| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 22 Mart 2015 18:21

"Trabzon'un golü ofsayttı"

Trabzonspor'un 2-0 mağlup ettiği Akhisar Belediyespor'da teknik direktör Roberto Carlos açıklamalarda bulundu.Trabzonspor'un ilk golünün ofsayt olduğunu öne süren Carlos şöyle konuştu;Bugün oldukça fazla gol pozisyonu yakaladık ama olmadı. Yopun hakimiyet

Trabzonspor'un 2-0 mağlup ettiği Akhisar Belediyespor'da teknik direktör Roberto Carlos açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor'un ilk golünün ofsayt olduğunu öne süren Carlos şöyle konuştu;

Bugün oldukça fazla gol pozisyonu yakaladık ama olmadı. Yopun hakimiyeti bizdeydi. Trabzon’un ilk golü ofsayttı. Herkes gördü ancak yan hakem görmedi. Milli maç arasından kaynaklanan bir tatil rahatlığı vardı takımımızda.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!