Ortahisar Belediye Başkanı ve Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ahmet Metin Genç, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Trabzon'da gerçekleştirdiği miting için teşekkür etti.
Başkan Genç, yaptığı açıklamada, "Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ı bugün padişahlar şehri Trabzon’umuzda ağırladık. Dünya liderimiz, çok sevdiği ve Karadeniz'in medar-ı iftiharı dediği Trabzon’umuzda hemşehrilerimiz ile buluştu. Sayın Cumhurbaşkanımıza şehrimize teşrifleri ve coşkulu mitingi için tüm hemşehrilerimiz adına şükranlarımı sunuyorum.

Trabzon'a her gelişinde olduğu gibi yine hemşehrilerimiz Sayın Cumhurbaşkanımızı büyük bir heyecan, sevgi ve coşku içerisinde bağrına basarak, en iyi şekilde ağırlamıştır. Yağmur, çamur demeden gösterilen bu coşku, Trabzon'un ve Trabzonluların Sayın Cumhurbaşkanımıza olan bağlılığının en güzel göstergesiydi. Şehrimizin 18 ilçesinin her bir köşesinden mitinge akın eden, alana sığmayan, teveccüh gösteren tüm vatandaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum." dedi.
Mitingin Trabzon için çok önemli olduğunu vurgulayan Genç, "Sayın Cumhurbaşkanımız mitingde Trabzon için çok önemli yatırımların müjdesini verdi. Özellikle Raylı Sistem ve Trabzon Erzincan Hızlı Demir Yolu şehrimiz için oldukça önemlidir. Kanuni Bulvarının %90’ını bitirdik ve bu yıl içerisinde tamamlanacağız. Raylı Sistem konusunda çalışmalar sürüyor ve şehrimize kazandıracağız. Erzincan Trabzon Hızlı Demir Yolu Hattında da etüt ve proje çalışmaları sürmektedir.

İlçelerimizde de doğal gaz ve yol çalışmaları başta olmak üzere birçok yatırım yapılmıştır ve birçok proje de tüm hızıyla devam etmektedir, bittikçe hizmete alınacaktır. Havalimanımızı da daha konforlu bir hale getirmek için çalışıyoruz. 20 Milyar lira tutarında yatırım yapıyoruz. 900 yataklı Trabzon Şehir Hastanesinin de içinde olduğu 6 sağlık tesisini en kısa sürede tamamlayacağız. TOKİ ile 2012 konutun yapımına devam ediyoruz.
Geride kalan 21 yılda AK Parti olarak şehrimize eğitimden altyapıya, ulaşımdan kentsel dönüşüme kadar 191 milyar lira yatırım yaptık. Bu yatırımlar şehrimize büyük katkı sağlamıştır. Yapacağımız yatırımlar da Trabzon'umuzun kalkınmasına, standardının, refahının ve gelişmişlik düzeyinin artmasına önemli bir ivme kazandıracaktır. Biz Cumhurbaşkanımızın Trabzon’a ve bölgemize olan özel ilgisine yakından şahidiz. Sayın Cumhurbaşkanımıza Trabzon'a ve Trabzonlulara olan sevgisi ve ilgisi için bir kez daha teşekkür ediyoruz." diye konuştu.
Öte yandan Genç, mitingin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.
Tüm Yorumlar (21)
Murat başkan
2 yıl önceTrabzon'a özel ilgisi nasıl olmasın ekonomi dibe vurmuş ülke duvara toslamış gel görki Trabzon akparti zihniyetine aşık.
Farozlu61
2 yıl önceTrabzon seninle Reis.
