| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 05 Haziran 2023 14:41 Güncellenme tarihi: 13 Temmuz 2023 22:51

Boztepe Seyir terası giriş ücretli mi? Seyir terası ücreti ne kadar?

Trabzon'un önemli turizm bölgesi Boztepe Seyir Terasını kaç kişi ziyaret etti? Başkan Ahmet Metin Genç açıkladı.

Ortahisar Belediyesi Haziran ayı meclis toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda Boztepe Seyir Terası gündeme gelirken Başkan Ahmet Metin Genç, Seyir Terası hakkında açıklamalarda bulundu.

Boztepe Seyir terası giriş ücretli mi? Seyir terası ücreti ne kadar?

Başkan Genç, Boztepe Seyir terasını bugün itibariyle 336 bin 364 kişinin ziyaret ettiğini belirtti.

Seyir terasına girişin ücretsiz olduğunu belirten Genç, Cam terasa sembolik olarak 20 TL ücret konulduğunu belirtti.

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
m.b
3 yıl önce

gelsin paralar insanların nefes aldığı yeri

V
volkan
3 yıl önce

sembolik 20 tl nasıl oluyor ki sembolik olacaksa 5 tl falan olsaydı bari

F
fuat
3 yıl önce

seneye belediye başkanı secimlerinde görürüm sizi hiç merak etmeyin

F
Fatma
3 yıl önce

Halkın cebindeki yirmi liraya bile göz dikti iz iki simit iki çay içmeyi bile çok gördünüz vallahi ayip

M
Mehmet
3 yıl önce

başkan inan ki oraya cikan insanlarin yarisinin cebinde senbolik dediğin para yok

Tüm Yorumlar (17)

M
m.b
3 yıl önce

gelsin paralar insanların nefes aldığı yeri

V
volkan
3 yıl önce

sembolik 20 tl nasıl oluyor ki sembolik olacaksa 5 tl falan olsaydı bari

F
fuat
3 yıl önce

seneye belediye başkanı secimlerinde görürüm sizi hiç merak etmeyin

F
Fatma
3 yıl önce

Halkın cebindeki yirmi liraya bile göz dikti iz iki simit iki çay içmeyi bile çok gördünüz vallahi ayip

M
Mehmet
3 yıl önce

başkan inan ki oraya cikan insanlarin yarisinin cebinde senbolik dediğin para yok

M
Mehmet
3 yıl önce

Başkanım oraya çıkan insanlarin coğunun cebinde senbolik dediğin 20 tl inanki yok

C
Cem Sayıl
3 yıl önce

Yuvarlanıp çay içip simit yiyeceğim( bedava) günlerden Trabzon’a bakmak 20 liraya kadar geldik. Oldu olacak 20 TL de temiz hava parası alın( 0-7 yaş ücretsiz, öğrencilere lütfen indirimli olsun) . Bu arada ganitanın kayak klasında oturmayı paralı yapmayı unutmayın.

Z
Zonevan.
3 yıl önce

20 lir yok, en az, 5 bin liralık cep telefonu var, 50 liralık sigara paketi var.

M
Mert
3 yıl önce

Seneye size sembolik oy verecegiz

D
Davut
3 yıl önce

Allah’ım umarım 200 lira olur buraya giriş. Bu sayede sadece zenginle ve muhacır araplar girer buraya. Amin ecmain

N
Neslihan Esmer
3 yıl önce

Dün gittik Muhteşemdi tek kelimeyle.Ewt giriş ücretsizdi lakin ben ücretli olmasını isterdim tabikide cüzzi bir meblağ ile çünkü böyle şahaserler yurt dışında olsa ödediğiniz zoruna gitmiyor da kendi ülkem kalkininca mı kötü olacak sadece camlı bölüm 20 tl idi gayet uygun bir miktar ancak ayrıcalık olarak gördüğüm tek olumsuzluk iki belediye kişisi ücret vermeden turnikenin altından geçti hiç yakışan bir hareket olmadı görevliye rağmen yaptılar bunu hayasızca geldi bana...

U
Ufuk Kurşun
3 yıl önce

Yürüyüş yolu üzerinde cam terastan daha güzel manzara olan yerler var.

Y
Yorumcu
3 yıl önce

Veee çıkar bakayım telefonunu diyen buraya da gelir....

M
Milliyetçi vatansever
3 yıl önce

Ya bırakın bu işleri.ona para verme buna para verme.kendi cebinden mi yaptıracak orayı.gitme vermek istemiyorsanız.bedavayken gitseydin.1 ay tam ücretsizdi.

H
Hasan KADIOĞLU
3 yıl önce

Orasını zaten senin benim cebimden yaptı. Kendi cebinden değil. Benim paramla bana yaptığı hizmet var ortada ve ben o hizmeti kullanmak istediğimde yine benden para alacak çok güzel bir düzen gerçekten, TEBRİKLER ????

T
Tamercan
3 yıl önce

Başkan sembolik 29 TL koyacagina madem sembolik 5 TL yap isiniz gúcúnúz derdiniz para.

M
Meloş Aksoy
3 yıl önce

5 kişilik aile gidince 100 lira ne anlamı kaldı Seyir terasının