Galatasaray, Süper Lig'in 10. haftasında 29 Ekim Pazar günü deplasmanda Trabzonspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından başladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Igor Tudor yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmanda, futbolcuların ısınma hareketlerinden sonra dar alanda pas ve top kapma çalışması yaptığı bildirildi.
Bu çalışmanın ardından Fenerbahçe maçında 45 dakikadan fazla forma giyen oyuncuların antrenmanı tamamladığı, diğer futbolcuların ise dar alanda çift kale maç oynadığı kaydedildi.
Spor
Yayın tarihi:
24 Ekim 2017
22:27
Trabzonspor'un rakibinde hazırlık başladı
Trabzonspor'un bu hafta karşılaşacağı Galatasaray'da hazırlıklar başladı