Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi’nin eki ayı toplantısı sırasında salona giren bir vatandaş tepki gösterdi.
Salona girdikten sonra bağırarak konuşmaya başlayan ve Çarşıbaşı ilçesinde kentsel dönüşümde yerinin alındığını belirten Ali Kaya isimli vatandaş “ Böyle olmaz, Ben AK Partiliyim 2002’den beri oy veriyorum. Ama bundan dolayı AK Parti artık oy kaybediyor. Ya kentsel dönüşümü yapın, ya da yerlerimizi geri verin. Arıyorum telefonuma bakmıyorlar. İlçe belediye başkanı ilgilenmiyor. Senden 1 aydan beri randevu istiyorum alamıyorum. 100 tane adam çalıştırıyorum. Bankaya yeri verip kredi alıp işçilerime dağıtacağım, kredi alamıyorum. Yerimi bana geri verin, bunu hızlandırın rica ediyorum. vatandaşa bu kadar eziyet etmeyin. Oy verdiğimiz adamlar hizmet etsin” ifadelerini kullandıktan sonra güvenlik eşliğinde salondan çıktı.
Meclisi yöneten Başkan Murat Zorluoğlu da “Derdiniz anlaşılmıştır” şeklinde vatandaşa yanıt verdi.
Bir anda salona girdi tepki gösterdi: Oy verdiğimiz adamlar hizmet etsin!
Trabzon Belediye Meclisi'nde vatandaş salona girdi: "AK Parti bundan dolayı oy kaybediyor!"
Tüm Yorumlar (20)
mehmet adıvar
6 yıl önceiyi olmuş sana
Ne yaptı
6 yıl önceVermeseydi diyecek sana akıllı olsaydın akp vermezdi
zeydi
6 yıl önceoy vermeyin kardeşim verdiğiniz kişiler hizmet etsin etmiyorlarsa bir daha oy verme
SALİH
6 yıl önceVATANDŞ HAKLI.OY ALDIKTAN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANIMIYOR.
galip
6 yıl öncebunlar daha iyi günleriniz ekrem cengizin meşhur sözünü unutmayın...
onur
6 yıl önceadam gayet güzel bi şekilde kendini ifade etmiş. çok darlanmasına ragmen gerekeni güzelce söylemiş. neyazıkki yöneticilerimizdeki en buyuk sıkıntı bu durumsur. ne yok der ne iş görür
Kalyoncu
6 yıl önceBu daha iyi günleriniz yakında hepinizi sepetleyecekler
Cts61
6 yıl önceBirileri cikip boyle konusmasi lazim yoksa bunlar baska lafdan anlamazlar anlamamazlikdan gelirler,Trabzon yagmurdan kacti doluya yakalandi,bu milletin kaderimidir nedir bilmiyoruz etrafta yesil alan birakmadiniz nerde bos bir yer buldunuz insaat yaptiniz insaatdan baska bir sey yapilmiyor Trabzonda buda cok üzücü bir durum .
Hayri
6 yıl önceAdam haklı bu kafayla bidaha ki seçime.... Hava alırlar..
tsli
6 yıl önceancak cebinize dokununca konuşun, başkası deyince vatan haini dersiniz, iş size dokununca konuşun sadece.
Hasan
6 yıl önceKendi menfaatini düşünen değil halkın menfaatini gözeten haramdan korkan kul hakkı yemeyen yetimi koruyan adaleti gözeten kendisine ikram edilen bal şerbetini halkın içemediğini ben içmem diyerek geri çeviren Ömer ler idareci ve yöneticiler istiyorum
Sinan
6 yıl önceDerdinizi dinleyecek birilerini o belediye binasında bulamıyorsanız o zaman oraya 2012 den beri oy verdiklerinize artık oy vermeyeceksiniz bu kadar basit. Kime oy vereyim deyip çaresiz kalıyorsan söyleyeyim: benim ideolojik düşüncemdekilere oy verdim beni dinlemediler bari düşüncemde olmayanlara oy vereyim de bu kadar acı vermesin diyeceksin. Kendinden olanın seninle dertlenmemesi senden olmayanın zulmünden daha kötü inan. Boş ver sen beni dinle kardeş.
Yılmaz
6 yıl öncehalen o partiye oy vermeye devam et. çünkü oy vermesen yerini sana vermez sende bağırır durursun ne yeri istiyorsun bu dönem faşiz dönemidir bilmiyormusun öğren
Deli
6 yıl önceDoğru söz söylenirse değerlidir. Bazılarıda oy alır .....hizmet bilmez.. Îstanbulda Halk ekmekte Altın ekmek 50 krş tu dün aldım 75 Kr....
Hamsi
6 yıl önceŞov yapmış AKP ye oyda vermemiştir, menfat için bir partiye oy verilmemeli menfatin için parti tutmamalısın
ahmet
6 yıl önceyerden göğe haklı vatandaş. belediyede kendine bir yer tutanlar sonrada eşini,dostunu,akrabasını belediyeye yerleştirme peşindeler hiç bir faydaları yok.
Musa
6 yıl öncedigerleri ondan beter digerlerinide gördük ama vatandaşın dediği dogru kötünün iyisi ak parti ondan veriyoruz ak partiye
Anti siyonizm
6 yıl önceArtık umut var yeniden refah var fatih erbakan var
ORAL HAZIREL
6 yıl önceBEN BU ADAMI TANIYORUM BU ADAM DÖRT DÖRTLÜK Bİ ADAMDIR DAVASINDA DA HAKLIDIR. SENİNLEYİZ KARAHASANO ALİ KAYA
Uğur s
6 yıl önceBöyle durumlarda ülkemizde çoğunlukla tepki gösterenin ağzını kapatıp yaka paça dışarı çıkarılır, haklıdır haksızdır bilemem ama en azından konuşmasına izin vermişler bu da memleket adına güzel bir şey