Trabzon'un Akçaabat ilçesinde yolun karşısına geçmeye çalışan yaşlı kadın, tırın çarpması sonucu hayatını kaybetti.
Edinilen bilgiye göre, Akçaabat ilçesinde sürücüsü henüz bilinmeyen 78 SJ 146 plakalı tır, yolun karşısına geçmeye çalışan Fidan Fındıkçı'ya (74) çarptı. Eşiyle birlikte yolun karşısına geçmeye çalışan yaşlı kadın, kaza yerinde hayatını kaybetti. Fidan Fındıkçı'nın Trabzonlu Gençler Taraftar Grubu Lideri Mehmet Fındıkçı'nın annesi olduğu öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.
Öte yandan, Trabzonspor Kulübü başsağlığı mesajı yayınladı. Bordo-mavili kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Trabzonlu Gençler Taraftar Grubu Lideri Mehmet Fındıkçı'nın annesi Fidan Fındıkçı'nın elim bir trafik kazası sonucunda hayatını kaybettiğini derin bir üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız. Merhumeye Allah'tan rahmet, başta ailesine olmak üzere yakınlarına başsağlığı diliyoruz" ifadelerine yer verildi.
Akçaabat’ta feci kaza: Tır kadını ezip geçti…06.01.2020
Akçaabat'ta kaza meydana geldi.
Tüm Yorumlar (16)
berkaan
6 yıl öncesahil yoluna karşi cıkanlar nerdesinizz....nerde...
Vatandaş
6 yıl önceNe yayaların sürücüye ne sürücülerin yayalara saygısı yok üst geçit yapılmış kimse kullanmaz yaya geçidinden geçersin sürücü durmaz yayalara yeşil ışık yanar sürücüler yayayı dikkate almaz sonuçlar ortada. Ya Rabbim sen sabırlar ver yakınlarına mekanını cennet eyle
Horyanlı kazim
6 yıl önceÖlene Allah tan rahmet diliyorum ailesine Allah sabır versin inşAllah bizim memleketimizde her daka kaza rizokosu var biz araklı tünelinde sol şeritde seyir halinden kamyon sürücü aniden önümüze kırdı adama korkana çalarak uyardık adam tünelin çıkışında beraber çıktık şimdi adam hem suçlu hem güçlü şimdi arabadan aşağı in adama eşek ağaca çıkan kadar döv olurmu nefsima göre doğru ama çözüm deyil çare cezalar caydırıcı deyli bence bu tip insanlar cezayı his etmesi lazım ayını batıda olduğu gibi yazık insanımızin canı çok ucuz tekrar ölene Allah tan rahmet diliyorum sevenlerini sabır diliyorum,
Vatandaş
6 yıl önceBelediye üst geçit yapmış tırmanmak bir mesele asansör yok olanıda kapalı kullanmak için zavallı gariban yaşlılar belediyeye gidip kullanma kartı almak zorunda. Yaşlılar bu üst geçide çıkamıyor ve bu şekilde can verenlerin günahı siz belediyedeki sorumluların boynuna olsun !!!
Trabzon 61
6 yıl önceŞu Karayollar çok eksik var hep karşıya geçiyor yahu bunlar suç şoför değil karayollar suç Belediye suç niye bu kadar önem almıyorsunuz yazık Allah Rahmet Eylesin Mekanı Cennet Olsun..
Üzücü
6 yıl önceÜst geçit yapmışlar oraya asansörü de var teyzem niye ordan geçmiyorsun
Trabzon 61
6 yıl önceTG Başkanı annesi vefat etmiştir Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun aileri sabırlar diliyorum :(
Trabzonspor
6 yıl önceYolun ortası telle kapalı oradan nasıl geçecek orada üst geçit var
Vatandaş
6 yıl önceÜst geçit yaşlılar için zor oluyor. O yüzden orası tercih ediliyor. ALLAH rahmet eylesin yakınlarına sabırlar ihsan eylesin..
Mebb
6 yıl önceAllah rahmet eylesin....üzücü.üst geçit kullanmak şart
Bersu
6 yıl önceAllah rahmet eylesin....üzücü.üst geçit kullanmak şart
ZALIM
6 yıl önce50-60 km hızla gidilmesi gereken yerde TIRCILAR ve KAMYONCULAR en az 80-90 km sürat yapıyorlar. Sen yavaş gitsen bile seni sıkıştıyorlar. Orada azami hızı kontrol edemeyecekseniz yaya geçidi falan koymayın. Trabzonda en riskli trafik Akçaabatta.
Mustafa
6 yıl önceCennete gitmek isteyen Akçaabat Haçkalı baba hastanesi karşısına yürüyen merdivenli üst geçit yaptırsın.Moloza camii den önce
Ahmet
6 yıl önceHer ay ayrı bir acı yaşııyoruz. Ne zaman dinecek bu acılar. Uluslar arası yolda yaya geçidi kimin suçu. Neden alt geçitler veya üst geçitler yok. Neden Ordu gibi şehri dışarıdan dolaşan çevre yolumuz yok. Yoksa çok mu maliyeti Trabzon insanının canı...
emre
6 yıl öncetransit yolu şehir içi ulaşım yolundan ayırmadığınız sürece bu kazalar daha çooook olur.
nuri
6 yıl önceben karşı çıkıyorum ama yol yapılmasına değil sahil yolu yapılmasına ! tünel viyadük yapmak niye işinize gelmiyor ? çünkütünel yapılırsa kimse nemalanamayacak ama denizi doludurup milletin evinin önünden yol geçirince-doğanın içine edip- o zaman birilerini zengin edeceksin değil mi ?