| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 16 Ocak 2018 19:50

Trabzonspor Konyaspor'a elendi!

Trabzonspor'dan kupaya veda! Trabzonspor Konyaspor'u eleyemedi...

Haber61 - Spor Servisi -

Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu rövanş maçında Trabzonspor Konyaspor ile karşı karşıya geldi.İlk maçta rakibine 1-0 yenilen bordo mavililer rövanş maçında ise 1-1 berabere kalarak kupadan elendi.

Konyaspor'un golü 23. dakikada Ömer Ali'den gelirken Trabzonspor'un golünü ise 78. dakikada Rodallega kaydetti.

MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

Kadrolar



Müsabakayı Özgür Yankaya yönetti. Yankaya’nın yardımcılıklarını Erdinç Sezertam ve İsmail Şencan yaptı.

MAÇ ÖNCESİ

Trabzonspor ile Konyaspor bu maçın öncesine kadar 48 kez karşı karşıya geldi. Bu karşılaşmalardan 23 kez Trabzonspor 12 kez de Konyaspor sahadan galibiyetle ayrıldı. 13 karşılaşma ise beraberlikle sonuçlandı. Trabzon’da oynanan 25 karşılaşmada ise 17 kez Trabzonspor 6 kez Konyaspor kazandı. 2 karşılaşma ise beraberlikle sonuçlandı.

İki takım en son 27.12.2017 tarihinde Konya’da karşılaşırken müsabakayı Konyaspor 1-0 kazandı. Trabzonspor son karşılaşmasında hazırlık maçında 1461 Trabzon ile 1-1 berabere kalırken Konyaspor hazırlık karşılaşmasında Göztepe ile 1-1 berabere kaldı.  

Yorumlar (86)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
ALİ
8 yıl önce

MUSTAFA AKBAŞ ANCAK BU TAKIMDA YEDEK OLUR.NİÇİN GÖREMİYORSUNUZ

S
Suat SOMUNCUOĞLU
8 yıl önce

Olcay niçin her zaman ilk 11 içerisinde düşünlüyor acaba? Olcay özelliklede bu sezon takıma hangi katkıyı yapmış bilen söylesin de bizlerde anlayalım.

H
hoca
8 yıl önce

neden sosa yok,adami futboldanda soguttunuz

A
Aliriza
8 yıl önce

Habere baktıktan yorumlara da bakayım dedim hemen eleştiri.cok üzücü bizim takımımıza daha çok destek olmamız gerek.olcay 11 de olmalı tabi mustafa da bizim yerli futbolcu kalitemiz ortada ve biz trabzonspor taraftarı stadda yerini almalı.

E
Emir Arslan
8 yıl önce

Trabzonspor'a gönülden başarılar

Tüm Yorumlar (86)

A
ALİ
8 yıl önce

MUSTAFA AKBAŞ ANCAK BU TAKIMDA YEDEK OLUR.NİÇİN GÖREMİYORSUNUZ

S
Suat SOMUNCUOĞLU
8 yıl önce

Olcay niçin her zaman ilk 11 içerisinde düşünlüyor acaba? Olcay özelliklede bu sezon takıma hangi katkıyı yapmış bilen söylesin de bizlerde anlayalım.

H
hoca
8 yıl önce

neden sosa yok,adami futboldanda soguttunuz

A
Aliriza
8 yıl önce

Habere baktıktan yorumlara da bakayım dedim hemen eleştiri.cok üzücü bizim takımımıza daha çok destek olmamız gerek.olcay 11 de olmalı tabi mustafa da bizim yerli futbolcu kalitemiz ortada ve biz trabzonspor taraftarı stadda yerini almalı.

E
Emir Arslan
8 yıl önce

Trabzonspor'a gönülden başarılar

H
Hakan S.
8 yıl önce

Olcayı sıcağı sıcağına hoptek oynaması açısından düşünebilir hoca. Yoksa futbol olarak kimsenin ondan bi beklentisi yok.

