| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 09 Ekim 2019 14:28 Güncellenme tarihi: 30 Eylül 2025 13:31

Başkan Zorluoğlu ABD yolcusu

Başkan Zorluoğlu ABD'ye gidecek

Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi ekim ayı toplantıları devam ederken, Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Zorluoğlu’nun kasım ayında Amerika Birleşik Devletleri’ne gideceği açıklandı.

Edinilen bilgilere göre, Zorluoğlu’nun 16-23 Kasım tarihleri arasında Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası (TTSO) tarafından organize edilen bir iş gezisi kapsamında ABD’ye gideceği öğrenildi.

Başkan Zorluoğlu’nun, ziyaret programı çerçevesinde Amerika’da düzenlenecek olan IAAPA Uluslararası Eğlence Parkları ve Cazibe Merkezleri Fuarına katılacağı bildirildi. Fuar kapsamında sektördeki son gelişmelerin inceleneceği, uluslararası düzeyde temasların gerçekleştirileceği kaydedildi.

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı’nın ayrıca, gezi süresince Amerika’daki çeşitli kurum ve kuruluşlarla da temaslarda bulunmasının planlandığı ifade edildi.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
gec bile kaldin
6 yıl önce

Ne yaparsan yap, kimseye boyun egme. Sen bir trabzonlusunnn

H
Haklı
6 yıl önce

Trabzon'un en önemli sorunu eğlence merkezi, cazibe merkezi fuar alanı Çünkü Trabzon'da çevre kirliliği sorunu yok Trafik kirliliği sorunu yok

T
Trb61
6 yıl önce

Eee eğlenceden cebe giren havadan para başka yerden gelmez. Ne bekliyordunuzki. Lay lay lom. Ne günlere kaldık. Millet iş aş derdinde bunlar lay lay lom peşinde. Şehrin sorunlarını düşünen yokki.