| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 21 Mayıs 2017 08:39

"Trabzonspor tehlikeli takım"

Abdullah Avcı Trabzonspor'un tehlikeli bir takım olduğunu söyledi.

Türkiye Kupası’nda takımını finale taşıyan ve şampiyonluk iddiasını da güçlü şekilde devam ettiren Başakşehir’de, teknik direktör Abdullah Avcı futbolcularını Trabzonspor maçı öncesinde uyardı.

Önlerinde toplam 4 maç olduğunu belirten başarılı hoca oyuncularına, “Buraya kadar müthiş geldik. Süper bir sezon geçiriyoruz. Sonunu da güzel getirelim. Trabzonspor tehlikeli bir takım. Kesinlikle hata istemiyorum” dedi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!