| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 13 Şubat 2024 17:45

Bakan Uraloğlu: "Trabzon her zaman yanımızda kaya gibi durdu"

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu Trabzon'da çeşitli ziyaretlerde bulunarak vatandaşlarla bir araya geldi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu çeşitli ziyaretlerde bulunmak için Trabzon'a geldi.

2 gün boyunca kentte çalışmalarını yürütecek olan Uraloğlu bugün Sürmene ve Of ilçelerinde esnafla buluştu.

Vatandaşlar ve esnaflarla bir araya gelen Uraloğlu, gerçekleştirdiği ziyaretleri değerlendirerek, "Of’tan tüm Türkiye’ye selam gönderiyoruz. İl ilçe başkanlarımız, adaylarımızla beraber bugün arkadaşlarımızla beraber Sürmene’den başlayan esnaf ziyareti günü yaptık. Sürmene belediye başkanımız ziyaret ettik. Genel bir istişare yaptık. İhtiyaçları taleplerini dinledik. Of’a geldik mübarek topraklar buralar. Esnafın problemlerini dinliyoruz. Of un duasını almaya geldik. Duasını alalım sonrada duasını alacağız inşallah. Seçim vesilesiyle dokunmamız gereken arkadaşlarımıza dokunuyoruz.

"TRABZON HER ZAMAN YANIMIZDA KAYA GİBİ DURDU"

"Trabzon’da ayrı bir kıymet verdik her zaman hizmet etmeye çalıştık. Cumhurbaşkanımız Trabzon’a her zaman çok kıymet verdi. Trabzon her zaman yanımızda kaya gibi durdu. Trabzon'un o duruşunu gördük. Bundan sonrası içinde şüphemiz yok. Buradan aldığımız güç ile bütün Türkiye’ye, yetmedi tüm coğrafyaya hizmet etmeye devam edeceğiz inşallah." ifadelerini kullandı.

Kaynak: Efnan Demireren

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
CAPT,M,D,
2 yıl önce

EMEKLİLER DE SİZİN YANINIZDA İSE MESELE YOKDEMKTİR,

V
Vatandaş
2 yıl önce

Yeniden duracak mı acaba?

Y
Yunus
2 yıl önce

En son kazandigimiz sampionluk kupasini almaya unutmayin giderken istanbula Trabzon artik sudi arabistandan farki yoktur müslümanliga aykiri olur diye denizi sehirden ayirdilar erkek bayan birlikte giremesin diye plaj yok deniz var türkiyenin tek gelismemis sehiri trabzondur,gizli icki icilen tek sehirdir sosyal hayat olmayan sehirdir her yer emekliler icin dizayn edilmis stadi etrafi mac hariç ölü , Stadi renkli 24saat acik lambalar dahi yapilmadi ayip olur diye haramdir.

I
imparator
2 yıl önce

Trabzon AKP ye geçtiğinden beri bilimden kültüre kadar tüm yönleriyle hep ölü bir şehir olarak yaşamaya devam ediyor.

A
Ali Haydar
2 yıl önce

Trabzon her zaman durduda Trabzonun yani hep boş kaldi