.
.
8 yıl önce

castillo iç saha maçlarında gazla etkili olabilir maça başlarken en ofansif adamlarla başlamamız gerekiyor. Sosa ve Yusuf da aynı anda oynatılabilir

A
Alparslan bey
8 yıl önce

Trabzon 3 Konya 0

K
KradenizSamsun
8 yıl önce

Olcay top oynadigi yok bizim takimda torpil ne zaman bitecek anlamak mumkun degil bjk iyi iteledi olcay bize kesinlikle castillo oynamali olcay yerine hem genc hem hizli hemde gelecek vaat ediyor

Y
YOMRALI
8 yıl önce

KONYA ALIR BEYLER GENE TEK UEFAYA GİDEBİLCEK YERİ KUPA SONUNA KADAR OYNUCAKLAR

K
KradenizSamsun
8 yıl önce

Biktik olcaydan castillo oynasin ligdede burak rodelga ikilisi oynasin rodelga kanat yakin oynatsin hoca

A
Ahmet
8 yıl önce

Hillingdon 3 Milyon 220 bin Alan Sosa yemek ler arasana. Hillingdon 3 Milyon 620 bin Alan gol kral ikmiz sakatlanıp. Taking su an short olarak 2-0 geride. Sahibinden secluded kim?

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Gecmis olsun bu takim degil gol atmak ikinciyide yer boyle kadroya fazla bile ne oynadigi belli degil takimin bosuna kamp yapmislar yazik valla

U
Ugur şirin
8 yıl önce

İlk maçta kaybedilmiş iş konya tutu rahat geçer hiç zorlanmaz ts den daha iyi takım her yönüyle formalite maçı konya çeyrek finale gider bizde evimize

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Rıza hica rotasyon yaptı ya ilk maç sen as kadroyla zor maç alıyorsun konya ya karşı rotasyona gidiyorsun ilk maç iş bitmiş konya eler gider hatta yener gider

D
Dadaş
8 yıl önce

Bu hocayla olmaz.bu takimla hiç olmaz.mac konyada gitti.rizanin abdalligindan .yedek cikarsin he.gordunmu riza.gule gule tur.ruh hastası oldum

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Gecmis olsun bu takim degil gol atmak ikinciyide yer boyle kadroya fazla bile ne oynadigi belli degil takimin bosuna kamp yapmislar yazik valla

M
Mehmet Kaya
8 yıl önce

tamam

M
Mehmet Kaya
8 yıl önce

yorumunu 18 beğenmeyen futbol cahili olduğu için

O
Ozgur ata
8 yıl önce

Bal yapmayan ari Castillo’yu acilen satin, Bongonda bundan iyidir

E
Ekrem
8 yıl önce

kusura bakmayin ama kucka ve sosa bos transferdi. ayrica bu trabzon ndoye burak ve onazi 3lüsünden birisi oynamazsa kazanamaz bu bir gercek!!!

N
Nevzat
8 yıl önce

böyle becereksiz yönedimin Allah belasini versin .... sosa nin bonservisini aliyorsun yolla onun yerine transfer yapsana her zaman aynisi son dk da alirsiniz cöpleri yine

E
Ekrem
8 yıl önce

sen olcayla daha cok kaybedersin coooook

K
Kenan
8 yıl önce

Takımımız bence kötü değil. Sol tarafa ıyi bir adam alırsak başarılı olur.Abdulkadire helal olsun. Çok emek veriyor

ŞEHZADE
8 yıl önce

Kaliteli kadro dedikleri bumu.?

M
Mustafa
8 yıl önce

Olcay oynarsa böyle olur. Ne var bu adamda..

M
Mehmet şakir
8 yıl önce

Muharrem usta ellinci yılında ne yaptığı bu çıkar şimdi kaykaylar eder seyircide alkışlar yazık bu seyirciye

S
serkan
8 yıl önce

19 luk abdus 20lik yusuf oynayacakta mac alacaksin hadiyin ordan yabancilarin alayi kasar olmayanda burda kasar oldu.

Z
Zeki
8 yıl önce

Yazıklar olsun ben bük takımım deme güçlüyüm deme sen konyayı eleyemiyorsan hiç büuüğüm dem yazıklar olsun buraksız bu takım kaleye bilem gidemez bide büyük tskımmış

R
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önce

Ne olacağını söyleyryim. Fener maçında ligden kopar. Avrupa bile olmaz. 1 milyardan fazla borçla baş başa kalırız.

