Trabzon Karayolları Bölge Müdürlüğü, Moloz mevkiinde uzun süredir üzerinde çalışılan akıllı kavşak projesini tamamlayarak hizmete açtı.
Bakan Turhan’ın Takibiyle 3 Ayda Tamamlandı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan’ın ekibiyle birlikte yürüttüğü 3 aylık yoğun çalışmalar sonucunda projede sona gelindi. Bakan Turhan’ın söz verdiği gibi Mart ayı içerisinde hizmete açılan akıllı kavşak, aynı zamanda Reşadiye üst geçidinin de aktif olarak kullanılmasını sağlayacak.
Kaşüstü Şana’da Alt Geçit Açılıyor
Karayolları Bölge Müdürlüğü’nden edinilen bilgiye göre, Kaşüstü Şana mevkiindeki alt geçidin deniz tarafındaki tüp geçidi de yarın hizmete açılacak. Bu gelişmeyle birlikte bölgede trafik akışının daha düzenli ve güvenli hale gelmesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (18)
Murat
7 yıl önceAbartmayın sadece bir kavşak sanki otoyol yaptılar
Selim
7 yıl önceBen eskiyide bilirim. Yol kavşak alt geçit tünel bunlar önemli hizmetler. Ak Parti ile yola devam.
akrep
7 yıl önceBir şeyi de beğensek....
EsEs
7 yıl önceBiraz geç kalmadınız mı Allah aşkına...
Karadenizli
7 yıl öncetaş taş üstüne koyandan Allah razı olsun.
Ülküdaş
7 yıl önceTam bitmeden bir şeyleri açarsanız. Büyük kazalara yol açarsınız. Bu kültüre ulaşın lütfen. Bitsin nezaman bitecekse güzel güzel aç.
SALİH
7 yıl önceSONSUZ TEŞEKKÜR EDERİZ.
Fatih
7 yıl önceOnlar zaten yapması gerekenler.. Fakat şunu gör bunları yaparken kimlerin zenginleştiği..
Can
7 yıl önceYa birde marifetmiş gibi.tövbe tövbe adam 4 sene de uzaya üst kuruyor
bahadir
7 yıl öncemurat chp olsaydı hıcbır sey acılmadı..hızmet olmazdi?
Alp Tekin
7 yıl önceO kadar kaza, ölüm, çamur, toz,eziyet, 1 yılda bitecek denildi 3 yıl oldu, sonunda açılıyor yinede şükürler olsun, belki trafik biraz rahatlar.
İlginc
7 yıl önceKim gelirse gelsin yapmak zorunda yapacakta olayı siyasallastirmayin ne demek AKP ile yola devam
Yavuz
7 yıl önceHizmet nimettir .boş yorum yapacağına öp koy alnına..
Ali
7 yıl önceSanki kendi cebinden yapmışlar bi havalar bi havalar
tahsin
7 yıl önceyüzünüze gözünüze bulaştırdınız kaç yıldır sürüyor şeçim günü açılışmı olacak ayıp yaa milletde bunu yiyecek öylemi
Vcm
7 yıl önceSecim neler kâdir iste senelerdir yapamadiklarini 1 ay da bitirdiler
Dursun ali çebi
7 yıl önceHükümetin ve belediyenin işi yol köprü yapmak anayolda yapılan bir kavşak çok abartılacak bir iş değil keza kınanması lazım
Haci
7 yıl önceBide fabrika acsaniz iş imkanı sağlasanız yol kavşak sadece bunlar elimizde olanlarida satdiniz doğru yola devam