| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 31 Aralık 2019 09:12 Güncellenme tarihi: 12 Ekim 2025 14:28

Ünal Karaman Trabzon’dan ayrıldı!

Ünal Karaman sabah saatlerinde Trabzon'dan ayrıldı.

Trabzonspor ile yollarını ayrılan Ünal Karaman sabah saatlerinde Trabzon'dan ayrıldı. Karaman, havalimanında toplanan taraftarlara açıklamalarda bulundu.

Bordo mavililerde başkan Ahmet Ağaoğlu ile Ünal Karaman arasında çıkan sorunlar nedeniyle görevinden ayrılan Karaman bu sabah saatlerinde Trabzon’dan ayrıldı.

Tecrübeli teknik adam Ünal Karaman’ı çok sayıda taraftar uğurladı. Taraftarların ‘Neden gidiyorsunuz hocam?’ sorusuna Karaman, ”Kalbimiz burayla atıyor. Ortada zaman zaman yanlış anlaşmalar olabilir. Başkanda yönetim kuruluda iyi işler yapmaya çalışıyor. İnsanların üzüldüğü, bozulduğu zamanlar olabiliyor. Takımınıza sahip çıkın” dedi.

Yorumlar (49)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ali KAYA
6 yıl önce

Gelen ağam, giden paşam . En büyük TRABZONSPOR

M
Mantıklı
6 yıl önce

Amma abarttınız. Görende, duyanda kulüb battı, Trabzonspor küme düştü. Bu kulüb’den daha nice hocalar gelip geçecek. Eğer ki siz sadece doğruları dile getirip yanlışları örtpas ederseniz bu camianın geleceğini karartırsınız.

B
Bordo Mavi
6 yıl önce

Bırak bu işleri, 2. yarının parasını sezon sonuna kadar peşin isteyip bana verseler bende giderim... Kalıcı olan Trabzonspor'dur, gururumuz Ahmet Ağaoğlu başkana ve yönetime sonuna kadar destek vermeliyiz

S
salih
6 yıl önce

İYİ TATİLLER.

A
Alp TÜRK
6 yıl önce

Bazen stresi iyi yönetebilmek gerekir hoca son zamanlarda çok stresli ve kırılgandı..milyonlarca Euro nun döndüğü spor kuluplerinin adının yanında A.Ş. taşıdığı bir zamanda çok duygusallığa yer yok ne yazık ki..her işte bir hayır vardır anlayışıyla bakarak hocamızın emekleri için teşekkür ederek tekrar yolumuza ve konumuza devam etmeliyiz..güle güle güzel insan tekrar görüşmek üzere burası senin evin...

Tüm Yorumlar (49)

A
Ali KAYA
6 yıl önce

Gelen ağam, giden paşam . En büyük TRABZONSPOR

M
Mantıklı
6 yıl önce

Amma abarttınız. Görende, duyanda kulüb battı, Trabzonspor küme düştü. Bu kulüb’den daha nice hocalar gelip geçecek. Eğer ki siz sadece doğruları dile getirip yanlışları örtpas ederseniz bu camianın geleceğini karartırsınız.

B
Bordo Mavi
6 yıl önce

Bırak bu işleri, 2. yarının parasını sezon sonuna kadar peşin isteyip bana verseler bende giderim... Kalıcı olan Trabzonspor'dur, gururumuz Ahmet Ağaoğlu başkana ve yönetime sonuna kadar destek vermeliyiz

S
salih
6 yıl önce

İYİ TATİLLER.

A
Alp TÜRK
6 yıl önce

Bazen stresi iyi yönetebilmek gerekir hoca son zamanlarda çok stresli ve kırılgandı..milyonlarca Euro nun döndüğü spor kuluplerinin adının yanında A.Ş. taşıdığı bir zamanda çok duygusallığa yer yok ne yazık ki..her işte bir hayır vardır anlayışıyla bakarak hocamızın emekleri için teşekkür ederek tekrar yolumuza ve konumuza devam etmeliyiz..güle güle güzel insan tekrar görüşmek üzere burası senin evin...

