Trabzon’da yapılması planlanan Raylı Sistem Projesi, Büyükşehir Belediyesi bünyesinden Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı bünyesine taşındı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzaladığı Kanun Hükmünde Kararname, Resmi Gazete’nin 17 Ekim Salı tarihinde yayımlandı.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu’nun meşakkatli çalışmaları başarı verdi.
Zorluoğlu, konuyla ilgili Haber61’e açıklamalarda bulundu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ve Trabzon milletvekillerine teşekkürlerini ileten Başkan Zorluoğlu, açıklamalarında şu ifadeleri kullandı:
“Bunun için çok çaba sarf ettik. Ulaşım ana planı bir adımdı. Ulaştırma Bakanlığı yapıp bize teslim edecek. Parasını biz bütçemizden uzun vadede ödeyeceğiz. Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın Ulaştırma Bakanımıza ve Sayın milletvekillerimize müteşekkiriz.”

Tüm Yorumlar (11)
Meçotürk..
2 yıl önceTrafikkirliliginden baska birsey degil. Yeraltindan gitse cok daha temiz ve emniyetli olur.Aprupalilardan geri degiliz
Satarili
2 yıl önceYaptinmi birkere yapacaksin dogru yapacaksin.Bence yeraltina alinsa cok temiz ve emniyetli olur.
Metro
2 yıl önceBursa'da halk Hafif Raylı Sistem yerine Otobüsü tercih ediyor. Metro'ya evet, Tramvay'a hayır.
Metin
2 yıl önceAnca bir birine teşekeklür ederseniz ofg de sende öyle bir an önce şehir seni yollaması lazım tam bir ortaçağ gibi şehir
Erdem
2 yıl önceArsin osb ye kadar uzanmalı bu. İşçiler için çok büyük rahatlık olur
Remzi-1461
2 yıl önceYorumlara bakıyorum da mübarek uzmanlar dolmuş buraya akıl vermeye başlamışlar.Yok yer altında olsaymışmış,yok yer üsütünde olsaymışmış(!)Kıskançlık böyle birşey olsa gerek.Hiç bir proje gerçekleştiremeyen zihniyetler,proje gerçekleştirenleri kıskandıkları için sözde eleştiride bulunuyorlar.Trabzon ulaşımı için mükemmel bir proje olur.Trabzon'a değer katar.Gölge yapmayın yeter...
Satarili
2 yıl önceRayli sistem çok eskilerden kalmis bir Sistem sen onu destekliyorsun güzel.Bende bu Çagin insani olarak daha düzenli Metrodan yanayim güzel Kardesim.Yil 2023
Mustafa Turan
2 yıl önceİnşallah 3 yıl içinde söz verildiği gibi biter. Trabzon için raylı sistem önemli bir adımdır. Şehir hastanesi ve stada ulaşım kolaylaşacak trafik sorunu önemli ölçüde rahatlayacaktır. Emeği geçenlere teşekkürler.
Vatandaş Niyazi 61
2 yıl önceGüzel bir yatırım olacaktı maalesef durak planlamasın kime göre neye göre yapılmış akıl ve mantık almıyor adliye ve hastane de durak yok ve ileriye dönük planlama bakarsan Rize’ye kadar sahil boyu uzana bilirdi
ahmet
2 yıl önceBirde yapılan alt yapı çalışmalarının üstünü araçların rahat gidebileceği bir şekle getirmek için çaba sarfetseniz ne iyi olur. Yapılan yamalar kürekle atılıp malayla düzlenmiş gibi. Perişan etti arabalarımızı.
zekeriya daldal
2 yıl önceBursada'ki sistem tramvay değil,metro kapasitesinde çalışan hafif metrodur.Günde 460 000 kişi taşımaktadır ve yolu tamamen yayalara ve araçlara kapalıdır.Öyle tramvay gibi trafik ışıklarında durmak yoktur.