| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 07 Ekim 2019 15:37 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 13:27

Bir anda salona girdi tepki gösterdi: Oy verdiğimiz adamlar hizmet etsin!

Trabzon Belediye Meclisi'nde vatandaş salona girdi: "AK Parti bundan dolayı oy kaybediyor!"

Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi’nin eki ayı toplantısı sırasında salona giren bir vatandaş tepki gösterdi.

Salona girdikten sonra bağırarak konuşmaya başlayan ve Çarşıbaşı ilçesinde kentsel dönüşümde yerinin alındığını belirten Ali Kaya isimli vatandaş “ Böyle olmaz, Ben AK Partiliyim 2002’den beri oy veriyorum. Ama bundan dolayı AK Parti artık oy kaybediyor. Ya kentsel dönüşümü yapın, ya da yerlerimizi geri verin. Arıyorum telefonuma bakmıyorlar. İlçe belediye başkanı ilgilenmiyor. Senden 1 aydan beri randevu istiyorum alamıyorum. 100 tane adam çalıştırıyorum. Bankaya yeri verip kredi alıp işçilerime dağıtacağım, kredi alamıyorum. Yerimi bana geri verin, bunu hızlandırın rica ediyorum. vatandaşa bu kadar eziyet etmeyin. Oy verdiğimiz adamlar hizmet etsin” ifadelerini kullandıktan sonra güvenlik eşliğinde salondan çıktı.

Meclisi yöneten Başkan Murat Zorluoğlu da “Derdiniz anlaşılmıştır” şeklinde vatandaşa yanıt verdi.

Yorumlar (20)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
mehmet adıvar
6 yıl önce

iyi olmuş sana

N
Ne yaptı
6 yıl önce

Vermeseydi diyecek sana akıllı olsaydın akp vermezdi

Z
zeydi
6 yıl önce

oy vermeyin kardeşim verdiğiniz kişiler hizmet etsin etmiyorlarsa bir daha oy verme

S
SALİH
6 yıl önce

VATANDŞ HAKLI.OY ALDIKTAN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANIMIYOR.

G
galip
6 yıl önce

bunlar daha iyi günleriniz ekrem cengizin meşhur sözünü unutmayın...

Tüm Yorumlar (20)

M
mehmet adıvar
6 yıl önce

iyi olmuş sana

N
Ne yaptı
6 yıl önce

Vermeseydi diyecek sana akıllı olsaydın akp vermezdi

Z
zeydi
6 yıl önce

oy vermeyin kardeşim verdiğiniz kişiler hizmet etsin etmiyorlarsa bir daha oy verme

S
SALİH
6 yıl önce

VATANDŞ HAKLI.OY ALDIKTAN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANIMIYOR.

G
galip
6 yıl önce

bunlar daha iyi günleriniz ekrem cengizin meşhur sözünü unutmayın...

O
onur
6 yıl önce

adam gayet güzel bi şekilde kendini ifade etmiş. çok darlanmasına ragmen gerekeni güzelce söylemiş. neyazıkki yöneticilerimizdeki en buyuk sıkıntı bu durumsur. ne yok der ne iş görür

K
Kalyoncu
6 yıl önce

Bu daha iyi günleriniz yakında hepinizi sepetleyecekler

C
Cts61
6 yıl önce

Birileri cikip boyle konusmasi lazim yoksa bunlar baska lafdan anlamazlar anlamamazlikdan gelirler,Trabzon yagmurdan kacti doluya yakalandi,bu milletin kaderimidir nedir bilmiyoruz etrafta yesil alan birakmadiniz nerde bos bir yer buldunuz insaat yaptiniz insaatdan baska bir sey yapilmiyor Trabzonda buda cok üzücü bir durum .

H
Hayri
6 yıl önce

Adam haklı bu kafayla bidaha ki seçime.... Hava alırlar..

T
tsli
6 yıl önce

ancak cebinize dokununca konuşun, başkası deyince vatan haini dersiniz, iş size dokununca konuşun sadece.

H
Hasan
6 yıl önce

Kendi menfaatini düşünen değil halkın menfaatini gözeten haramdan korkan kul hakkı yemeyen yetimi koruyan adaleti gözeten kendisine ikram edilen bal şerbetini halkın içemediğini ben içmem diyerek geri çeviren Ömer ler idareci ve yöneticiler istiyorum

S
Sinan
6 yıl önce

Derdinizi dinleyecek birilerini o belediye binasında bulamıyorsanız o zaman oraya 2012 den beri oy verdiklerinize artık oy vermeyeceksiniz bu kadar basit. Kime oy vereyim deyip çaresiz kalıyorsan söyleyeyim: benim ideolojik düşüncemdekilere oy verdim beni dinlemediler bari düşüncemde olmayanlara oy vereyim de bu kadar acı vermesin diyeceksin. Kendinden olanın seninle dertlenmemesi senden olmayanın zulmünden daha kötü inan. Boş ver sen beni dinle kardeş.

Y
Yılmaz
6 yıl önce

halen o partiye oy vermeye devam et. çünkü oy vermesen yerini sana vermez sende bağırır durursun ne yeri istiyorsun bu dönem faşiz dönemidir bilmiyormusun öğren

D
Deli
6 yıl önce

Doğru söz söylenirse değerlidir. Bazılarıda oy alır .....hizmet bilmez.. Îstanbulda Halk ekmekte Altın ekmek 50 krş tu dün aldım 75 Kr....

H
Hamsi
6 yıl önce

Şov yapmış AKP ye oyda vermemiştir, menfat için bir partiye oy verilmemeli menfatin için parti tutmamalısın

A
ahmet
6 yıl önce

yerden göğe haklı vatandaş. belediyede kendine bir yer tutanlar sonrada eşini,dostunu,akrabasını belediyeye yerleştirme peşindeler hiç bir faydaları yok.

M
Musa
6 yıl önce

digerleri ondan beter digerlerinide gördük ama vatandaşın dediği dogru kötünün iyisi ak parti ondan veriyoruz ak partiye

A
Anti siyonizm
6 yıl önce

Artık umut var yeniden refah var fatih erbakan var

O
ORAL HAZIREL
6 yıl önce

BEN BU ADAMI TANIYORUM BU ADAM DÖRT DÖRTLÜK Bİ ADAMDIR DAVASINDA DA HAKLIDIR. SENİNLEYİZ KARAHASANO ALİ KAYA

U
Uğur s
6 yıl önce

Böyle durumlarda ülkemizde çoğunlukla tepki gösterenin ağzını kapatıp yaka paça dışarı çıkarılır, haklıdır haksızdır bilemem ama en azından konuşmasına izin vermişler bu da memleket adına güzel bir şey