C
Cüce Trabzonspora doğru
6 yıl önce

Hep değerli insanlar Trabzon'dan gidiyor geriye neden gruplar, troller kalıyor bu Trabzonda acaba. Kim beddua etmişse iyi zamanda etmiş, onlarca başkan geldi, yediler yediler Trabzonspor ne şampiyon olabildi ne Avrupa'da bir çeyrek final oynayabildi. 17-18 yağındaki sabileri de 3-5 kuruş verip; kulüpten büyük kimse yoktur sloganı ile kandırıp kulübü iç ettiler. İşte Trabzon ortada, çok küçük artık Trabzon, büyüklük asaletle, erdemle, sahadaki başarı ile olur. Öyle büyüklük falan yok ortada. Türkiye'nin güldüğü,çok basit bir olayı yönetememiş ve kimsenin saygısının olmadığı bir başkan ve martaval ekibi. Kendileri çalıp büyükçülük oynuyorlar.

?
?
6 yıl önce

bu konudaki haberleri okurken gözlerim neden sulanıyor ???

A
Ali Başkan
6 yıl önce

Ilkokul ogrencilerine menfaatçi şak-şakci abileri izin aldı herhalde, trajedi bir görüntü... Ts yıllardır şampiyon olamadığının görüntüsü bu işte, orjinal Malatya çocuğu Ünal hak etmediği bir senelik parayı kulübün bu zor döneminde aldı, Karabük'ü küme düşüren , Avrupa galibiyet alamayan, son 8-10 haftadır takım futbol oynayamayan, sahaydaki futbolu okuyamayan, Ts kulübünü bataklıktan, iflasdan hatta kayyumdan kurtaran kulübün patronu . Baskan Ağaoğlu'na basın toplantısında laf söyleyen, başarıyı halka ben yaptım, sayemde görüntüsü ve süsü vermeye çalışan Ünal iyi oldu bu kadar fedakarliklarin hepsini yapan Yöneticilerimiz ve Baskanimiz kötü oldu öylemi? Sizlerin futbol bilgisinden, düşüncesinden, mantığından şüphe ederim, yazıklar olsun böyle bilgi yoksunu taraftarlara.. Sn. Başkan Ağaoğlu, sn. Yiğitalp ve değerli yöneticilerimiz geç alınmış bir karar oldu, fakat sonuna kadar arkanızdayız, dizinleyiz...

E
esenler
6 yıl önce

ağaoğlu da çok konuşuyor mikrofon görmesin.tv lerde canlı yayın hastası sayın başkan.ünal beyde maşAllah savaşta sanki hep bi suratsız hep bi mutsuz sanki barcelonada hocaydı bize gelmesen..

Y
yasar
6 yıl önce

Ünal Hoca bu kulübe bir gün geri döner bu bence kesin, gün takıma yönetime sahip çıkma günü artık, duygusal olmamak lazım bu saatten sonra.

C
Can
6 yıl önce

Hami mandıralı gelecek

A
adamın biri
6 yıl önce

2 mağlubiyet sonrası yönetimde gidecek,kimler duracak bakalım arkalarında.

S
Siirt 56
6 yıl önce

Altın gibi teknik adamı yolladiniz başarılı zaten Trabzon hangi dönemde başarılı oldu yazık yakışmıyor

T
torullu
6 yıl önce

hiç kimse ama hiç kimse bu kulübün başkanına laf söyleyemez ne çabuk unuttunuz o günleri asıl olan trabzon dur

E
eren
6 yıl önce

şahıslar geçici.. sevdamız Trabzonspor.

