Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ekim ayı meclis toplantısının sonuncusu Murat Zorluoğlu başkanlığında yapıldı. Fatih(Aşıklar) Parkı'ndaki işletmelerin devirleri ilgili konular masaya yatırıldı.
Fatih Parkı’nda ki dükkanlar sosyal tesisler,büfe, otopark ve çay bahçeleri ve wc ler Trabzitaş şirketine aylık 1500 TL bedel üzerinden devretildi.
Murat Zorluoğlu yaptığı açıklamada “Kaynağını iller bankasından temin ettiğimiz bir yer. Yapılan ihalede öngörülen işler bitti. Orada üst kademede 1,5 milyon civarında bir yer yapılması gerekiyor. Açılmaya hazır ama tamamen bitsin istiyoruz. Oradaki işletmenin de açılmaya hazırlanması gerekiyor.
Şehrin kalbindeki önemlİ tesisleri kendimiz işletelim, maksadımız kar olmasın maksadımız hizmet olsun. O bakımdan burayı TRABİTAŞ 3. kişilere vermeyecek. Burayı biz işleteceğiz ve minimum fiyat politikası uygulayacağız.” İfadelerini kullandı.
Fatih Parkı'nın işletmesini kim yapacak? Belli oldu
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Fatih Parkı'nı kendi bünyesinde tutacak
Tüm Yorumlar (14)
Trabzonlu
6 yıl önceAylık 1500 TL mi???
Yusuf Yıldız
6 yıl önceFatih Parkını Belediyenin işletmesi hem çalışan hemde halk için iyi olur..Başkana bu düşüncesinden ötürü teşekkür ediyorum..
Çukurçayırlı
6 yıl önceEğer belediye işletimi söz konusu olacak ise ve fahiş fiyatlar olmayacaksa bu başarı demektir. Forumun Altındaki eyof çay bahçesi gibi olmayacak ise şuan fiyatlardan yanına yanaşılmıyor resim ekleme şansımız olsada Mönüdeki fiyatları gösterebilsem halkımıza.
Cabbar
6 yıl önceHadi bakalım iyi fikir sesiz sedasız birilerine peşkeş çekilmezse iyidir
Helal olsun ZORLUOĞLU...!
6 yıl önceŞehrin kalbindeki önemli tesisleri kendimiz işletelim, maksadımız kar olmasın maksadımız hizmet olsun. İnşAllah benzer projelere de aynı şuur ile yaklaşılır başarılarınız daim olsun.
rıza
6 yıl önceben inanmıyorum şayet 5 ay sonra bakalım 3. şahıs alıyormu almıyormu hadi bakalım şimdi milleti uyutun sonra peşkeş çekin bakalım
ali y
6 yıl öncetabiiki akp li yandaş
Ümit ...
6 yıl önceBaşkanım tebrikler. Sonraki projelere ve çevre belediyelere de örnek olmasını temenni ederim.
Oguz
6 yıl önceHizmetmi cay isteyince sover gibi bakiyorlar masalar leş calisanlar kaba
Adsız
6 yıl önceMeydan parkında daha önce devralınan işletmeyi belediye niçin işletememiş diye sormalıyız bence. Düşük fiyat politikasıyla işletmek yerine esnafıda zora sokmayacak fiyatlarla daha fazla istihdam sağlamak amacı güdülmelidir. Bir bardak çay esnafta1, 5 - 2 lira, belediye işletmelerinde 1 lira ama ne çay soran var nede düzgün bir çay içme şansınız var. O nedenle temiz güvenli maksimum memnuniyeti amaçlayan aynı zamanda istihdam sağlayacak işletmeler hem para hem güven kazandırır belediyeye. Bu arada Kanuni evinin altındaki belediye işletmesinin vakfa devredilmesi sonrası fiyatlar değişirse belediyenin burada yapmak istediği projede anlamsızlaşır. Bir tesisi kapatmış bir başkasını açmış olur.
Hehe
6 yıl önceEğer Ataparkın işletmesi gibi olacaksa olmasın. Adamlar nasıl olsa maaş fiks deyip müşteriyle ilgilenmiyor. Yarım saat oturup bir çay içemeden . Kalktığımı biliyorum. Çevreyi Afedersiniz şey götürüyor. En azindan orada çalışan personele bir prim sistemi uygulansa daha iyi olur. Hem çalışan daha iyi ücret vatandaş da daha iyi hizmet almış olur...
Süleyman arslandag
6 yıl önceMerhaba kolay gelsin,eyof parkı ilk açıldığı zaman gayet makul fiyatlar ike hizmet veriyordu ama şimdi salonu büyüttüler parkın içini ve arka sahasını işgal etti şadırvan bölümü küçültüldü yüzlerce kişinin aynı anda bulunduğu bir parkta 2 tane tuvalet yetersiz ve fiyatlar çok küçük bu park 'ta aynı olacak ilerleyen zamanlarda içi gecekondular ile işgal edilecek
Trabzonlu Hayati dayı
6 yıl önceKesin zihniyeti akpartili bir yandaşa dolaylı yoldan peşkeş yapılmıştır araştırın görün
Jadi
6 yıl önceKlasik taktik satmiyoruz vermiyoruz hizmet ediyoruz yerli milli, dikkat edin 3 ay sonra katarlilara satmasinlar.. yandasss