| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 31 Mart 2020 18:07 Güncellenme tarihi: 03 Nisan 2024 12:29

Bir koronavirüs önlemi daha! Trabzon’un merkezi kapatıldı

Trabzon’da Uzunsokak yaya trafiğine kapatıldı.

Trabzon’da koronavirüs önlemleri kapsamında Uzunsokak yaya trafiğine kapatıldı.

Koronavirüs salgını ile ilgili Türkiye’de tedbirler peşi sıra alınmaya devam ediyor. Evde kalın çağrılarına rağmen Trabzon’da vatandaşların olduğu gözlenirken bu duruma karşı tedbirler alınmaya devam ediyor.

Alınan kararla Trabzon’un merkezi konumunda olan Uzunsokak yaya trafiğine kapatıldı.

Uzunsokak’ın girişleri polis bariyerleri ile çevrilirken polis acil durumlar haricinde sokağa kimsenin girmesine izin vermiyor.

Kahramanmaraş caddesinde ise Uzunsokak'a çıkan sokaklar kapatılarak önlem alındı.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
fatih
6 yıl önce

ey gidi nasrettin hoca

M
Murat
6 yıl önce

Oldu olacak sıkı yönetim ilan edin

A
abdi
6 yıl önce

acil durum mu :) valla ikindiden sonra elimi kolumu sallayarak geçtim ne benden öncekilere ne de bana polis bir şey sormadı kilere gidiyorum market alışverişi

N
NURİ Şahin
6 yıl önce

Bende Kapatılmış zannettim polis memuruna Akoluk kitap evinden kitap almam gerektiğini söylediğimde aldığım cevap beni şok etti burdan giriş yasak fakat ar sokaklardan serbest dedi Tam bizim işimiz yani (Laz usülü)

M
MAHMUT ÖNDER
6 yıl önce

Sokaga cikma yasağı veremiyor devlet kasada para yok hergun dışarı.çıkılamasın diye ilginç yöntemler saka gibi valla

Tüm Yorumlar (13)

F
fatih
6 yıl önce

ey gidi nasrettin hoca

M
Murat
6 yıl önce

Oldu olacak sıkı yönetim ilan edin

A
abdi
6 yıl önce

acil durum mu :) valla ikindiden sonra elimi kolumu sallayarak geçtim ne benden öncekilere ne de bana polis bir şey sormadı kilere gidiyorum market alışverişi

N
NURİ Şahin
6 yıl önce

Bende Kapatılmış zannettim polis memuruna Akoluk kitap evinden kitap almam gerektiğini söylediğimde aldığım cevap beni şok etti burdan giriş yasak fakat ar sokaklardan serbest dedi Tam bizim işimiz yani (Laz usülü)

M
MAHMUT ÖNDER
6 yıl önce

Sokaga cikma yasağı veremiyor devlet kasada para yok hergun dışarı.çıkılamasın diye ilginç yöntemler saka gibi valla

F
Fersad
6 yıl önce

Bugün çaykara ya gittim ilçeye girişte sorgu sual ve ateş ölçümü güzel bir uygulama dedim ve mutlu oldum dikkat ediliyor diye caykara merkeze girdiğimde bırakın sokağa çıkma yasağını sanki evde durmayın yasağı vardı millet dökülmüş sokağa âdeta güvenlik güçlerimiz daha ne yapsın nere yetişsinler insanın kendinde olacak bu kadar umursamazlık vurdumduymazlık olamaz

M
Murat
6 yıl önce

Yama tedbirler ile nereye kadar. Esnaf girebiliyor ama vatandaş giremez. Vatandaş olmayan yerde esnaf niye açık

A
Ahmet
6 yıl önce

Asıl meydan parkını kapatın yaya girişine bütün aylak gezenler orda oturmaya yer arıyorlar

D
Deniz
6 yıl önce

bizde bu vurdumduymazlık olduğu müddetçe korkum biz italyayıda sollarız ölü sayısında maalesef biraz kendi kendimize kural koyup uygulayalım yoksa çoğu geberip gidecek bu gidişatla illa sokağa çıkma yasağımı gelsin istiyoruz bu gidişle olacak o

G
Galinamadan Osman
6 yıl önce

Bugun buna benzer bircok ornek Turkiyenin bircok yerinde uygulandi. Usak Valisi halki azarliyor.... Belediyeler keyfi anons yapiyor. Valilikler gelisi guzel anlamsiz yerleri sokaklari kapatiyor, insanlara eve gidin cagrisi yapiyor. Bakin kardesim, bu isin adinin koyulmasi lazim. Valiliklerin yetkisi var, bakanligi beklemeden sokaga cikma yasagi uygulayabilirler. Ya bu karari alin ve uyup uymayanlari kontrol edip, gereken yaptirimi uygulayin ya da kanunsuz bir sekilde insanlara zulmedip, bagirip cagirip, abidik gubidik isler yapmayin, uzun sokagi kapatmak gibi, yani uzun sokak kurtarilmis bolge, maras caddesi panayir alani mi ? Bu arada Trabzonda evinin onunden Jandarma tarafindan alinan 65 yas ustu vatandas icin de, yaziklar olsun Jandarmaya....

S
Sıradan Vatandaş
6 yıl önce

Bizim insanımız biraz geç anlıyor işin rengini

C
Covid 19
6 yıl önce

Neden insanımız böyle rahat hastalık yüzünden 5 can verdik toprağa nasıl defnedildiklerini de gördük.bir müslüman için ne kadar üzücü..o sokakta işi olmadığı halde dolaşanlar taşıyıcı olabilir diye tvlerde bangır bangır insanlar bağırıyor.bu şekilde sorumsuzca hareket ederek kul hakkına girdiklerini biliyorlar mı? Devlet sokağa çıkma ilan edemiyor ülke ekonomisi zarar görecek çünkü.ama bizlerden çok basit birşey istiyor EVİNİZDE KALIN sadece bu.bu kadar basit.işe gitmek zorunda olanlar var elbette.biz de gidiyoruz.ama hiçbir yerde lüzumsuz kalabalık etmiyoruz.sağlık personeli canla başla mücadele ederken, uyarılara rağmen biz evimizde durmadığımız için askerimiz polisimiz bizim peşimizde dolaşıyor..il dışından, yurtdışından gelmiş karantinada 14 gün kalacaksın diye uyarıldığı halde karantinada kalmayıp komşusuna akrabasına ziyarete gidiliyor hala.sorsan bişe yok onlarda.ama bakın hasta sayımız her geçen gün katlanarak artıyor.

H
hakan
6 yıl önce

Meydana mayin doseseler bizim millet gene kosar. Kardesim italya ispanyayi gormuyormusunuz. Cehaletiniz sonunuz olacak