurma kararı vermesine rağmen hukuksuz şekilde inşaat devam ediyor, çalışma bitiyor, iskan alınmıştır diye açıklama yap, demekki Trabzonun göbeğinde kaçak inşaat yaptınız, bu inşaat uzak bir köyde mah. olsa gariban vatandaşa durdurup üzerine bilmem ne kadar para cezası verirdiniz, akp demek hak hukuk adalet demek, ah garibim vah garibim, durmak yok tam gaz ileri.
serkan trabzon
2 yıl öncetrabzonluları anlamak mumkun degil kayserili trabzonda yatırım yapiya...belki 50 kişi calisacak onuda istemiyolar....
Osmanlı
2 yıl önceKim takar Trabzon idare mahkemesini adamı olan işini yürütüyor sonra da haktan hukuktan bahsediyorlar hadi göreyim sizi durdurma kararı versin Trabzon idare mahkemesi sıkar demiii...
Ercan
2 yıl önceUfak tefek müdahaleler var ama isteyen istediğini yapmıyor mu ? Yapıyor. Talan hep vardı ve hep var olacak. Maalesef.
Murat
2 yıl önceBir firma Trabzon'u ezdi geçti, ne kanun tanıdı ne karar ! Seçimden önce gider ayak işini gördü Gelen başkan bey diyecek ki ben vermedim. Ne guzel iş yaa !
Davut
2 yıl önceTrabzon’da kaçak inşaat yapıp sonra ruhsatını almak gibi bir yöntem varmış demek ki. Geçen benim eve geldiler yağmur suyu ile kanalizasyon ayrılmalı dediler. Bir daha gelirlerse kovalayacağım belediye çalışanlarını. Haydi başka kapıya
Temel
2 yıl önceGidin yarın akp ye oy verin koşun
Ahmet
2 yıl önceyazıklar olsun ne diyelim ki. adamlar aylardır izinsiz yaptığı çalışmalara kimsenin sesi çıkmadığı yetmezmiş gibi iş bitince izinde gelmiş.