Trabzon'un Akçaabat İlçesi'nde trafik kazası meyadan geldi. Kazada 1 kişi yaşamını yitirirken 14 kişi de yaralandı.
Edinilen ilk bilgilere göre; Akçaabat'ta belediye binasına önündeki kavşakta meydana gelen kazada Cemil Parmak'ın kullandığı 61 M 0978 plakalı minibüs ile Fatih Bıyıklı'nın kullandığı 42 US 521 plakalı otomobilin çarpışması sonucunda 1 kişi hayatını kaybetti ve 14 kişi de yaralandı. Yaralanan 4 kişi Haçkalı Baba Devlet Hastanesi'ne, 3'ü Fatih Devlet Hastanesi'ne ve 1'i de Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralananların ikisinin durumunun ağır olduğu bildirildi. Diğer yaralıların tedavisinin ayakta yapıldığı öğrenildi.
Hayatını kaybeden şahsın Adacık Bahalle Muhtarı 58 yaşındaki Mustafa Fındıkçı olduğu bildirildi.
Tüm Yorumlar (12)
İbraam
6 yıl önceAllah bu münibüsçüleri ıslah etsin. Adamlara kanun kural işlemiyor. Devlet birimleride seyirci..
hasan
6 yıl öncebekçi ne yapıyor orda
Ömer
6 yıl önceKardeşim bilmeden yorum yapma lütfen diger aracın hatası minibüs te düğünden dönen kafile vardı.... Sayın muhtarımız mustafa fındıkçı hakkın rahmetine kavuştu mekanı cennet olsun yaralılara acil şifalar versin rabbim
Zeki eren
6 yıl önceTıp fakultesine gelin 14 yaşındaki kızın hayatı tehlikesi devam ediyor acil şifalar dilerim Allah yardımcısı olsun
Ahmet gunaydin
6 yıl önceKusra bakamada orda munubuscunun bir sucu yok ve taksiyi suren kirmizda geciyor sucu hemen nasil mubuscuye bulabiliyorsjnz hayret ediyorum once birseyi bilin sonra yorum yapin suclu mubuscu degil taksi sucludur
hasan
6 yıl önceminibüsçünün hatası değil, ezbere konuşmayın. ateş düştüğü yeri yaktı, bazıları da kendi tarafından çekiştirme peşinde.
Halil gedikli
6 yıl önceKazayı az boz yakından gördük taksi kavşak a girmek istedi sol şeritten gelen minibüsün önüne düştü minübüs ondan kaçmak isteyince palmiye ağacına vurdu. Ölenlere Allah rahmet eylesin geride kalanlara Allah acil şifalar versin .her şey bir vesiledir . Can pazarı dedikleri olay akşam yaşandı.
Murat
6 yıl önceBoşa yorum atmayın kazayı gördündemi dolmuşçuya suç buluyosun inşAllah bidaha yaşanmaz böyle olaylar ölülere rahmet yaralılara şifa versin
Omerkaya
6 yıl önceBıkıp bilmeden o hatalı bu hatalı demeyin.
ahmet ayar
6 yıl önceAllah ölene rahmet, yaralılara şifa versin. Bir can söndü, acı ve ağrılar var. Onlara şifa kalanlara ders alma zamanı olur inşAllah. Ancak, bu kafayla devam edersek ve edenlere müsaade edersek bir şekilde olay bizi de bulacak. Az önce Samsundan gelerek o yoldan da geçtim, trafikteki çok sayıda sürücü bir canavar, UYANIK, saygısız, bencil, hak hırsızı, pişkin.... En sağdan ek şerit yapan mı, 3 metre için makas atan mı ararsın? Yolun kendisinde de hata oluyor, dönme şeridine 3 araba girince dönecek son araba yolda kalıp en sol şeridi tıkıyor, arkadan gelen haliyle hızlı ilerlerken ani duruş oluyor, o da vurur, o vurmazsa onun arkasındaki ona vurur. Ancak, arabayı oyuncak sanıp bu kadar saygısız araba sürmemiz akla ziyan. en sağdan girip kuyruğu yenmeye çalışan ahlaksızlar yakınımızsa kınayalım, müsaade etmeyelim.
ayhan selim
6 yıl öncekardeşim yazdıklarının altına imzamı atıyorum çok haklısın. maalesef trafiğe çıkınca insanların ne kadar vahşi ne kadar hak yeme meraklısı olduklarını görüyor ve çok üzülüyoruz.
raera
6 yıl öncetest