Cumhuriyet Halk Partisi Ortahisar Belediye Başkan Adayı Ahmet Kaya ve CHP il yönetimi kutlamalara başladı.
Ahmet Kaya, seçimi kazandıklarını belirterek açıklamalarda bulundu.
Kaya, coşkulu topluluğa karşı yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi;
"Bu başarıyı sizlere armağan ediyorum. Yarından itibaren Trabzon’da her şeyim farklı olmaya başlayacağını göreceksiniz. Sokaklarda yüzü gülen insanları göreceksiniz. Biz bu yola çıkarken kararlılıkla çıktık ve kazanacağımıza yürekten inanarak çıktık ve bugün kazanmış olmanın gururu ve haklılığıyla sizlere sesleniyorum.
Biz bu yola çıkarken kimseyi ayırmadan, kayırmadan, hak dedik, hukuk dedik, adalet dedik. Bizim olduğumuz yerde haksızlık, adaletsizlik olmaz dedik. Bunu tüm uygulamalarımızda göreceksiniz. Yarından ötesi yok kolları sıvayacağız.
Makamda oturan, kapısı, gönlü kapalı bir anlayışla belediyeciliği reddederek yola çıktık. Göreceksiniz kapılarımız sonuna kadar açık olacak. O makamların kapılarını sonuna kadar vatandaşlarımıza açacağız. Nerede bir sıkıntı varsa bizleri o sıkıntıyı çözme gayreti içerisinde göreceksiniz. Emeklilerin yanında, yoksulların yanında göreceksiniz.
Bu seçimlerin kazananı yok ama kaybedeni var. Kaybedenler makamında oturup keyif yapanlar. Bizler adalete susamış Türk milletinin genç evlatları olarak dinlenmeden yürümeye karar verdik Büyük önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi, millete efendilik yoktur, millete hizmet vardır. Biz bu millete hizmetkâr olacağız.
Güler yüzlü personeliyle, şeffaf, hesap verebilir, halkçı, kamucu belediyecilikle bu şehrin yarınlarını hep beraber inşa edeceğiz.Bu kentin sokaklarında doğmuş, büyümüş evlatları olarak. Bu kenti daha yaşanabilir, daha temiz bir kent haline getireceğiz. Bu yolda bizlere güvenen her Trabzonlu hemşerime, partili partisiz herkese teşekkür ediyorum."
Ayrıca CHP Trabzon Milletvekili Sibel Suiçmez ise yaptığı konuşmada "Bu seçim, genel seçimlerin de bir ayak sesidir. Siz kıymetli seçmenlerimizi bir kez daha kutluyorum. Ahmet başkanı kutluyorum ve Trabzon Ortahisar’da güçlü, Türkiye’de güçlüdür diyorum." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (14)
Gnydnmvlt
2 yıl önceDeğişim şarttı, kendi şahsına verdik. Kurulan ağa düzeni, torpil, adam kayırma işlerini inşallah bozar ve hem ilahi hem toplumsal adaleti tekrar sağlar. Biz kendisine güvendik. Allah yardımcısı olsun tekrar Trabzonumuza hayırlı olsun. Sayın Ahmet Metn Genç başkanımla beraber 2 Ahmet olup Trabzonu hak ettiği yere getirecektirler.
Dayi
2 yıl önceTebrik ederim Ahmet bey cikip fener sikeci besiktas sikeci diyerek Akp yi arkadan hancerlemisdir Gereksiz bir cikis aceminin bile yapamayacagi bir cikis Bunu cikip spor yöneticileri yapsin sen degil Bu senaryo 2019 istanbul secimindede yadandi Lazlar pontus diyen bur zatt Bu demekki akp icden cöküyor
Trabzon
2 yıl önceTebrikler,halkcı belediyecilik Türkiye'ye hakim oldu.kaybeden Erdoğan oldu
Vatandaş
2 yıl önceİnşallah başarılı olursun ve güzel belediyecilik yaparsın...
Hasan
2 yıl önceTebrikler baskanim
Kemal
2 yıl önceKaybeden Türkiye oldu
Civanım
2 yıl önceAnlamadığın aldığın bir ilçe hayırdır????????????
Fırtına Kuşu
2 yıl öncetebrikler Kaya başkan. başarılı olmanızı diliyorum. Umarım İmamoğlu gibi olmazsınız. Trabzon'un çocuğu olduğunuzu görmek istiyoruz.
Hasan
2 yıl önceCivanima bir kasa sade soda :) surda ilk gedik acildi birdahaki secim sira buyuksehirde
samet61
2 yıl önceHalkçı Belediyeciliğe örnek verirmisin
Osman çolak
2 yıl önceVatandaş yeter artık demiştir.yeter söz milletin demiştir
Remzi
2 yıl önceHadi bakalım Ahmet başkan önemli olan bu şehre nasıl hizmet edeceğin İnşallah şu şehri yaşanacak bir yer haline getirip tekrar seçilirsin..
Trabzonlu Genç
2 yıl öncekazanan Türkiye oldu Hala bundan ders çıkarmayan milyonlar var ne yazıkki...
halim
2 yıl önceTrabzonun ak yuzudur Ahmet baskan . Trabzonun merkezi hep CHP lidir aydinliktir .