| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 29 Temmuz 2019 23:55 Güncellenme tarihi: 07 Kasım 2025 15:30

Akçaabat’ta Feci Kaza: 1 Ölü, 14 Yaralı

Trabzon’un Akçaabat ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi hayatını kaybetti, 14 kişi yaralandı. Yaralılardan ikisinin durumu ağır.

Trabzon'un Akçaabat İlçesi'nde trafik kazası meyadan geldi. Kazada 1 kişi yaşamını yitirirken 14 kişi de yaralandı.

Edinilen ilk bilgilere göre; Akçaabat'ta belediye binasına önündeki kavşakta meydana gelen kazada Cemil Parmak'ın kullandığı 61 M 0978 plakalı minibüs ile Fatih Bıyıklı'nın kullandığı 42 US 521 plakalı otomobilin çarpışması sonucunda 1 kişi hayatını kaybetti ve 14 kişi de yaralandı. Yaralanan 4 kişi Haçkalı Baba Devlet Hastanesi'ne, 3'ü Fatih Devlet Hastanesi'ne ve 1'i de Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralananların ikisinin durumunun ağır olduğu bildirildi. Diğer yaralıların tedavisinin ayakta yapıldığı öğrenildi.

Hayatını kaybeden şahsın Adacık Bahalle Muhtarı 58 yaşındaki Mustafa Fındıkçı olduğu bildirildi.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İbraam
6 yıl önce

Allah bu münibüsçüleri ıslah etsin. Adamlara kanun kural işlemiyor. Devlet birimleride seyirci..

H
hasan
6 yıl önce

bekçi ne yapıyor orda

Ömer
6 yıl önce

Kardeşim bilmeden yorum yapma lütfen diger aracın hatası minibüs te düğünden dönen kafile vardı.... Sayın muhtarımız mustafa fındıkçı hakkın rahmetine kavuştu mekanı cennet olsun yaralılara acil şifalar versin rabbim

Z
Zeki eren
6 yıl önce

Tıp fakultesine gelin 14 yaşındaki kızın hayatı tehlikesi devam ediyor acil şifalar dilerim Allah yardımcısı olsun

A
Ahmet gunaydin
6 yıl önce

Kusra bakamada orda munubuscunun bir sucu yok ve taksiyi suren kirmizda geciyor sucu hemen nasil mubuscuye bulabiliyorsjnz hayret ediyorum once birseyi bilin sonra yorum yapin suclu mubuscu degil taksi sucludur

Tüm Yorumlar (12)

İbraam
6 yıl önce

Allah bu münibüsçüleri ıslah etsin. Adamlara kanun kural işlemiyor. Devlet birimleride seyirci..

H
hasan
6 yıl önce

bekçi ne yapıyor orda

Ömer
6 yıl önce

Kardeşim bilmeden yorum yapma lütfen diger aracın hatası minibüs te düğünden dönen kafile vardı.... Sayın muhtarımız mustafa fındıkçı hakkın rahmetine kavuştu mekanı cennet olsun yaralılara acil şifalar versin rabbim

Z
Zeki eren
6 yıl önce

Tıp fakultesine gelin 14 yaşındaki kızın hayatı tehlikesi devam ediyor acil şifalar dilerim Allah yardımcısı olsun

A
Ahmet gunaydin
6 yıl önce

Kusra bakamada orda munubuscunun bir sucu yok ve taksiyi suren kirmizda geciyor sucu hemen nasil mubuscuye bulabiliyorsjnz hayret ediyorum once birseyi bilin sonra yorum yapin suclu mubuscu degil taksi sucludur

H
hasan
6 yıl önce

minibüsçünün hatası değil, ezbere konuşmayın. ateş düştüğü yeri yaktı, bazıları da kendi tarafından çekiştirme peşinde.

H
Halil gedikli
6 yıl önce

Kazayı az boz yakından gördük taksi kavşak a girmek istedi sol şeritten gelen minibüsün önüne düştü minübüs ondan kaçmak isteyince palmiye ağacına vurdu. Ölenlere Allah rahmet eylesin geride kalanlara Allah acil şifalar versin .her şey bir vesiledir . Can pazarı dedikleri olay akşam yaşandı.

M
Murat
6 yıl önce

Boşa yorum atmayın kazayı gördündemi dolmuşçuya suç buluyosun inşAllah bidaha yaşanmaz böyle olaylar ölülere rahmet yaralılara şifa versin

O
Omerkaya
6 yıl önce

Bıkıp bilmeden o hatalı bu hatalı demeyin.

A
ahmet ayar
6 yıl önce

Allah ölene rahmet, yaralılara şifa versin. Bir can söndü, acı ve ağrılar var. Onlara şifa kalanlara ders alma zamanı olur inşAllah. Ancak, bu kafayla devam edersek ve edenlere müsaade edersek bir şekilde olay bizi de bulacak. Az önce Samsundan gelerek o yoldan da geçtim, trafikteki çok sayıda sürücü bir canavar, UYANIK, saygısız, bencil, hak hırsızı, pişkin.... En sağdan ek şerit yapan mı, 3 metre için makas atan mı ararsın? Yolun kendisinde de hata oluyor, dönme şeridine 3 araba girince dönecek son araba yolda kalıp en sol şeridi tıkıyor, arkadan gelen haliyle hızlı ilerlerken ani duruş oluyor, o da vurur, o vurmazsa onun arkasındaki ona vurur. Ancak, arabayı oyuncak sanıp bu kadar saygısız araba sürmemiz akla ziyan. en sağdan girip kuyruğu yenmeye çalışan ahlaksızlar yakınımızsa kınayalım, müsaade etmeyelim.

A
ayhan selim
6 yıl önce

kardeşim yazdıklarının altına imzamı atıyorum çok haklısın. maalesef trafiğe çıkınca insanların ne kadar vahşi ne kadar hak yeme meraklısı olduklarını görüyor ve çok üzülüyoruz.

R
raera
6 yıl önce

test