S
Selcuk3461
8 yıl önce

Rıza ile puan almamıza rağmen iyi oyun oynamıyorduk. Böylece kendimize gelelim.

M
Mehmet 61
8 yıl önce

Gecmiş olsun.Rıza Çalımbayın lastiği erken patladı.

B
Bayro
8 yıl önce

Rıza istifa yönetim artık defol git.

F
Firtina61
8 yıl önce

Bizi eleyen konya olmadi resmen riza hoca eledi estaban kim ki sen kaleye sokuyorsun Onazi nerde? Yusuf abdülkadir onur pereira okay hariç hepsini gönderin. Ilk başta yönetim defolsun gitsinler

ŞEHZADE
8 yıl önce

Bu stad bize uğursuz geldi.Acı çekme stadı yapmışlar.Avni aker stadımız da yıkılıyor.Neyimiz kaldıki.?

R
Reis
8 yıl önce

Şaşırdıkmı? Tur ilk maçta gitmişti zaten

N
Necmi
8 yıl önce

Trabzonspor’u yönetenlere sesleniyoru

A
Akin
8 yıl önce

Yemin ederim bu takımdan hiç bişey olmaz castillo yok Olcay yok yusufte şimarmis takım kamp yapmış ama ne oynadığı belli değil tam bir rezil futbol nefret, likit futbol emekliler topluluğu

N
Numan
8 yıl önce

Gözünüz aydın m.usta, rıza,burak ve çoğu futbolcu güruhu. Yapılamayan transferler, bıçağın başın toplantısı,giden futbolcular ve rızanın yanĺış tercihleri. Lig maçını da konya alır bu gidişle üçte üç yapar çakma fatih...

S
serkan
8 yıl önce

Bu konyaya bu futbolla atigimiz gol bile mucizedir arti konyali vedata yazik oldu cocugun ayagi kirilmis. Gecmis olsun.

S
Savatanica
8 yıl önce

Daha durun Rizacilar,bunlar guzel gunleriniz! Hala Riza sevicilerle oz evlatcilardan biri buraya cok elestirdiginiz Ersun hocadan teknik olarak neyi farkli yaptığını buraya yazamıyor.Cunku yok.Ayni adamlar,daha kotu kadro secimi,gereksiz fantazilerle buraya kadar.Neymis,arkadaslik vs. Buyuk insanlar buyuk isler yapar. 1-Mustafadan birak sol beki futbolcu olmaz 2-Olcay formsuz gör artik 3-Ndoye isteyen varmis,gülerim... 4-Yusuf formsuz,ozguven gitmis,ileride basmadigi gibi defansa da yardim etmiyor,yedek birak. 5-Yusuf formsuz,Kucka yi cikar,10 numara kim olacak? Sosa bu macta oynamayacak da ne zaman oynayacak? Defans 10 kere orta sahaya top vermek istedi,alan yok,kim almali;10 numara,o nerede;yok. Su camdali,omer ali,ali turan ve dansöz sifoya yenilmek beni deli ediyor,lanet olsun size!

L
Lazcopat
8 yıl önce

Tebrikler muharrem usta.sosaya çuval lapara döküp bir solbek bir stoper bir acik almayip fair play sıkıntımız var deyip milletle alay ederek kupada çeyrek finale çıktığın için Tebrikler.

H
hüsnü
8 yıl önce

isabet oldu.... Bu takım ŞAMPİYON yazın bi kenara bunu ve tarihi

E
EMİR61.
8 yıl önce

SİZİN ÇOK MET ETTİĞİNİZ ONUR SERKANIN BİR KOLU OLAMAZ NOKTA.

T
Tolga
8 yıl önce

Taraftarlardan ricamız bu yönetim gidene kadar maçlara gitmeyelim.Bu ruhsuzlarıda satın alt yapıdan gençler bizi ligde tutar zati yazıklar olsun nediyeyim artık.Nedir bu çilemiz bizim hiçmi gülmez bir taraftar.

