| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 25 Mayıs 2021 14:29 Güncellenme tarihi: 17 Eylül 2025 15:39

Çakıroğlu: Millet Bahçesi'ne şike anıtı yapmak zorundayız

Davut Çakıroğlu'ndan şike anıtı önerisi

Trabzon Büyükşehir Belediyesi mayıs ayı meclis görüşmeleri devam ediyor.

Bugün gerçekleşen toplantıda dikkat çeken bir öneri geldi. Meclis üyesi Davut Çakıroğlu, Millet Bahçesi'ne şike yapılmasını önerdi.

Hekimoğlu Trabzon'un Kocaelispor'la 2-2 berabere kalıp elendiği maçta yaşananlara atıfta bulunan Çakıroğlu  "Dün bir karşılaşma oynandı. 2010-2011’den sonra dün yine 90. dakikada bu şehrin çocuklarının umutları masa başında dizayn edilmiş şekilde bağıra bağıra çalındı. Biz umutlanmayacak kadar yaşlandığımız için çocuklarımız için söylüyorum. Dün Hekimoğlu Trabzon’un umutları, parası çalınmıştır." dedi.

Çakıroğlu meclisi yöneten Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu'na seslenerek "Bu şehrin en üst organlarından biri olarak söz verilmiş olan Millet bahçesinde şike anıtını yapmak zorundayız. Yapamıyorsanız bize bir yer tahsis edin bu anıtı oraya yapalım. Stadın yakında dikilmiş anıtında bakımsız halini ortadan kaldıralım. Bu şehrin çocuklarının umutlarının çalınmaması adına sahip çıkalım. Bu söz bu şehre verilmiştir. Bunun yerine getirilmesini istiyorum." ifadelerini kullandı.

Zorluoğlu ise bu talebe şu şekilde yanıt verdi;

Biz her alanda adalet ve hakkaniyet prensipleri doğrultusunda işler yapan bir siyasi görüşün temsilcisiyiz. Hakedenin şampiyon olmasını savunuyoruz. 2010-2011 döneminde bahsediyorsunuz. Bu sizin görüşünüz olarak kayıtlara geçti. Bunu bizde bu şekilde değerlendiririz.

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
Zekeriya
5 yıl önce

Adam rizeli lakin trabzon düşmanı bu yıllarca böyje devam ediyor,, benim trabzonlumda uyumaya devam diyor, iyi uykular Trabzon..

T
TARİH UNUTMAZ
5 yıl önce

Yarın torunlarımız ŞAMPİYONLUĞUNUZ ELİNİZDEN ALINIRKEN SİZ NE YAPTINIZ diye soracaklardır. Hiç değilse, bir şike anıtı dikebildik deriz.

M
misafir
5 yıl önce

:) hep hikaye. anıtla mı kurtaracağız bu şehrin kupasını

T
tursun
5 yıl önce

açılışıda sayın erdoğan yapar__mış

İskorpit
5 yıl önce

Orhan Fevzi gümrükçüoğlunun anıtınıda şike anıtının yanına yapalım!!!!!!! Söz vermek başka birşeye benzemez gümrükçüoğlu verdiğin sözleri tutmadın.......Şike anıtı denince aklıma gelen kişilik olduğu için yazayım dedim

Tüm Yorumlar (16)

Z
Zekeriya
5 yıl önce

Adam rizeli lakin trabzon düşmanı bu yıllarca böyje devam ediyor,, benim trabzonlumda uyumaya devam diyor, iyi uykular Trabzon..

T
TARİH UNUTMAZ
5 yıl önce

Yarın torunlarımız ŞAMPİYONLUĞUNUZ ELİNİZDEN ALINIRKEN SİZ NE YAPTINIZ diye soracaklardır. Hiç değilse, bir şike anıtı dikebildik deriz.

M
misafir
5 yıl önce

:) hep hikaye. anıtla mı kurtaracağız bu şehrin kupasını

T
tursun
5 yıl önce

açılışıda sayın erdoğan yapar__mış

İskorpit
5 yıl önce

Orhan Fevzi gümrükçüoğlunun anıtınıda şike anıtının yanına yapalım!!!!!!! Söz vermek başka birşeye benzemez gümrükçüoğlu verdiğin sözleri tutmadın.......Şike anıtı denince aklıma gelen kişilik olduğu için yazayım dedim

S
SAĞIR SULTAN
5 yıl önce

YERİNDE BİR ÖNERİ.. BÜTÜN KALBİMLE DESTEKLİYORUM.