Davut
2 yıl önceAkp'nin en az katılımlı mitingi oldu. Sanırım halk 70 yaşında birinin umut olabileceğine inanmıyor
Trabzon
2 yıl önceTrabzon'u çok sevseydi Büyük şehire çok daha donanımlı iyi bir aday gösterirdi
Renatti
2 yıl önceTrabzona olan askini Trabzonsporu budayarak gosteriyor.2010 da kupamizi elimizden alip fenere verdi.ne surmenede nede trabzonda akp ye oy yok.25 senede rayli sistemin temeli atilmadi
Orhan kurban
2 yıl önce20 senedir her seçimde raylı sistemi getiriyorlar getiriyorlar seçimden sonra hepsi kapanıyor bizi m millete yiyor
Kemalettin
2 yıl önceTrabzon a ilgisini Maçka da gördük. Maalesef bu seçim sonucu Türkiye genelin de Ak Parti için pek de iyi geçeceğini zannetmiyorum. Gerek yanlış adaylar gerekse insanların ekonomik sıkıntıları seçim sonucunu fazlaca etkileyecektir. Genel seçim de bir şans daha verildi. Buna karşılık fatura yerel seçimlerde kesilecektir.
Zekeriya.
2 yıl önceRaylı sistem, 60 mış yaşındayım, raylı sisteme başlıyoruz yalan, yalan, yalan, seçim bitti mi yollu sisteme devam, artık oy yok nokta.
Kemalettin
2 yıl önceOraya istersen elimizden alınıp Başakşehir e verilen şampiyonluğu da ekle.
Popstar celal
2 yıl önceHastane önünde incir ağacı,başkan bulamadı bana ilaci
Vatandaş Kamil
2 yıl önce22yıllık film bitmek üzere
huyt
2 yıl önceoy vermem %100 enflasyon, %50 faiz, döviz akaryakıt ve kiralar uçmuş..bunlara oy verilmez..şimdiye kadar verdik artık yeter,, son 6 yıl fiyasko..
Adnan
2 yıl önceİlçelerden köylerden milleti otobüslerle bedava diye meydana topladiniz ???? köylerdeki cahil insanlar olmasaydi yüzde 5 oy alırsınız en fazla
Emekli yılı kutlu olsun
2 yıl önceSayın başkan Trabzon sizi sever. 20 yıllık bir iktidar.cumhuruyet tarihinde görülmemiş bir kötü ekonomi var bunu herkes biliyor.ozelliklede bu duruma getirenler. Mitinginiz başladı.herkes gitmeye başladı. Halk size çok kırgın dargın emekliyle dalga geçer gibi bir durum oluştu. 15 lira olmuş kira maas 10,lira emekli yılı diyorsunuz . Akp nin ilk mitingini çok iyi hatırlıyorum. Meydana sığmadı halk.bugun ise kimse yoktu kısacası akp. Çok Zor
Aslan
2 yıl önceGeldi, prompterden şiir gibi bir şey okudu, şiveyle konuştu, bir kaç rakam ve bir kaç vaat verdi ve özel ilgili olduğu başka şehir'e gitti. Orada da, kalabalıklara benzerlerini söylemek için. Hep aynı nakarat. Dolmuş'a zam hayırlı olsun Genç Başkan ve özel ilgili adam ve coşkulu kalabalık.
Ali Başkan
2 yıl önceTS maçlarında tezahürat yapmayan beleşçi taraftar gurubu maşallah mitingde tezahürat yapıyor jan mari önderliğinde :) yazıklar olsun bu beleşçi menfaatçi tayfasına.
Trabzon
2 yıl önceBu vatan hep vardı akp yoktu.hep var olacak akp zihniyeti olmadanda.salın gitsin ne kadar erken o kadar iyi
Akcaabat
2 yıl önceÇok şükür çok şükür.bitsede kurtulsak
Selim atmaça
2 yıl önceTrabzon'u çok seviyormuş belli.Trabzonun evladı İmamoğluna 5 yıldır eziyet ediyor rendavü vermiyor.katil Sisi dediği kişeye Kardeşim diyor.
Imrahor
2 yıl önceakp ye artik oy moy yok hele surmenede akp ye su bile yok oylar yeniden refaha
zamcıgenc
2 yıl öncebelediye başkanı size teşekkür ediyor mitinge gittiniz diye arkasında otobüslere zam, dolmuşlara zam , kendi bedava taşıdıkları seçmenin parasınıda yine seçmene öemesini seçmene zam yaparak alan bir başkanı seçin atasözleri herzaman geçerlidir deveye diken insanın kanını emen bir başkan mı seçimde görecez, sonra ağlamak yok ben böyle olacağını bilmiyordum, yine kandırdılar bizi demesini beklersiniz,