N
Necmi
8 yıl önce

Trabzonspor’u yönetenlere sesleniyorum lütfen amaçlarının ne olduğunu bize söylesinler,hoca diyorlar takımdan çok memnunum kamp çok verimli oldu hocaya da soruyorum bu takım kampta ne çalıştı bu akşam izlediğim takım sanki iki aydık hiç topla

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Benim tek itirazım futbolcular ve teknik heyetin aldıgı paralara büyük takım kriterlerinde para alıyorlar ama büyük takimların başarısı yok para almaya gelince büyük takim oyuncusu sahada sıradan oyuncu bu yanlış trabzon artık şampiyon falan yüzyıl daha olamaz o yüzden bu kadar paralar yazık

U
ugur
8 yıl önce

Hep söylüyorum takim kazansada cok cagdisi oynuyor.coskusu yok.ersunu sevmedik ama takim coskkulu oynuyordu

O
Osman
8 yıl önce

Bu takim insaatta calissin hepsinin lisansini iptal edin

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Gerçegi artık kabul etmeliyiz malesef trabzonspordan artık başarı beklememek lazım evet eskiden büyük başarılara imza attı ama artik bitti o günleri geri getirmek imkansız sadece kendimizi ve çevremize zarar veririz.o yüzden olan neyse öyle kabul edelim üzülsekte.

A
Akın
8 yıl önce

Trabzonspor bu ligde en kalitesiz top oynayan 3 veya 4 takımdan biridir kimse bişey beklemesin bu takım ilk 5 giremez takım kondisyon yok adam eksilen topçu yok yaşlılar mangası toplamışlar yazık çok yazık taraftara

M
mert
8 yıl önce

yeminmi ettik hiçbir kupaya el sürmeyeceğiz diye ne bu halimiz niye tam kadro cıkmıyoz kupa macına

H
Horyanlı kazim
8 yıl önce

TS, yönetenler utanın utanın burun doktoru senden istersen utan,

U
Uğur şirin
8 yıl önce

Yok şu girse bu çıjsa castillo girse onazi girse burak oynasa falan filan hepsi boş bu takımdan sonuç çıkmaz kızıp üzülüp kendimizi yıllardır yıprattık bence bırakın kendi haline.selamlar bir çay koyun için eşinizle çoluk ćocugunuzla bilete vereceginiz parayı yiyin.selamlar

H
HAKAN
8 yıl önce

YAZIKLAR OLSUN

S
Shadow
8 yıl önce

Allah Sizi Bildiği Gibi Yapsın Utanın Utanın Ama Sizde O Yetenek Yok

K
Kadir
8 yıl önce

Kornerden gol atamayan tek takım TS acaba neden.Bu kadar çalıma kaçan başka takım yoktur.On pas sonra top başladıgı yere donüyor.Sosa oynamayacaksa neden tapusu alındı.Hala sorun yönetimsel derim.Kupa önemli olsaydı asıl kaleci ve Durica oynardı.Ayrica alt yapıdan hiçmi sol bek yoktu.

şahbaz
8 yıl önce

Kafasında ne oynaması ve niçin oynamasını gerektiğinin farkında olmayan topçularla ancak bu kadar.

H
Hayati Kahveci
8 yıl önce

olacak oldu. ..ders çıkarıp hafta sonu nasıl yenerizin planı yapılıp, lige kayıpsız başlamalıyız. yoksa....

A
araklıhasan
8 yıl önce

sosa ne yaptı sana riza hoca. olcayi ndoyeyi yusufu nasil oynatabiliyorsun. forma adaletin yok senin

K
karadeniz61
8 yıl önce

ciddiye almazsan böyle kayip edersin.

A
Alp Türk
8 yıl önce

Medel transfer sürecine bakın Trabzonspor'un neden bu halde olduğunu anlamak için başka söze gerek yok...