K
KaradenizSamsun
6 yıl önce

Bizim taraftar gercekten abartti ve takima zarar veriyor Denizli Goztepe maclarini evinde kazanamayan hoca sampiyon olamaz gecen sene devre arasinda takim 2. Siradaydi 5 hafta sonra lige havlu atti bence baskan tam zamaninda mudahale etti Unal hoca aciklamalarinda sampiyonluga inanmiyordu ama taraftara ve baskana ayar vermeye calisan unal takimin huzurunu bozdu efendilik ayagina unal gecici ast olan Trabzonspordur

6
616161
6 yıl önce

Zeten senin gibi mantiksiz kişiler yüzünden ünal hocamiz gitti. Artik sanmaki trabzonspor sezon sonunda ilk 4 DE bitirecek. InsAllah düseriz küme kina yakarsiniz ondansonra

W
Wolf
6 yıl önce

Yanlış anlaşılma olmuş. Bu kadar basıt Ünal’ı başka takımların başında görelım bakalım ne yapacam.

A
ahmet
6 yıl önce

hayırlısı olsun

A
Ali Haydar
6 yıl önce

Hami Mandirali oyunlari bunlar, cekemedi Ünal Hocanin basarisini, yerli basinida yanina aldi....Tabi yayinlanmaz ama ben genede yazayim... Umarim gelemez!!

A
Akzaabat
6 yıl önce

1. Saatten sonra bu kaosu yönetebilecek yerli hoca bulamazsın 2. Kesinlikle bir yabancı hoca ile anlaşırlar 3. Gelen hoca en az 2-3 milyon Euro ister 4. Yeni gelen hoca en az 2-3 üc oyuncu ister (4-5 Miyon Euro) 5. Kulüpte bütün mali dengeler alt üst olur 6. Ağaoğlu sezon sonunu görmeden istifa eder. 7. Takım altıncı Yada yedinci bitirir. 8 En az 10 10 geriye gideriz. Tarih. 31.12.2019 saat :11.15

D
Deli
6 yıl önce

Gelde çık işin içinden...!

Y
Yusuf61
6 yıl önce

Hemşerim sen hangi takımı seyrettin evet yönetimin yaptıkları tabiki inkar edilemez ancak kimse Ünal karaman ı yok ve hiç sayamaz en başta

C
Cevdet
6 yıl önce

Avrupada 1 puan, ligde kendi sahanda Denizli ve Göztepe yenilgileri...bu mu iyi hoc şimdi...transferi de kendi yapmamış. E o zaman sormazlar mı niye ordasın diye?

A
Ali Başkan
6 yıl önce

Sn. Başkanım Ünal, hami, tolunay, şota, giray bulak bunların hiç birini bu takıma alma, bunlar bizi geri getirecek kapasitede teknik ekip... Yerli teknik direktör olarak:Erol Bulut, Okan Buruk, Sergen Yalçın... Yabancı teknik direktör:Felix magath, Löw

M
Mustafa
6 yıl önce

Futbol fazla duygusallığa gelmez ünal karaman duygusallık yapmış bence hatalıdır.gelecek teknik adamla 2-3 seri galibiyet alınınca iyiki operasyon yapılmış diyecegiz.onun ićin kişiler geçici ts kalıcıdır.

7
74 Trabzonlu
6 yıl önce

Yönetim bu kafa ile oldukça şampiyonluk bize hayal.Bu sene şampiyonluk ihtimali yüksekti ama şimdi laf dağının arkasında.İlk beşe girersek ne ala...Ünal gibi karakterli bir hocayı çok arayacağız.....

