| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 13 Ağustos 2025 14:01

Trabzonspor maçı sonrası Selçuk İnan’dan tepki: “Gereksizdi”

Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Trabzonspor maçında gördüğü sarı kartın gereksiz olduğunu belirterek, “Herhangi bir ihlal yoktu, hakaret yoktu. Buna rağmen kart gösterilmesi kolaycılık” dedi.

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Kocaelispor'un Teknik Direktörü Selçuk İnan, Trabzonspor karşılaşmasında gördüğü sarı karta ilişkin, "Herhangi bir ihlal yok, hakaret yok. Buna rağmen sarı kart göstermesi kolaycılık bence. Hakemlerimiz buna çok çabuk başvuruyor ama iyi bir şey değil" dedi.

Kocaelispor, Trendyol Süper Lig'in ikinci haftasında Samsunspor ile oynayacakları maç öncesi Körfez Brunga Tesisleri'nde hazırlıklarını sürdürdü. Antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Teknik Direktör Selçuk İnan, Trabzonspor maçında istedikleri sonucu alamamalarına rağmen oyuncularının mücadelesinden memnun olduğunu dile getirdi.

Maçta sakatlanan Mateus'un durumunun kendilerini üzdüğünü belirten teknik adam, Samsunspor maçının heyecanını yaşadıklarını ifade etti. İnan, taraftarların da desteğiyle bu maçı kazanmak istediklerini vurguladı.

"Sahada benim için hayat duruyor, anı yaşıyorum"

Sahanın kendisi için başka bir alan olduğuna dikkat çeken İnan, şöyle konuştu:

"Hakemlerle konuşmak çok da istediğim bir şey değil. Kendi futbolculuk dönemimde de dışarıda daha sakin bir yapıda olsam da sahanın içi benim için başka bir alan. Orada benim için hayat duruyor, anı yaşıyorum. Oyuncularımızın haksızlığa uğradığını hissettiğim anda mutlaka tepki veriyorum, duramıyorum. Bazen bu tepkilerim aşırı diye de nitelendirilebilir. Bu hakeme bağlı olarak oluyor."

"Sarı kart gereksizdi"

İnan, Trabzonspor karşılaşmasının 52. dakikasında gördüğü sarı kartla ilgili olarak ise, "Bana sorarsanız çok normaldi. Herhangi bir ihlal yok, hakaret yok. Buna rağmen sarı kart göstermesi kolaycılık bence. Hakemlerimiz buna çok çabuk başvuruyor ama iyi bir şey değil. Çünkü bizim dışarıda oyuncularımızla beraber o anı yaşadığımızı hissetmeleri lazım. Ne zaman bununla ilgili bir konuşma gerçekleşse bunu sürekli dile getiriyorum ama çok karşılık bulmuyor. Sarı kart bence gereksizdi çünkü bir şey yapmamıştım" diye konuştu.

 

Kaynak: İHA

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mesut
10 ay önce

Aynı tepkileri neden semt takım maçlarında göstermiyorsun Selçuk efendi.

M
Mustafa okutan
10 ay önce

güzelde wakameye dengesiz omuz vurup sakatladınız bundan bahsetmiyorsunuz

H
Hasan
10 ay önce

Hakem hakem olsa Ahmet Oğuzu atardı. Boş yapma.