Ortahisar Belediyesi Aralık ayı toplantıları başlarken Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'nin Kayserispor'a galibiyet primi vermesi Meclis gündemine geldi.
"İNŞALLAH KENDİ CEBİNDEN YAPMIŞTIR"
Ortahisar Belediye Meclis Üyesi Davut Çakıroğlu söz alarak Mecliste siyaset yapmamaya özen gösteriyoruz ancak konu Trabzon ve Trabzonspor olunca bazı şeyler söylüyoruz. Siz de bizim gibi refleks göteriyorsunuz. Maçı akşam oynadık bıraktık. Ama Bakan Özhaseki'nin primle ilgili sözleri oldu. Bunu çok doğru bulmadığımı söylemek istiyorum. Bir elin verdiğini diğer elin görmemesi gerektiğini belirtmek istiyorum. Şehrinin takımına destek vermesi tabiki normal ama bunu inşallah devlet kaynaklarından değil kendi yapmıştır" dedi.
"ÜZÜNTÜ VERİCİ BİR DURUM"
CHP'li Meclis Üyesi Ömer Dayı, "Akşam gelen mağlubiyetle üzülürken sayın Bakanın bu şekilde soyunma odasından kulüp başkanı ile görüşme yaparak prim vaadinde bulunmasını çifte standart olarak görüyorum. Şık olmadı , etik olmadı. Oradaki ifadeler, sözler doğru olmadı. Üzüntü verici bir durum." dedi.
"BAKANLIK ADINA DESTEK YANLIŞ ANLAŞILMADIR"
Başkan Ahmet Metin Genç, meclis üyelerinin sözleri üzerine yaptığı açıklamada "Bakanlık desteği şeklindeki açıklama devlet desteği gibi değil. Bakan beyin iletişimi nasıl bilmiyorum. Bir bakanın kendi ilinin takımını tutması doğaldır. Berat Albayrak toplumun önüne atıldığında gerekli desteği veremedik. Bakanlık adına bir destek yanlış anlaşılmadır ve öyle bir şey söz konusu değildir." dedi.
Tüm Yorumlar (11)
Sürmeneli
2 yıl önceKonu saptırılıyor, PEPEyi al, dünya para harca evinde tahtası kapalı takıma yenil. Öfkeni kim prim veriyor diye başkasına yönelt. .... Bu yüzden mi yenildi? Yenseydik Haseki prim verebilir miydi? Top mu oynadık, Kotiayı haseki mi aldı bize, Bardhiyi O muu aldı... Konu bu mu
Hasan Mucit
2 yıl önceBize iyi yapıyorlar!!!
Mustafa yılmaz
2 yıl önceFutbol un bittiğinin resmidir.futbol iddaaya şikeye siyasete alet olmuştur
EK
2 yıl önceBizim de bakanlarımız oldu. Damat dışında hangisi destek oldu TS’a?
Refik ali
2 yıl önceAvcı efendi vatandaşın iddaa ve toto kuponlarini yaktı.. Kasa kazandi
Murat baştop
2 yıl önceKayserispor halkın sağlığını tehdit ediyor
vatandaş
2 yıl öncebende pirımı mart da sandıkta verecegım
Taraftar
2 yıl önceKardeşim sen konuyu yanlış anladın herhalde.mevzu prim verilip verilmemesi değil primi verenin T.C. bir bakanının olması. Bunu aleni bir şekilde yapmasi.Bu kişi sadece Kayserinin değil Türkiye Cumhuriyetinin bir bakanı.kayserisorun yenmesine sevinebilir.prim de verebilir ama bunu milletin gözüne sokaraktan yapamaz.biz iyi oynamışım kötü oynamışım yenmişiz yanılmışız konuyla hiçbir alakası yok.onun hesabını verecekler verir.
CAHİD
2 yıl öncesavcılığa suç duyurusunda bulunun özhaseki için
Bu ne ki !!
2 yıl önceKayserisporun transfer yasağı nasıl kalkmış ? Borçları nasıl ödemiş ? Bakanın primi devede kulak !!!
Neco
2 yıl önce%1000000 katılıyorum bu prim onlara yeter