İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Kurban Bayramı dolayısıyla memleketi Trabzon'a geldi.
Bugün saat 11.00'de uçak ile Trabzon'a gelen İmamoğlu ilk olarak Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık'ı ziyaret etti. Partililerin yoğun ilgisiyle karşılaşan İmamoğlu, İyi Partili Başkan Bıyık ile görüştü.
İmamoğlu'na, CHP Trabzon teşkilatının yanı sıra İYİ Parti teşkilatından bir çok isim de eşlik etti.
İmamoğlu bu ziyaretin ardından sırasıyla önce şehit Eren Bülbül'ün mezarını sonrasında da Beşikdüzü Belediyesi'ni ziyaret edecek.
Tüm Yorumlar (8)
Serko61
5 yıl önceHoş geldin köylüm,hayırlı bayramlar.
Trabzonspor 1967
5 yıl önceBırak onlar boş konuşsun biz icraat yapmaya devam edelim Başkan... Seninleyiz Ekrem Başkan, #Hedef2022 #Hedef2023...
Vatandaş
5 yıl önceZanneli kardaş köylün oldu diyemi iyi adam oldu
Alp TÜRK
5 yıl önceHoş geldin başkanım...
onur
5 yıl önceHoş geldın baskanım. Unutma bızlerı temsıl edıyorsun, Istanbulu ne kadar guzel yönetırsen bızlerde o kadar fazla arkanda durmaya devam ederız. Basarılar
tayyar
5 yıl öncehastane yollarını yapmamışsın Başkan...olur mu haole bişe..
tayyar
5 yıl öncehastane yolunu yapmadın..olmadı Başkan...
Akgün Dalbayrak
5 yıl önceAglayan hemşerihlerini avutmaya mı gitiin Başkan