| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 23 Şubat 2019 19:13 Güncellenme tarihi: 24 Eylül 2025 14:28

Ahmet Metin Genç: 19'da 19 yapacağız

Ortahisar Belediye Başkanı ve Başkan adayı Ahmet Metin Genç mitingde konuştu

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun da katılımıyla gerçekleştirilen Trabzon mitinginde Ortahisar Belediye Başkanı ve Başkan adayı Ahmet Metin Genç açıklamalarda bulundu.

Genç, her zaman hizmette bulunabilmek için çaba sarfettiklerini belirterek  "Ülkemizin birliği ve beraberliği için, ülkemizin her bir noktasına ulaşan en kararlı mücadeleyi yapan İçişleri Bakanımız Süleyman Soylu'ya şükranlarımızı arz ediyoruz. Bakanımız göreve geldiğinde 'Biz göreve geldiğimizde onların kandillerini söndüreceğiz' demişti. Allah bakanımızdan razı olsun. Siz çok kıymetli hemşerilerimizin hizmetinde bulunmaya çalıştık. Yapabildiklerimiz oldu, yapamdıklarımız oldu. ama yaptıklarımız çok kıymetli bakanımızın çok kıymetli milletvekillerimizin desteği ile yaptık. Bu siyasi süreçte Cumhur İttifakımızla beraber elele verip 19'da 19 yapacağız. 18 belediyemiz ve Büyükşehir Belediyemiz ile yeni bir yolculuğa çıkacağız. İnşallah bu dönemde Büyükşehir Belediye Başkanımız Zorluoğlu Beyefendi ile beraber hizmetinizde olmaya devam edeceğiz. Biz Trabzon'da olmaktan ve bu insanlara hizmet etmekten gurur duyuyoruz. Hepinize çok teşekkür ediyorum." şeklinde konuştu.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mustafa gülec
7 yıl önce

Evet 19 da 19 yapacaksınız sonra Yangel yat.yaptığı bir proje var Pazarkapı Belediye binası onuda yapamadı rezalet yer secimi ve proje.

A
Ali
7 yıl önce

Sen kapat ben seni ararım

D
doğan yıldız
7 yıl önce

valla bizde bu millet varken yapasınız.inanırım.

D
davut
7 yıl önce

Bence Trabzon'da bu halk olduktan sonra 19'da 20 de yaparsınız. NAsıl olsa AKP olması yeterli, otobüsmüş, ulaşımmış, yolmuş bunların hiçbirinini önemi yok. Taş olsun AKP'den olsun.

A
Ali
7 yıl önce

İş alımı olunca teşkilat gelen adamları bile tanımaz oldunuz ihtiyac sahibi insanları degil kimin işini yaparsam birine yalakalık yaparım birine yaranırım düsüncesi hakım olmuş. Akpartı eski kadroları kalmadı, kendi menfaati parti üstü artık yöneticilerin, ben bunu gördüm yaşadım. Mulakatlarda kpss puanı değil kimin torpili var ona bakar oldunuz chp mahkum ettiniz bu mileti yazık size.