Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kurban Bayramı dolayısıyla Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan, tüm Trabzon halkının Kurban Bayramı’nı tebrik etti.
Bayram Tebriği Telefonla İletildi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kurban Bayramı vesilesiyle Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu’nu telefonla aradı. Görüşmede, Trabzon’a ve Trabzonlulara yönelik bayram mesajı iletildi.
“Tüm Trabzon’un Bayramını Kutluyorum”
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın görüşmede, Başkan Murat Zorluoğlu aracılığıyla tüm Trabzon halkının Kurban Bayramı’nı kutladığı belirtildi. Bayramın birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirmesi temennisinde bulunduğu kaydedildi.
Trabzon’a Selam ve Mesaj
Gerçekleşen telefon görüşmesinde Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Trabzon’a selamlarını ilettiği, bayramın sağlık ve huzur içinde geçmesi dileğinde bulunduğu ifade edildi.
Bayram Mesajı Memnuniyetle Karşılandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bayram tebriği, Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu ve Trabzon kamuoyunda memnuniyetle karşılandı. Bayram mesajının ardından Trabzon’da Kurban Bayramı kutlamalarının devam ettiği belirtildi.
Tüm Yorumlar (19)
Murat usta
5 yıl önceTrabzonsporun altını oydunuz,
Uğur
5 yıl önceCumhrbaşkanına bizde gelecek seçimlerde bir mesaj vereceğiz #ŞAMPİYONTRABZONSPOR
Ersin.
5 yıl önceDemekki şeçim yaklaşıyor sandıkta görüşürüz
Nedim
5 yıl önceHer sene ts’yi Trabzonluyu öpmeye devam Umarım Trabzonlu görüyor bunları
İbraa
5 yıl önceBiz kendimizden , çocuklarımızdan torunlarımızdan vazgeçtik, memleketi, bayrağı, en önemlisi Adaleti bitirdin. Hakkımı helal etmem, oy moy’da vermem.
Cemil
5 yıl öncecumhurbaşkanımız sayesinde trabzon parlayan yıldız şehir oldu.eskiden at arabası ile o berbat yollarda gidilirdi.şimdi ise uçsuz bucaksız sahil yolumuz.yaylalar bile asfalt.
Güven
5 yıl önceYemezler RTE senin gibi siyasetçilerin mesajlarını bu şehir şiddetle reddediyor sen git şikecilerin bayramını kutla sana o yakışır
LALA
5 yıl önceGelecek seçim oylar %90 olur
Serko61
5 yıl önceBu tabloyu görünce içinden iltifatlar yağdıran sadece benmiyim acaba....
H. M
5 yıl önceMurat usta Trabzonu anlatmış. Biz farklı şehirdemi yaşıyoruz. Ne yaplmışta görmedik.. Ofg bu kenti elli yıl geri getirdi.. Bırakın bu eyyamcılığı.. Canlı bağlantıda bşb başkanının ismini hatırlamıyor. Bu kadar fanatik olmayın millet salak değil..
Yigit
5 yıl önceUlan siz sampiyonluk diye vatan mileetinizi mi satacaksiniz burdaki yorumlara diyorum siz ak partiye oy vermezseniz erenin kemikleri sizlamazmi sehit olan askerler kemikleri sizlamazmi hdp ile is yapan chp yemi oy vereceksiniz
UĞUR
5 yıl önceAKP'ye oy vermemek demek CHP oy vermek demekmiş. Erenin ve şehitlerin kemilleri sızlarmış. Asıl Erenin kemikleri şimdi sızlıyor. Erenin Trazonsporu her yıl para mağdur ediliyor. Bu acitasyonları yemez Trabzonsporlular.
doğan yıldız
5 yıl önceyiğit bey bu ülkenini arazilerini fabrikalarını katar lılara kim sattı. vatanı satacaksınız dedinde aklıma geldin.siz bile trabzonda topraksız kalacaksınız.
Erdem
5 yıl önceEkrem başkan Trabzona memleketine geldi ya ondan dolayı aramıştır kesin belediyeye sokmayın diye ama o adama gösterilen sevgi selini oda görmüştür zorluoğluda
Davut
5 yıl önceEren in annesine miting ile anahtar veren kişilere oy vermeyeceğiz inşAllah
Davut
5 yıl önceŞu ana kadar Ak Parti ye oy verdim ama artık bayrağı asıyorum. Bundan sonra Trabzonspor
Camoka
5 yıl önceSarayspor u kutlamasına ihtiyaç yok sonra şurada yorum yapan işi vatan millet Sakarya edebiyatına sokanlara illet oluyorum habur dolmabahçe osloMegri megri TRT de Osman Öcalan ikiz yasalar vsvsvs ama pkk ile işbirliği diğerleri yaptı
LALA
5 yıl önceArkadaşlar ayıp oluyor. Ne yapsın adam. Futbolda güzel para var. Size de sıra gelecek az sabırlı olun. 2005 pas geçildi. 2011 pis geçildi. 2020 e kurduğu takım. Bakın Kasımpaşa yaşadığı semt henüz şampiyon olmadı. Fenerbahçemiz son beş yıldır olamıyor. 2071 vizyonunda Trabzonspor varmış. Hoş konuşuyoruz.Boş konuşuyoruz, Seçimde görüşürüz. Oylar %70,'den,%80'e çıkar. Taraftarın diyen kulübü düşünseydi Trazonspor şimdiye kadar en az sekiz defa daha şampiyon olur. Geçmişte nasıl oldu derseniz. Özerk yapı vardı. TFF'de eşit.temsil ediliyordu. Atamayla gelen maşalar yönetiyor futbolu. Pandemi sonrası düşmeyi kaldırdılar. Maçlar Başakşehir için oynandı. Taraftarı Trazonsporun sporcu sayısı kadar yoktur. Pervasız adamlar. On milyonu hiç saymıyorlar. Beş yaşındaki bebekleri yine ağlattılar. Haksılık yapanın Allah cezasını öbür tarafa bırakmasın.
Ali
5 yıl önceSatılan işletme ve fabrikaların bir kaçışöyle: Ereğli Demir Çelik – İskenderun Demir Çelik – ASELSAN Hisseleri – HAVELSAN Hisseleri – ETi Holding – PETKİM – TÜPRAŞ – BURSAGAZ – ESGAZ – EÜAŞ Ahlat Akarsu Sant. – TEDAŞ Başkent Elektrik – Ünye Çimento A.Ş. – Türkiye Gübre Sanayi A.Ş. – TEKEL Alkollü İçkiler A.Ş. – İstanbul Sigara Fabrikası – Kıbrıs Türk Tütün Ltd. Şti. – Merinos Halı Markası – Seydişehir Eti Alüminyum – Mazıdağı Fosfat Tesisleri – Hekimhan Demir Madeni – Güney Ege Linyit İşletmesi – Ayvalık Tuz İşletmesi – Çankırı Kaya Tuzlası – Et Balık Samsun Soğuk Hava – Sümer Holding – Yeşilova Halı, Yün, İplik – Manisa Pamuklu Mensucat – Beykoz Deri ve Kundura – Manisa Et-Tavuk Kombinası – Kütahya Şeker Fabrikası – OYAKBANK – T. Sınai Kalkınma Bankası – Sabiha Gökçen Havaalanı – SEKA – THY-USAŞ Hisseleri – Türk Telekom – AyCell – Araç Muayene İstasyonu – Başak Sigorta A.Ş. – İskenderun Limanı Beyler satacak iki şey kaldı. Birisi futbol diğeri de emlak.