| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 13 Haziran 2017 21:01

"Trabzonspor'a gittiğimde hata yaptım"

Trabzonspor'un eski futbolcusundan itiraf

Trabzonspor'da tutunamayan ancak bu yıl Gençlerbirliği'nde parladıktan sonra Osmanlıspor'a transfer olan Serdar Gürler açıklamalarda bulundu.

Serdar, Trabzonspor'a geldiği dönemde hata yaptığını söyledi.

Serdar "Hedefi olan bir takımda olmak istiyorum. Ancak basamakları da teker teker çıkmam gerektiğini biliyorum. Trabzon'a gittiğimde bu hatayı yaptım mesela. 3 basamak birden çıktım ve başarısız oldum. Osmanlıspor'da Avrupa Kupaları'na gitmek, ligde de üst sıraları zorlamak istiyorum. Sonrasına da bakarız zaten. Ancak şu anda sadece Osmanlı'ya odaklandım." ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!