Trabzon Büükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
Aşırı yağışlar sonrası su kaynaklarında oluşan bulanıklıktan ötürü Esiroğlu İçme Suyu Arıtma Tesisinde debi düşüklüğü devam etmektedir.
Bu nedenle;
Bahçecik, Boztepe, Çukurçayır, 1 ve 2 Nolu Bostancı, Kalkınma, Üniversite, Bulak, Çilekli, Konaklar, Yeşilyurt, Dolaylı, Kanuni, Yalıncak, Çimenli ve Yomra Merkez mahallelerinde kısmi su kesintileri meydana gelmektedir.
Yağışın olumsuz etkileri azaldıkça debi normal seviyelere çıkacağından su akışı sağlanabilecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Tüm Yorumlar (7)
hasan
3 yıl öncegüzel bilgi
Mustafa
3 yıl önceAllah aşkına böyle bir rezillik olmaz iki gündür suyumuz yok tuvalet ihtiyacını bile karşılayamıyor uz. Çoğu mahallede Su akarken Bahçecik Mahallesi'nde neden su yok. Beceremiyorlarsa bu işi yapmasinlar. Neymiş debi azlığı kiki kandiryorsunuz siz. Arıyorsun karşıda muhattap yok Allah sizi bildiği gibi yapsın
Mustfa
3 yıl önceSiz bize verilmiş bir musibetsiniz.
Gürkan
3 yıl önceSanki ilk kez yeryüzüne yağmur düştü yazık ya bukadar insanı mağdur ettiniz çok yazik
Ali Veli
3 yıl önceNasıl bir anlayış bekliyorlar 26 saat oldu su yok
a.y
3 yıl önceAh Eko bunlar hep senin yüzünden oldu
ihsan
3 yıl öncetespitli.