| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 30 Temmuz 2020 13:11 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 16:58

Ekrem İmamoğlu Trabzon'a geldi

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu Trabzon'da

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Kurban Bayramı dolayısıyla memleketi Trabzon'a geldi.

Bugün saat 11.00'de uçak ile Trabzon'a gelen İmamoğlu ilk olarak Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık'ı ziyaret etti. Partililerin yoğun ilgisiyle karşılaşan İmamoğlu, İyi Partili Başkan Bıyık ile görüştü.

İmamoğlu'na, CHP Trabzon teşkilatının yanı sıra İYİ Parti teşkilatından bir çok isim de eşlik etti.

İmamoğlu bu ziyaretin ardından sırasıyla önce şehit Eren Bülbül'ün mezarını sonrasında da Beşikdüzü Belediyesi'ni ziyaret edecek.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
5 yıl önce

Hoş geldin köylüm,hayırlı bayramlar.

T
Trabzonspor 1967
5 yıl önce

Bırak onlar boş konuşsun biz icraat yapmaya devam edelim Başkan... Seninleyiz Ekrem Başkan, #Hedef2022 #Hedef2023...

V
Vatandaş
5 yıl önce

Zanneli kardaş köylün oldu diyemi iyi adam oldu

A
Alp TÜRK
5 yıl önce

Hoş geldin başkanım...

O
onur
5 yıl önce

Hoş geldın baskanım. Unutma bızlerı temsıl edıyorsun, Istanbulu ne kadar guzel yönetırsen bızlerde o kadar fazla arkanda durmaya devam ederız. Basarılar

Tüm Yorumlar (8)

S
Serko61
5 yıl önce

Hoş geldin köylüm,hayırlı bayramlar.

T
Trabzonspor 1967
5 yıl önce

Bırak onlar boş konuşsun biz icraat yapmaya devam edelim Başkan... Seninleyiz Ekrem Başkan, #Hedef2022 #Hedef2023...

V
Vatandaş
5 yıl önce

Zanneli kardaş köylün oldu diyemi iyi adam oldu

A
Alp TÜRK
5 yıl önce

Hoş geldin başkanım...

O
onur
5 yıl önce

Hoş geldın baskanım. Unutma bızlerı temsıl edıyorsun, Istanbulu ne kadar guzel yönetırsen bızlerde o kadar fazla arkanda durmaya devam ederız. Basarılar

T
tayyar
5 yıl önce

hastane yollarını yapmamışsın Başkan...olur mu haole bişe..

T
tayyar
5 yıl önce

hastane yolunu yapmadın..olmadı Başkan...

A
Akgün Dalbayrak
5 yıl önce

Aglayan hemşerihlerini avutmaya mı gitiin Başkan