M
mehmet
5 yıl önce

evet torunlariniz diyecek kupanizi calan akp ye neden oy verdiniz.

D
Dogruu
5 yıl önce

Zerre inanmiyorum guvenmiyorum, 3 kurus menfaat icin herseyiji satabilecek trabzonlu yonetici ve siyasetcilere. 10 yil gecti degil kupayi almak 1 anit yapamadiniz niye saray hazretleri kizar diye.30 50 yil sonra olur da duzgun bi ulke olursak cocluk cocuklar atalari olarak bizlere sovecekler..ama yine de Zalimler icin yasasin cehennem

A
Akif
5 yıl önce

Onalrca anıt diksen ne fayda? Anıt yerine bu şehrin gnçlerinin ufkunu açacak öneriler sunun. Futbol trabzonun olmazsa olmazı yapıldığı için şehir gelişemedi. Herkes maçı sorun ettiği kadar, uzunsokakta futbol için yürüyüş yaptığı kadar yönetilmeme noktasında yürüyüş yapsaydı müreffeh bir trabzon görürdü. Biz gelişemeyiz. Yaşadın futbol dedikçe yaşanmayan bir şehirde lebalep devriliyoruz. Ordunun takımı yok ama şehir yaşanılır bir şehir. Gidip görün…

G
Giresunlu
5 yıl önce

Anıt da dikilmeli hukuk mücadelesi de verilmeli hepsinin yeri ayrı destekliyorum...

B
BordoMavi227
5 yıl önce

Murat Baskan , Trabzonlusunuz, lafi direk söyleyin lütfen, yuvarlak laflara karnimiz tok , egilip bükülüyorsaniz, söyleyemiyorum deyip cikin isin icinden, bizler mert insanlariz, anlariz, lütfen gözü görmez, kulagi duymaz modunda aciklama yapmayin, sessizlik bazen cok seyler anlatir

A
Alperen 60.61
5 yıl önce

Sadece edebiyatını yapıyorsunuz nerde on onbir sene şimdiye kadar nerdesiniz insanların umutlarıyla oynadığınız yeter selamlar.

Ömer
5 yıl önce

Oncelıkle butun bordo mavılılere selam olsun benım trabzon sporlulugumu kımse tartısamaz haddınede deıl ben 51 yasındayım trabzonsporla yatar onunla kalkarım burdan once zekerıya beye ıkı lafım var rıze trabzon komsu 2 ıl ne olursa olsun ne yasanırsa yasansın ıkı komsu arasında mutlaka surtUsme olur bunu yatıstırmak 3 uncu komsuya duser veya hane buyuklerıne duser ben bır rızelı olarak ınanınkı okadar trabzonlu arkadasım varkı bursada yasıyorum rızelı arkadaslarım yarısı kadar deıl zekerıya bey seversın sevmessın ama dusman deılız tem tersıne ıkı dost komsuyuz kız alıp kız verıyoruz bu husumetı bırakalım yok rızeyı dusurmusler yok pyle yok boyle fenerın dostuymus rıze yapmayın etmeyım bu yıl genclerı trabzonmu dusurdu kayserıyı trabzonmu kumede bırakmı gereken gerektıgı gıbı olmus bıtmıs dusen kendı dusmus kalan kendı kalmı bunlarla dusmanlık olmaz sevgınsaygı bızden olsun

V
vgh
5 yıl önce

anıt yapana kadar y.selim stadını yapın verdiğiniz sözu tutun.

S
Sırrı
5 yıl önce

Gelecekte torunlarınızın size baba neden bu şehir iş bulabileceğim bir fabrika yok, neden bu şehirde yüzebileceğim bir deniz yok demeyecek mi? Torunlarınızın bu soruları inanın bu sorularına onların eğitimde daha ileri gittiğinde karşılaşabileceğiniz sorular olacak…

V
vahitt
5 yıl önce

vizyona bak çay demle.. proje üret...