| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 08 Mart 2024 19:12 Güncellenme tarihi: 08 Mart 2024 19:48

Bakan Uraloğlu'ndan Trabzon'da açıklama! "18+1 ve 19'u beraberce yapalım"

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, bir otelde düzenlenen Trabzon Büyükşehir Proje Tanıtım Toplantısı'na katıldı.

Trabzon'da konuşan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Bizim elimizi güçlendirin. Biz 18 ilçeye, onun üstünde de büyükşehre Cumhur İttifakı olarak talibiz. Mümkün mü? Kesinlikle çok mümkün." dedi.

Bakan Uraloğlu, bir otelde düzenlenen Trabzon Büyükşehir Proje Tanıtım Toplantısı'nda, Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ahmet Metin Genç'in aktardığı projeleri kentin bütün dinamikleriyle istişare ettiklerini söyledi.

Bir şehrin yaşanılabilir olması için gelişen ve değişen ihtiyaçları karşılamak gerektiğine işaret eden Uraloğlu, "Karadeniz gibi bir coğrafyada ulaşım mutlaka ön planda. Onunla ilgili bizim birçok yaptıklarımız var." diye konuştu.

Trabzonspor'la ilgili duygu ve düşüncelerini katılımcılarla paylaşan Uraloğlu, takım ruhunun önemine dikkati çekti.

Güzel bir ekipleri olduğunun altını çizen Uraloğlu, önceki dönem ve mevcut il başkanından milletvekiline kadar çeşitli kademede görev alan herkese emekleri dolayısıyla teşekkür etti.

Uraloğlu, "Bizim elimizi güçlendirin. Biz 18 ilçeye, onun üstünde de büyükşehre Cumhur İttifakı olarak talibiz. Mümkün mü? Kesinlikle çok mümkün." ifadesini kullandı.

"Biz büyükşehri nasıl olsa alıyoruz." kolaycılığı içerisinde olunmaması gerektiğini vurgulayan Uraloğlu, şu değerlendirmede bulundu:

"Herkes bunu söylüyor diyor ki 'Siz nasılsa alırsınız.' Asla bu kolaycılıkta olmayalım, mümkün olan en yükseğini alalım ve büyükşehirler arasında da inşallah birinci olalım. Ben bunu sizlerden istiyorum. O zaman 22-23 gün kaldı kapı kapı dolaşalım bütün AK Parti teşkilatı olarak, Milliyetçi Hareket Partisi teşkilatı olarak dolaşalım. İnşallah 18+1 ve 19'u beraberce yapalım. İnşallah şehre de ne yapılması gerekiyorsa biz de onları yapma gayreti içerisinde olacağız."

Uraloğlu, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü de kutlayarak, "İyi ki varsınız, Allah sizlerden razı olsun." dedi.

Kaynak: AA

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hayati kalem
2 yıl önce

Bençe tam tersi size bir ders vermek lazım sandıkdaki aklınızı başınıza alın.100 de 120 eflesyon ne. 35 tl olan Euro ne.100 de 60 faiz ne.anladık yoruldunuz o zaman bırakında başkaları gelsin.

V
Vatandaş
2 yıl önce

Bence de ders vermek lazım.çünkü halkı çantada keklik görüyorlar.büyük ihtimalle yine kazanacaklar ama en azından kibirden kurtulmaları için oylarının düşmesi lazım.yoksa sonra ağlamak için çok geç olur...

A
Ahmet
2 yıl önce

Memleketin içine ettiniz. 10 bin lira emekli nasıl 15 bin lira kira ödeyecek siz daha bu denklemi çözemediniz hala utanmadan sıkılmadan arlanmadan bu milletin içine çıkabiliyorsunuz ya pes doğrusu. Ha bu arada Aziz Nesin in kabri nurla dolsun az bile söylemiş rahmetli. Sizin en büyük hizmetiniz çekip gitmeniz olacak.

T
Ts sezgin
2 yıl önce

Şehire yaptığınız işler hic bir işe yaramıyor.sadece araplara ve bir avuç sehirin yandaşlarına yarıyor.meydan parkına gidersen görürsün trabzon halk merdivenlerde oturuyor karşı lokantalarda arapları yutkunarak izliyo.para yoksa ne yaparsan yap boş.zengin bir ülkede sizin gibilerin yüzünden halk fakir doğuyor..

S
Sıradan vatandaş
2 yıl önce

Vatandaş olarak hissettiğim, yöneticilerle toplumun bağı koptu. Bizim sıkıntularımızdan bi haberler, sorunlar var ama bahaneleri hiç bitmiyor, hatta vatandaşın abarttığı gibi bir duyguları var. Yahu eve ekmek götürmek, zor hale geldi. İki çocuk okula gittiğinde, ben işte ayın sonunu nasıl getircemi kara kara düşünüyorum. Tek maaşla birakın çocuk okutmayı bakkal masraflarını zor karşılıyorum. Hanımdan artık utanıyorum, kendimi beceriksiz gibi hissediyorum kendime dönüp bakıyorum serseri değilim,

Tüm Yorumlar (8)

H
Hayati kalem
2 yıl önce

Bençe tam tersi size bir ders vermek lazım sandıkdaki aklınızı başınıza alın.100 de 120 eflesyon ne. 35 tl olan Euro ne.100 de 60 faiz ne.anladık yoruldunuz o zaman bırakında başkaları gelsin.

V
Vatandaş
2 yıl önce

Bence de ders vermek lazım.çünkü halkı çantada keklik görüyorlar.büyük ihtimalle yine kazanacaklar ama en azından kibirden kurtulmaları için oylarının düşmesi lazım.yoksa sonra ağlamak için çok geç olur...

A
Ahmet
2 yıl önce

Memleketin içine ettiniz. 10 bin lira emekli nasıl 15 bin lira kira ödeyecek siz daha bu denklemi çözemediniz hala utanmadan sıkılmadan arlanmadan bu milletin içine çıkabiliyorsunuz ya pes doğrusu. Ha bu arada Aziz Nesin in kabri nurla dolsun az bile söylemiş rahmetli. Sizin en büyük hizmetiniz çekip gitmeniz olacak.

T
Ts sezgin
2 yıl önce

Şehire yaptığınız işler hic bir işe yaramıyor.sadece araplara ve bir avuç sehirin yandaşlarına yarıyor.meydan parkına gidersen görürsün trabzon halk merdivenlerde oturuyor karşı lokantalarda arapları yutkunarak izliyo.para yoksa ne yaparsan yap boş.zengin bir ülkede sizin gibilerin yüzünden halk fakir doğuyor..

S
Sıradan vatandaş
2 yıl önce

Vatandaş olarak hissettiğim, yöneticilerle toplumun bağı koptu. Bizim sıkıntularımızdan bi haberler, sorunlar var ama bahaneleri hiç bitmiyor, hatta vatandaşın abarttığı gibi bir duyguları var. Yahu eve ekmek götürmek, zor hale geldi. İki çocuk okula gittiğinde, ben işte ayın sonunu nasıl getircemi kara kara düşünüyorum. Tek maaşla birakın çocuk okutmayı bakkal masraflarını zor karşılıyorum. Hanımdan artık utanıyorum, kendimi beceriksiz gibi hissediyorum kendime dönüp bakıyorum serseri değilim,

İsmail AKSOY
2 yıl önce

Başkalarını görmemişler serbesttir.

T
Tuna koc
2 yıl önce

Hizmet rizeye yapılıyor Trabzonun elinden alınıyor rizeye

T
Tuna koc
2 yıl önce

Hizmet rizeye Trabzonun elinden alınıp rizeye sayın bakan hep boş kelimeler