| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 04 Aralık 2023 15:13 Güncellenme tarihi: 04 Aralık 2023 15:19

Bakan Özhaseki'nin prim sözü Trabzon'da gündem oldu! Belediye meclisinde konuşuldu

Ortahisar Beleidyesi'nde Bakan Özhaseki'nin Kayserispor'a prim vermesi meclis gündemine geldi.

Ortahisar Belediyesi Aralık ayı toplantıları başlarken Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'nin Kayserispor'a galibiyet primi vermesi Meclis gündemine geldi.

"İNŞALLAH KENDİ CEBİNDEN YAPMIŞTIR"

Ortahisar Belediye Meclis Üyesi Davut Çakıroğlu söz alarak Mecliste siyaset yapmamaya özen gösteriyoruz ancak konu Trabzon ve Trabzonspor olunca bazı şeyler söylüyoruz. Siz de bizim gibi refleks göteriyorsunuz. Maçı akşam oynadık bıraktık. Ama Bakan Özhaseki'nin primle ilgili sözleri oldu. Bunu çok doğru bulmadığımı söylemek istiyorum. Bir elin verdiğini diğer elin görmemesi gerektiğini belirtmek istiyorum. Şehrinin takımına destek vermesi tabiki normal ama bunu inşallah devlet kaynaklarından değil kendi yapmıştır" dedi.

"ÜZÜNTÜ VERİCİ BİR DURUM"

CHP'li Meclis Üyesi Ömer Dayı, "Akşam gelen mağlubiyetle üzülürken sayın Bakanın bu şekilde soyunma odasından kulüp başkanı ile görüşme yaparak prim vaadinde bulunmasını çifte standart olarak görüyorum. Şık olmadı , etik olmadı. Oradaki ifadeler, sözler doğru olmadı. Üzüntü verici bir durum." dedi.

"BAKANLIK ADINA DESTEK YANLIŞ ANLAŞILMADIR"

Başkan Ahmet Metin Genç, meclis üyelerinin sözleri üzerine yaptığı açıklamada "Bakanlık desteği şeklindeki açıklama devlet desteği gibi değil. Bakan beyin iletişimi nasıl bilmiyorum. Bir bakanın kendi ilinin takımını tutması doğaldır. Berat Albayrak toplumun önüne atıldığında gerekli desteği veremedik. Bakanlık adına bir destek yanlış anlaşılmadır ve öyle bir şey söz konusu değildir." dedi.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sürmeneli
2 yıl önce

Konu saptırılıyor, PEPEyi al, dünya para harca evinde tahtası kapalı takıma yenil. Öfkeni kim prim veriyor diye başkasına yönelt. .... Bu yüzden mi yenildi? Yenseydik Haseki prim verebilir miydi? Top mu oynadık, Kotiayı haseki mi aldı bize, Bardhiyi O muu aldı... Konu bu mu

H
Hasan Mucit
2 yıl önce

Bize iyi yapıyorlar!!!

M
Mustafa yılmaz
2 yıl önce

Futbol un bittiğinin resmidir.futbol iddaaya şikeye siyasete alet olmuştur

E
EK
2 yıl önce

Bizim de bakanlarımız oldu. Damat dışında hangisi destek oldu TS’a?

R
Refik ali
2 yıl önce

Avcı efendi vatandaşın iddaa ve toto kuponlarini yaktı.. Kasa kazandi

Tüm Yorumlar (11)

S
Sürmeneli
2 yıl önce

Konu saptırılıyor, PEPEyi al, dünya para harca evinde tahtası kapalı takıma yenil. Öfkeni kim prim veriyor diye başkasına yönelt. .... Bu yüzden mi yenildi? Yenseydik Haseki prim verebilir miydi? Top mu oynadık, Kotiayı haseki mi aldı bize, Bardhiyi O muu aldı... Konu bu mu

H
Hasan Mucit
2 yıl önce

Bize iyi yapıyorlar!!!

M
Mustafa yılmaz
2 yıl önce

Futbol un bittiğinin resmidir.futbol iddaaya şikeye siyasete alet olmuştur

E
EK
2 yıl önce

Bizim de bakanlarımız oldu. Damat dışında hangisi destek oldu TS’a?

R
Refik ali
2 yıl önce

Avcı efendi vatandaşın iddaa ve toto kuponlarini yaktı.. Kasa kazandi

M
Murat baştop
2 yıl önce

Kayserispor halkın sağlığını tehdit ediyor

V
vatandaş
2 yıl önce

bende pirımı mart da sandıkta verecegım

T
Taraftar
2 yıl önce

Kardeşim sen konuyu yanlış anladın herhalde.mevzu prim verilip verilmemesi değil primi verenin T.C. bir bakanının olması. Bunu aleni bir şekilde yapmasi.Bu kişi sadece Kayserinin değil Türkiye Cumhuriyetinin bir bakanı.kayserisorun yenmesine sevinebilir.prim de verebilir ama bunu milletin gözüne sokaraktan yapamaz.biz iyi oynamışım kötü oynamışım yenmişiz yanılmışız konuyla hiçbir alakası yok.onun hesabını verecekler verir.

C
CAHİD
2 yıl önce

savcılığa suç duyurusunda bulunun özhaseki için

B
Bu ne ki !!
2 yıl önce

Kayserisporun transfer yasağı nasıl kalkmış ? Borçları nasıl ödemiş ? Bakanın primi devede kulak !!!

N
Neco
2 yıl önce

%1000000 katılıyorum bu prim onlara yeter