Z
Zorlu
8 yıl önce

Maçı Rıza hoca elleriyle verdi. Trabzona gelenler şehvet egolarını TS u katlederek tatmin ediyorlar. Bu akşam sahada bir TS vardı diyenler ayağa kalksın. 50. yıl şampiyonluğu isterken taraftarı Castillo, En'Doye'ye, Kucka'ya, Esteban'a, Sosa'ya, Bero'ya, Onadı'ye mahkum eden; sol bek ihtiyacı varken eldeki tek sol beki satacak kadar futbol yoksunu olan başkan; Hiçbir ulusal başarısı olmayan; oyuncu seçiminde, oyun kurgusunda bir planı olmayan, iki üç maç kazanmakla şakşakçıların gazına gelerek zafer sarhoşluğu yaşayan ikinci sınıf teknik adam Rıza Hoca; Teknik kadro değişikliğinden sonra iki üç maç alınmasi ile gerçekleri saklayan, sorunları örtbas ederek yönetime yalakalık adına şampiyonluk masalları yazmaya başlayan, Rıza Hoca'nın yanlışlarını yazmayıp onu kahramanlaştıran, gerçekleri yazmaktan açız basın ve medya mensupları.... İşte el ele vererek yarattığınız TS. Mutlumuzunuz?? EN KISA ZAMANDA ALLAH HEPİNİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN....

T
Ts 61
8 yıl önce

kaybedilen büyük bir fırsat var ortada, suçu sağa sola atmanın bi mantığı yok. Acilen kongre ile güçlü bir yönetim şart ortada istifaları ile gündem yaratan yönetime büyük paralar ile transfer edilen hangi futbolcu katkı sağlar.

S
SElim
8 yıl önce

Savatanica aynen katiliyorum sana mustafadan deyil sol bek deyil futbolcu olsa olsa dönerci olur

K
karadeniz61
8 yıl önce

gelen seyircilere aciyorum kötü futbol ...

S
sedat
8 yıl önce

konyada amma gecirmis hicmi vicdanlari sizlamadi dünya takimina koyarken federasyon güreve

T
Türkday
8 yıl önce

Onur perera hubocan durica solbek olcay sahan onazi okay sosa sol acik castillo sag acik yusuf forvet burak abdulkadir rodeyega kucka ndoya beroda da hamle oyuncunolur.yalandan sosa hazirdegil deyip durma lig bitti nezaman hazirolacak adamgibi hocalik yap burakla onura izin ver öteki topcu oynarmi ozaman gelsin pasan kurtardin seni der

Z
Zeki
8 yıl önce

Rıza başından beri aynı şyi futbol yok kimin ne oynadığı belli değil nasıl kamp yapmışlar anlamıyorum tel tel dökülüyorar sosa nezaman oynacak rıza kusura bakma sen bu işi bilmiyon ersundan farkın yok haa bu arada ligdede konyayı yenemeyiz bu futbol anlayışınlan kupa yok lig yok ne anladım bu işden sosya verilen paralarada yazık ver milyon euoları adam yedek dursun hangi akla hizmet ediyorsun rıza

O
Oflu
8 yıl önce

Gölü resmen uğur demirok yüzünden yedik.kardesim kendi kademeni bırakıpta hubocanin kademesine girmek ve sonundada gölü yemek nasıl bir amatorluktur ya.göz göre göre kendi yerini bırakıpta hubocanin olduğu yere koşmak nedemektir ya.bu demiroklami şampiyonluğa oynucaz.golu yedikten sonra da 3 gol bulmak gerekiyodu malesef olmadi

O
Orhan keskin
8 yıl önce

Son beş altı yıldır siyaseti trabzonsporun iliklerine kadar sokan Hacıosmanoğlu ve Muharrem usta işde eseriniz.Akparti zihniyeti girdiği yer kuruyor yok oluyor.hiç bir kurum bu zihniyete dayanamıyor

T
Tahir
8 yıl önce

Yapacak bir şey yok bundan sonra önümüze bakacağız

S
Sakaryalı
8 yıl önce

Öyle seviniyorum ki. Paran yok diye sol bek almıyorsun. 50 trilyonluk adam sahada yok. Rıza desen evlere şenlik Bu mu senin 2. Yarı görün dediğin takım. Kucka, Castillo Abdülkadir uğur hubocan Yusuf Mustafa .....bir okay bir de hogo biraz uğraştı. Onazi formun zirvesindeyken yedekte, formsuz oyuncuları sahaya sur. İçim yanda da beter olsunlar diyorum

T
Trabzonli
8 yıl önce

İlk yarının sonundaki düşüşümüz kaldığı yerden devam ediyor. Bundan sonra da düşüş devam edecek. En büyük kabahatli yönetim olmakla birlikte Rıza Hoca'nın Trabzonspor'un lafta kalan büyüklüğünü dahi kaldıramayacağı anlaşılmıştır. Ziya Hoca'nın şansı yaptığı seri ile sezonu tamamlamasıydı. Rıza Hoca'nın şansızlığı önünde kupa ve ligin ikinci yarısının olmasıydı. Kral çıplak!

