Trabzon Belediye Başkanlığı Zabıta Dairesi Başkanlığına iki yeni yetki verildi.
Yol kenarlarına konulan dubalar ve görüntüyü engelleyenler hakkında yetki verilen zabıta birimi balikcilarin vatandaşı aldatan mavi ışık kullanımı konusunda da yetilendirildi.
Esnaflarin yol kenarlarına koyduğu, duba, bayrak gibi görüntüyü engelleyen araçlar ile ilgili ve balık tezgahlarında kullanılıp vatandaşı aldatan mavi ışık kullanımının önlenmesi ile ilgili zabıtaya yetki verildi.
Artık balıkçılar tezgahlarında mavi ışık kullanamayacak.
Tüm Yorumlar (13)
karizma
6 yıl öncemavi ışık altına kırmızı 10 tl tutuyorsunuz mavi oluyor taze balık alıyoruz eve gelince bayat balık olduğu anlaşılıyor
kobrabado
6 yıl önceSon 3 aydır duyduğum en güzel haber üç ay öncede doğum günümdü :)
doğruluk
6 yıl öncebu zaten sahtekarlıktı iyi oldu
sıradan vatandaş
6 yıl önceÇok güzel uygulama,emeği geçene teşekkür ederiz.Takipçisi olacağım.
erhan
6 yıl öncebu iyi
erhan
6 yıl önceMavi ışık işi iyi oldu.
Deniz Havasi
6 yıl önceTrabzon, 1 balikcilardan 2 dolmusculardan Az cekmedi.....
Kemal Mısır
6 yıl önceÇok güzel bi karar
Hayri
6 yıl önceAklı olan Moloz balıkçılarının önünden geçmez.
miroğlu
6 yıl önceBir yetkide balıkçılardan çürük balık satmasını engellemek için çıkarılsa isabetli olurdu.
miroğlu
6 yıl önceBalıkçı esnafı müşterisini kandıran çürük balığı taze ve yerli balık diye kandırıp satan haram kazanç elde eden bir kesim haline geldi.
Esnaf
6 yıl önceBirde ruhsatsız iş yerleri için bir karar verinde ruhsatlı iş yeri açma izini olan gerçek esnafın hakkının yenilmesine izin vermeseniz artık ruhsatsız iş yeri işleten evine çokluğuna çocuğuna haram para yediriyor
Oflihoca
6 yıl önceŞimdi de balıkları maviye boyarlar. Onlar bir yolunu bulur.