Ortahisar Belediyesi Haziran ayı meclis toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda Boztepe Seyir Terası gündeme gelirken Başkan Ahmet Metin Genç, Seyir Terası hakkında açıklamalarda bulundu.

Başkan Genç, Boztepe Seyir terasını bugün itibariyle 336 bin 364 kişinin ziyaret ettiğini belirtti.
Seyir terasına girişin ücretsiz olduğunu belirten Genç, Cam terasa sembolik olarak 20 TL ücret konulduğunu belirtti.
Tüm Yorumlar (17)
m.b
3 yıl öncegelsin paralar insanların nefes aldığı yeri
volkan
3 yıl öncesembolik 20 tl nasıl oluyor ki sembolik olacaksa 5 tl falan olsaydı bari
fuat
3 yıl önceseneye belediye başkanı secimlerinde görürüm sizi hiç merak etmeyin
Fatma
3 yıl önceHalkın cebindeki yirmi liraya bile göz dikti iz iki simit iki çay içmeyi bile çok gördünüz vallahi ayip
Mehmet
3 yıl öncebaşkan inan ki oraya cikan insanlarin yarisinin cebinde senbolik dediğin para yok
Mehmet
3 yıl önceBaşkanım oraya çıkan insanlarin coğunun cebinde senbolik dediğin 20 tl inanki yok
Cem Sayıl
3 yıl önceYuvarlanıp çay içip simit yiyeceğim( bedava) günlerden Trabzon’a bakmak 20 liraya kadar geldik. Oldu olacak 20 TL de temiz hava parası alın( 0-7 yaş ücretsiz, öğrencilere lütfen indirimli olsun) . Bu arada ganitanın kayak klasında oturmayı paralı yapmayı unutmayın.
Zonevan.
3 yıl önce20 lir yok, en az, 5 bin liralık cep telefonu var, 50 liralık sigara paketi var.
Mert
3 yıl önceSeneye size sembolik oy verecegiz
Davut
3 yıl önceAllah’ım umarım 200 lira olur buraya giriş. Bu sayede sadece zenginle ve muhacır araplar girer buraya. Amin ecmain
Neslihan Esmer
3 yıl önceDün gittik Muhteşemdi tek kelimeyle.Ewt giriş ücretsizdi lakin ben ücretli olmasını isterdim tabikide cüzzi bir meblağ ile çünkü böyle şahaserler yurt dışında olsa ödediğiniz zoruna gitmiyor da kendi ülkem kalkininca mı kötü olacak sadece camlı bölüm 20 tl idi gayet uygun bir miktar ancak ayrıcalık olarak gördüğüm tek olumsuzluk iki belediye kişisi ücret vermeden turnikenin altından geçti hiç yakışan bir hareket olmadı görevliye rağmen yaptılar bunu hayasızca geldi bana...
Ufuk Kurşun
3 yıl önceYürüyüş yolu üzerinde cam terastan daha güzel manzara olan yerler var.
Yorumcu
3 yıl önceVeee çıkar bakayım telefonunu diyen buraya da gelir....
Milliyetçi vatansever
3 yıl önceYa bırakın bu işleri.ona para verme buna para verme.kendi cebinden mi yaptıracak orayı.gitme vermek istemiyorsanız.bedavayken gitseydin.1 ay tam ücretsizdi.
Hasan KADIOĞLU
3 yıl önceOrasını zaten senin benim cebimden yaptı. Kendi cebinden değil. Benim paramla bana yaptığı hizmet var ortada ve ben o hizmeti kullanmak istediğimde yine benden para alacak çok güzel bir düzen gerçekten, TEBRİKLER ????
Tamercan
3 yıl önceBaşkan sembolik 29 TL koyacagina madem sembolik 5 TL yap isiniz gúcúnúz derdiniz para.
Meloş Aksoy
3 yıl önce5 kişilik aile gidince 100 lira ne anlamı kaldı Seyir terasının