A
Ahmet
6 yıl önce

Demekki boğazına takılmadı başkanın

H
Horyanlı kazim
6 yıl önce

Ben şunu geçte olsa anladımki bize engel ne fener ne galata nede Beşiktaş bize bizim gibi görünen hainler içimizde bu duzelmedigi müddetçe şampiyonluk hayal olur tek kelimeyle Ts düşmanı icde başka bir yerde aramaya gerek yok,

F
Fatih
6 yıl önce

Ts yi yönetenleri beğenmiyorsan git başka takım tut. Hoca hakaret ediyor ts taraftarına başkana biz susalım. Suçlu Başkan öylemi. Yazık size tutturdunuz Ünal Ünal Ünal. Geçen sene boşa gitti bu sene de öyle olacaktı. Allah korudu ts yi

F
Fth61
6 yıl önce

Mağlubiyet ile yönetim gitseydi Ünal döneminde 10 kez değişmiş olurdu. Yönetim şampiyonluk beklemiyor. Doğru işler bekliyor. İlk defa yönetim çok doğru işle yaptı lütfen destekleyin. Seçim zamanında düşünürsünüz daha iyisi varsa seçersiniz.

M
Mehmet Ertuğrul Öztürk
6 yıl önce

ünal karaman gerçek trabzonsorlu; liderlik zelliği olan bir antrenördü .yıldız oyunulardan ve gençlerden maksimum verim alan takımda biz duygusunu yaratmış antrenördü.oyunular arasında bütünlüğü sağlamıştı.sadee bir kaç maça bakarak yargılamak yanlışttır.genele bakmak lazım.inşAllah takımdaşlık ruhu bozulmaz.takımı sosa sturic mikel yönetmez başkan bu isimleri sayıyor.bunların terübelerine güveniyor.ya bunlar hüseyim şimşiri elinde oynatırsa vay halimize .Yabanı abtrenöörde bizim gençlere yazık eder. zaman her şeyin ilacı

D
Duygusallık yok
6 yıl önce

Başkana destek zamanı...Başka Ünalları buluruz ama bu başkanı zor buluruz.Lütfen karara saygı gösterip küstürmeyelim. Ünalda sütten çıkmış ak kaşık değil. Maç sonu başkana uslübunu kaçırmış. yerini şaşırmış. Ya başkan ya Ünal gidecekti. Dogrusu buydu.

E
Erman Hoca da Başkan dedi
6 yıl önce

Erman Toroğlu yapyığı açıklamada; ''Bir hafta önce Ali Koç, canlı yayında Ersun Yanal'a giydirdi ve dedi ki bu takım futbol oynamıyor kardeşim, başka bir teknik adam bile olsaydı bu puanı almıştık diye ağır bir serzenişte bulundu. Ersun Yanal'da kulüp başkanına makamı gereği saygı duydu ve başkan haklıdır hatalarımız var dedi. Başkan Ahmet Ağaoğlu ise Konyaspor maçindan sonra gayette nazik bir dille bizim oynayacağımız futbol bu değil takım 1-0 öndeyken geriye yaslanıyoruz bence buna bir çözüm bulunmalı dedi. 1 hafta önce Trabzonspor taraftarı aynı başkan gibi konuşuyordu ve oynanan futboldan rahatsızdı. Bugün herkes bir anda Ünal Karamancı oldu. Başkan 1 milyar TL bankalar birliğinin anlaşmasına kendi kefil olup imza attı. Sen babana 10 bin tl tl kredi çekerken bile düşünürsün ya. Adam 1 milyar TLye kefil olmuş altında imzası var. Bırakta maçtan sonra bir kaç serzenişte bulunsun. Sen kalkıp başkana taraftar gibi karşıma geçip hesap sorma ben sana cevap vermem diyemezsin abi. Başkan Ünal Karaman'ı Trabzonspor'a getirdiğinde Taraftar bu Ünal hoca ile olmaz diye ayağa kalktı. Başkan risk aldı senin için sen başkanı yarı yolda bırakıp ahkam kesip gidiyorsun. Karabük'ü küme düşürmüş bir adamken seni tutup Trabzonspor'a teknik adam yapmış bir adamı dün az kaldı koltuğundan ediyordun. Başkana böyle hakaretler edilirse bu başkanda kaçar gider bakın söylüyorum.'' ifadelerini kullandı

Şahin gül
6 yıl önce

Ünal hoca bu kadar kolay harcanacak bir hoca değil daha çok ararlar

H
hakan
6 yıl önce

sen kimsinde trabzsonspor başkanına laf söylüyorsun. kendinizi kandırmayın ünalın tek başarısı karabükü küme düşürmek.