M
mehmet kayaya
8 yıl önce

o begenmeyenler akbasi yedek bile gormek istemediginden begenmemistir

E
Ergin genç
8 yıl önce

Arkadaş nasıl antreman yapıyorlar nasıl bir arada oynanır bunu yapamıyorlar.. Konya takır takır top oynadı.konya ya pozisyon vermememiz lazım 1-maçı uğur verdi 2-olcay artık bşr şey veremiyor 3-bir onur var ya bu maçta oynamazsan git be kardeşim ne bekliyorsun. Sen trabzonda oldun olalı bir gün görmedik. Neden bu maçta oynamadın He sen kadroda yoktun sana ne bırak bu işleri Yusuf bile yetersiz onazi ve sosa oynamalı.. Yusuf serbest olmalı.. TS ye gelen hocalar salaklaşıyor.. Kardeşim ne farkın oldu ersundan.. Yönetim aciz mas gitti neden yerine adam almadın. Sosa nın bonservisini alana kadar adam alsaydın sol beke ve kanata. Allah sizi bildiği gibş yapsın. Bu futbolculara aldıkları paralar haram zıkkım olsun. Hakedenlere helal olsun...

O
Oflu
8 yıl önce

Ya bu kuckaya 5 milyon euro para verildi.bu adam nezaman bu paranın karsiligini verecek ya.yazik okadar paralara nerden buluyoruz arkadaş böyle adamları ya.bize vitrin yapmış topçu gelmesin kardesim.vitrin yapcak aurelio gibi aldığı paranın hakkını verecek ac adamlar lazım.

I
Irbaham
8 yıl önce

Rahmetli dedemin dedigi gibi sambiyon drabzonsbor ancak yazarlar oni formalara

E
Ersoy Erkul
8 yıl önce

Çok doğru ne olacak halimiz, Olcay bu takımda ilk 11 de sahada oluyorsa ilk maçı ciddiye alıp oynamıyorum olacağı bu bahane aramının lüzumu yok takımımız. Bu gidişle ilk beşe giremez gücü yok zaten

E
Ertan
8 yıl önce

Yusuf bir pas ver pas kafanı kaldır bir bak etrafına aldığını kaleye vuruyorsun bu ne ego ya gerçi seni kızapa çekmeyen hocada enteresan hoca sosanın ölüsü yusuf eder kaleye şut çekmek iş ise

H
Hüseyin Bakırtaş
8 yıl önce

m.usta ve ekibinin başarısıdır trabzonun bu hali

A
Ali KARACA
8 yıl önce

Bize gelen hocaların başına taş düşüyor nedensi. Geldiği günden beri transfer diye tutturdu. Her iki maçta da kurtarıcı olarak Ndoye'u oyuna süren Sosayı sürekli kenarda bekleten hocadan ümidim kalmadı benim.

B
B.C
8 yıl önce

Serkan gibi iyi kalecilere nasıl gol atılır taktiği üzerine çalışmazsan gol atamazsın, bu maçın tek eksiği gol atma taktiğinin çalışılmamasıdır

M
Mehmets
8 yıl önce

Herşey biyana bu Sosa İle Kuckaya servet verildi. Arkadaş Trabzonspor bukadar yükü kaldıramaz. Bunlar Hangi çıkar ilişkileri içinde alındıysa onu açıklayın önce biz de aydınlanalum. Bizi aptal yerine koymayın.

H
halim
8 yıl önce

ne bekliyordunuz ? bu yonetim anlayisi ile bu borclarla sadece cokusu iyi gosteririz . umut essegin ekmegi . pardon yonca imis ?

A
ati
8 yıl önce

iki maçta da ilk onbir yanlıştı sonradan yapılan müdahaleler de yeterli olmadı. mustafa akbaş tan önce uğur demirok un bu takım da yeri olmaz, Kucka ve Olcay yetersiz. Sosa ne olduğu belli değil. hoca sol bek demekten yoruldu. ilk maçta bu isimler yine ilk onbirde ise yanmışız .