| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 30 Mart 2019 11:29 Güncellenme tarihi: 24 Eylül 2025 15:16

Trabzon Moloz’da Akıllı Kavşak Hizmete Açıldı: Kaşüstü Alt Geçidi de Devreye Giriyor

Trabzon Karayolları Bölge Müdürlüğü’nce Moloz mevkiinde hayata geçirilen akıllı kavşak projesi Mart ayında hizmete açıldı. Kaşüstü Şana’daki alt geçidin deniz tarafındaki tüp geçidi de yarın açılacak.

Trabzon Karayolları Bölge Müdürlüğü, Moloz mevkiinde uzun süredir üzerinde çalışılan akıllı kavşak projesini tamamlayarak hizmete açtı.

Bakan Turhan’ın Takibiyle 3 Ayda Tamamlandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Mehmet Cahit Turhan’ın ekibiyle birlikte yürüttüğü 3 aylık yoğun çalışmalar sonucunda projede sona gelindi. Bakan Turhan’ın söz verdiği gibi Mart ayı içerisinde hizmete açılan akıllı kavşak, aynı zamanda Reşadiye üst geçidinin de aktif olarak kullanılmasını sağlayacak.

Kaşüstü Şana’da Alt Geçit Açılıyor

Karayolları Bölge Müdürlüğü’nden edinilen bilgiye göre, Kaşüstü Şana mevkiindeki alt geçidin deniz tarafındaki tüp geçidi de yarın hizmete açılacak. Bu gelişmeyle birlikte bölgede trafik akışının daha düzenli ve güvenli hale gelmesi bekleniyor.

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Murat
7 yıl önce

Abartmayın sadece bir kavşak sanki otoyol yaptılar

S
Selim
7 yıl önce

Ben eskiyide bilirim. Yol kavşak alt geçit tünel bunlar önemli hizmetler. Ak Parti ile yola devam.

A
akrep
7 yıl önce

Bir şeyi de beğensek....

E
EsEs
7 yıl önce

Biraz geç kalmadınız mı Allah aşkına...

K
Karadenizli
7 yıl önce

taş taş üstüne koyandan Allah razı olsun.

Tüm Yorumlar (18)

M
Murat
7 yıl önce

Abartmayın sadece bir kavşak sanki otoyol yaptılar

S
Selim
7 yıl önce

Ben eskiyide bilirim. Yol kavşak alt geçit tünel bunlar önemli hizmetler. Ak Parti ile yola devam.

A
akrep
7 yıl önce

Bir şeyi de beğensek....

E
EsEs
7 yıl önce

Biraz geç kalmadınız mı Allah aşkına...

K
Karadenizli
7 yıl önce

taş taş üstüne koyandan Allah razı olsun.

Ülküdaş
7 yıl önce

Tam bitmeden bir şeyleri açarsanız. Büyük kazalara yol açarsınız. Bu kültüre ulaşın lütfen. Bitsin nezaman bitecekse güzel güzel aç.

S
SALİH
7 yıl önce

SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİZ.

F
Fatih
7 yıl önce

Onlar zaten yapması gerekenler.. Fakat şunu gör bunları yaparken kimlerin zenginleştiği..

C
Can
7 yıl önce

Ya birde marifetmiş gibi.tövbe tövbe adam 4 sene de uzaya üst kuruyor

B
bahadir
7 yıl önce

murat chp olsaydı hıcbır sey acılmadı..hızmet olmazdi?

A
Alp Tekin
7 yıl önce

O kadar kaza, ölüm, çamur, toz,eziyet, 1 yılda bitecek denildi 3 yıl oldu, sonunda açılıyor yinede şükürler olsun, belki trafik biraz rahatlar.

İlginc
7 yıl önce

Kim gelirse gelsin yapmak zorunda yapacakta olayı siyasallastirmayin ne demek AKP ile yola devam

Y
Yavuz
7 yıl önce

Hizmet nimettir .boş yorum yapacağına öp koy alnına..

A
Ali
7 yıl önce

Sanki kendi cebinden yapmışlar bi havalar bi havalar

T
tahsin
7 yıl önce

yüzünüze gözünüze bulaştırdınız kaç yıldır sürüyor şeçim günü açılışmı olacak ayıp yaa milletde bunu yiyecek öylemi

V
Vcm
7 yıl önce

Secim neler kâdir iste senelerdir yapamadiklarini 1 ay da bitirdiler

D
Dursun ali çebi
7 yıl önce

Hükümetin ve belediyenin işi yol köprü yapmak anayolda yapılan bir kavşak çok abartılacak bir iş değil keza kınanması lazım

H
Haci
7 yıl önce

Bide fabrika acsaniz iş imkanı sağlasanız yol kavşak sadece bunlar elimizde olanlarida satdiniz doğru yola devam