S
Siirt 56
6 yıl önce

Çok doğru yazdın aksın paralar sonra istifalar takım kumenin altında

M
Mantıklı
6 yıl önce

616161’e cevap hakkım doğdu. Ben, sen yazdığının tam tersini yazdım fakat senin okuma becerin (!) benim yazmadığımı anladı. Bu yazdığımıda kesin anlamamışsındır. Allah’dan senin gibiler azınlıkta..

G
Galip
6 yıl önce

Anca gidersin.Yürrüüüüüü

T
tonyali
6 yıl önce

yorumlara bakiyorumda sanki birileri ünal hocaya yüklenilmesi icin ayni agzi kullaniyorlar , sizin gibi nankör insanlara ÜNAL KARAMAN fazladir degmezsiniz o degere , size senol günes gibi milyonlari isteyecek , erson yanal gibi sadece bos bos konusacak , dolunay kafkas gibi atip tutacak ama 5 kurusunu birakmayacak adamlar lazim , gecen yil 350 binlira imza atmadimi bu adam , bu sezon icin mukavale yapilirken digerleri gibi kendi hazirlamadi imzayi atarken bilem icinde ne yaziyor diye haberi bilem yokdu , yönetimde akilli deli degiller , ünanil sezo sonuna akadar olan parsi ödenmisdir yaziyor , olay ne oluyor , ünal parasini istedi , yau yazik size yazik , dedikotucu nankör milet olmussunuz yaa , GOLF cu baskanda kina yaksin simdi

T
Trabzonlu değil ama TRABZONSPOR lu
6 yıl önce

İlk yüzüstü bırakışı değil. Yok olmadık, var olmaya da devam edeceğiz. Kimse Trabzonspor dan büyük değildir. En büyük TRABZONSPOR.

B
biz ofluyuz
6 yıl önce

hic bir basarisi olmayan hoca için onurve buragi yedi yonetim.trabzonspor baskanina kimse hakaret edenez.ağaoglu sonuna kadar hakli.

A
asi
6 yıl önce

abartımı göreceğiz trabzonspor kimsenin deneme tahtası değil

A
asi
6 yıl önce

40 yıldır bunu söylüyoruz zaten gelen ve giden rızada öyleydi ersun fener ajanıydı tolunay para düşkünü halilodziç futboldan anlamaz hami futbol nedir bilmez vs.. vs.. hayırlısı bu kafayla sıttın sene şampiyon olamaz bu takım

M
Molla
6 yıl önce

ünaldan sonra yabancı hoca olmaz.Osman özköylü gelsin.resit akçay gelsin

H
Hakan
6 yıl önce

Hocanın gönderiliş şekli yanlış. Halen bazı küçük beyinler bunu anlamıyor. Hakettiği şekilde düzgün bir açıklamayla karşılıklı feshedilseydi sözleşmesi, kimse tepki göstermezdi zaten. Fakat bu şehire böylesine gönül vermiş ve hizmet etmeye çalışan düzgün bir adamı bu şekilde göndermek bu şehre hiç yakışmadı.

G
geri gelme
6 yıl önce

güç zehirlenmesinin sonucu... lütfen geri gelme bir daha... ne teknik kapasiten yeterli ne de egonu doyurmayız...

M
mustafa karanis
6 yıl önce

YOLUN AÇIK OLSUN KOCA YÜREKLİ İYİ İNSAN KAOSTA BİLE DURUŞUN YETER

S
Serko61
6 yıl önce

Yolun açık olsun reis, seni futbol sahasında değilde artık siyasette görmek isteriz, gerçi orasida futbol camiasidan aşağı deyil,alayı...