Trabzon'da İHH'nın yardım gecesine katılan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu anlattığı bir anısı sonrasında gözyaşlarını tutamadı.
Sudan'da yaşadığı bir anıyı anlatan Soylu "Sudan'a gittiğimde orada bir yardım kuruluşu vasıtasıyla giden 23-24 yaşlarında bir öğretmenimizle tanıştım. Kendisine görevi sona erse de oradan ayrılmamış " Ben buradan ayrılamam" diyor. Para kazanıp kazanmadığını sorduğumda ise "Ayda 100-150 dolar geçiyorsa iyidir. Ama bu çocukları böyle bırakamam" dedi. Bu duygu başka ülkelere nasip olmayacak kadar asaletli bir duygudur. O genç kızın yüreğinde ayrı bir dünya var. Onun ortaya koyduğu davranış bana bizim inancımızın geleneğimizin komşuluğumuzun ve en önemlisi hiç bir zaman tükenmeyen vicdanımızın bir emanetidir.. ifadelerini kullandı.
Bakan Soylu bu anısını anlatırken gözyaşlarını tutamadığı görüldü.
Tüm Yorumlar (16)
alpaslan pekin
7 yıl öncehabu siyasetçiler şu ağlama işini bi kaldırsalar iyi olacak zira bize güven vermesi gereken kişiler onlar duygusallık gizli olan bir iştir ve bu ağlama işide sadece belli kesimde var bence ayıp
Firtina
7 yıl önceAglamayin boşa oy yok size
Murat
7 yıl önceVarya bayılıyorum senin ve sizin bu timsah göz yaslariniza. Ağlayarak alttan götürüyorsunuz
Remzi
7 yıl önceSeçim zamanı bunlarin ağlamaları meşhurdur yakında ne ağlama pozları göreceksiniz.
hasan
7 yıl önceo zaman milletvekili maaşları 150 dolara sabitlensin.
Mustafa d
7 yıl önceSüleyman bey bende sağlıkcıyım somali sudan bangledaş a başvurdum yeni. Oradaki insanlara faydam olsun oraları görmek hizmet etmek istiyorum. Ama maalesef adamı olmayan kimse gidemiyor.
Herşey mübah!
7 yıl önceMaalesef seçim zamanı koltuk sevdası siyasetçilerimize herşeyi yaptırıyor; ne de olsa biz de yiyen çok ....
AYVAZ
7 yıl önceGöz yaşı dökebilmek her insana nasip olmaz. Sayın bakanı göz yaşı döküyor diye eleştirenler o toplantının anlamını anlayamayacak düzeyde kalbi kararmış aklı fikri siyasi oy peşinde olanlardır.
Can
7 yıl önceNe oldu bizm 3600.. ??
Emreaydın
7 yıl önceBakanımız başından geçen anıyı paylaşmış bu olay üstünden siyaset yapmayın bence vicdan var burda duygu var diğer konularda eleştiririm bende pahalılık işsizlik vs ama kendi şuanki görevinde çok başarılı bence
dedecuk61
7 yıl önceseçim zamanı gelince anılar geçincede coskun sabahmı oluyor sn bakanım
Ali
7 yıl önceBende açtım YouTube sen senin demokrat partideyken söylediğin lafları dinliyom ve diyom ki ulan makam sen nelere kadirsin
Bizim burda
7 yıl önceSayın bakanım bizdede göz yaşı çok ama görmek istiyen yok be boşver ağlama öyle kameraların karşısında.
Ali KAYA
7 yıl önceAğla gözlerim ağla.
Kara
7 yıl önceDune kadar sayıyordun şimdi ağlıyorsun saydin insanlara siz hepiniz işinizi bilirsiniz unutmayin ölüm var hesap vermek var oyuzden gereksiz yere ağlamayı birakin vatandaşın dertlerine çare olun
reis
7 yıl önceAna ağladımı çocuğuda üzülür ağlar Tayıp beyde bir zamanlar ağlardı şimdi Süleyman Soylumu ağlamaya başladı temekki 31 mart da bunlar hepten aglıyacak ne yapmamız lazım size