Spor Toto Süper Lig’in 19. Haftasında Trabzonspor Fenerbahçe ile karşı karşıya geldi. Dev mücadele 1-1 sona erdi.
Medicalpark stadyumunda oynanan mücadelede Trabzonspor Burak'la öne geçti. Burak'ın golüne Josef'le karşılık verdi ve maç 1-1 eşitlikle bitti.
Bu sonucun ardından Trabzonspor puanını 31'e çıkardı
MAÇIN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN
KADROLAR
Tüm Yorumlar (32)
barış
8 yıl önceDandoy ikinci yarıda olcayın yerine girip maçı alır :)
KaradenizSamsun
8 yıl önceRIZA HOCA YETER ARTIK BIKTIK OLCAY , DAME DOY , BERO SEVGİNDEN YAZIKLAR OLSUN yetenek düşmanı..2 secenek var YUSUF UZAKTAN ŞUTLARI İYİ SAG TARAFTA OYNAT SOSA 10 NUMARA POZİSYONDA SOLDA ABDULKADİR YADA Rodelga sol önde oynat sol tarafta olcay ve ndoye görmek istemiyoruz !!!!!
Kadro
8 yıl önceOnur peraira uğur durica kamil abdulkadir okay sosa kucka yusuf burak
6161
8 yıl önceSırf konuşmak için konuşan futboldan zerre anlamayan arkadaslar... doy cezalı... CHP den bi farkınız yok be muhalefet olalım da nasıl olursak olalım
serkan
8 yıl önceAha süper zekalı bir akpli arkadaş geldi. Bilmeden konuşan biri daha. Dame N'doye cezalı değil, hafif sakatlığı var oynayabilecek durumdaysa oynayacak. 3 sarı kartı var 1 kart daha görürse haftaya oynayamayacak. Bunu da öğren.
sadettin ay
8 yıl önceKucak Onazi ve Yusuf Sosa değişimi doğru tercih. Olcay, ın yerine de sol açıkta D,doy olmalı ve daha önceki gibi Burak la dönüşümlü pozisyonda oynamalı.
ercan
8 yıl önce3 milyon taraftarı-pardon ... hocası var Trabzonsporun
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önceSevgili TFF ve eyyamcı hakemi Türkiye'nin bir günde stadda 41 bin ekranları başında milyonlar varken neden taraf tutyorsun. Bunlar asla hata değil, kasıtlı ve ayrıştırma haraketleri. Seni ALLAHA'a havale ediyorum. Sen spor üzerinden ayrıştırıyorsun.
Hüsnü
8 yıl önceBu dediklerine inanıyor musun sen?
Zeki
8 yıl önceBu onurlan bu iş olmaz
Poyraz
8 yıl önceHayaller suya duser tabi adamlar golu yiyor hemen hucum oyuncularini aliyor biz golu yiyoz oyuncu alalimmi almayalimmi diye dusunuyoz yazik valla yazik bu kadar taraftara
61
8 yıl önceBeyler bu takıkın görünmeyen bi sorunu var kaleci adam bütün yan toplarda hata yaptı
Tahir
8 yıl önceBoşuna yorum yapmaya gerek yok beraberlik çok iyi.Fenerbahce 15 korner biz bir tane sonunda golü yedik.malzeme bu bundan iysi olmaz.Bu kadro başarılı olamaz boşuna kandırmayalım birbirimizi.Bu takımda Yusuy Okay Abdülkadir üçü kalmalı kalanlar gönderilmeli
Şevket
8 yıl önce2. Yarı hiçbir transfer yapılamadı. Rıza hocadan çok fazla beklentiniz olmasın hoca bu takımı en iyi ihtimalle 5. Yapar yaparsada 50.yıl buna sevincez. Ersun yanal olsaydı küme!!!
Karadereli Mutlu Bayar
8 yıl önceYaa ne oldu erzurumlu şota dayı maça geldi trabzon kazanacaktı !Karsta bi adam var diyorlar onu deneyin bence !
Oktay koç
8 yıl önceBu Takimin artik Topu oyuna sokabilecek iyi bir kaleciye Top taşiyabilecek kanat oyuncularina ihtiyaci var.Fenerbahce Topu bizden daha Organize kullandi.Beraberlik bu oyuna göre iyi sonuc.
Yalcinx5
8 yıl önceKorkak riza 1-0 onaziyi alsana ortasaha ya skoru tutsana
yavuz yavuz
8 yıl öncetrabzon Fenerbahçeden puan aldığına dua etsin.
Süleyman Özmen
8 yıl önceRezalet futbol o Kucka yı 90 dakika sahada tutup Yusufu oyundan alman hiç akıl kârı değildi Rıza Hoca
Tek Eksik!
8 yıl önceŞehir muhteşem hiçbir kışkırtmaya gelmedi taraftar hep destekledi. Evet ilk yarı üretken değildik peki ikinci yarı ne değişti hiç şüphesiz ki Sosa, öne geçtik çoşku ataklar arttı heyecandan bulaştırdığımız dakikalar oldu ya sonra fb sağ bek çıkarıp forvet koydu peki sen ne yaptın hocam değişiklik için gol mü yemek gerekiyordu sol kanattan atak yapıyorsun ama Olcay yoruldu 75 ten sonra al rodallegayı bak ne oluyo maç !
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önceBu sezonda böylece bitti. Dağılın beyler. Hayaller başka bahara. Yeni sezonlara. Yeni maçlara. TS peşinde bir yıl daha heba oldu.
Ersoy Erkul
8 yıl önceTransfer yapılsa ne olacak bu kafayla Rıza hocanın devreleri yanmış bu adamdan bize asla fayda gelmez Ersun=Rıza Olcay ve kuçka sabretti galibiyeti kendi elleriyle verdi maç 1_0 iken oyuna hemen müdahale etseydi onazi ve rodellega alsa maç 3_0 olacaktı sebebi Rızadir vesselâm
Ts61
8 yıl önceKaradere li Murat Bayar... Bir daha kine sen ve annen davetlisiniz.. Anladınn::)
Djsjxj
8 yıl önceYusuf u kesemeyen sosa yı 11 başlatamayan bir adamdan hiçbir şey beklemeyin
İstifa
8 yıl önceRıza istifa
Ugur şirin
8 yıl önceSonuç normal ama bu oyun ve kadroyla bu iş yürumez tek.mükemmel taraftar takım bu taraftari haketmiyor.şahsım adına tek teşekkürü taraftara ediyorum ligin sampiyon taraftarı sizsiniz.
lazkopat61
8 yıl öncebay calimboy senden ve bu takımdan hic bi cacık olmaz yusuf denen adam.kac haftadan beri oynamiyor hızla barış memişin yolunda ilerliyor sen daha bu fotbolcuyu neden ısrarla oynatiyorsun...ödlek adam
Yahya
8 yıl önceRızayla bu kadar küçük takımların hocası rıza TRABZONSPOR fazlasıyla büyük geliyor bu hocaya. Maçı 90 dk izledık Kucka ve Olcaya bu kadar sabreden oyunu okuyamayan yedekleri ilk 11 den daha yaratıcı olan bir hocadan Trabzonspora fayda gelmez
Zorlu
8 yıl önceBu sene FB iki kere elden kaçtı. İlk maçta Ersun, bu maçta Rıza FB. Kurtaran adamlar oldular. İkisi de cesur olsalardı iki maçta alınmıştı. Ersun hinliğinden Rıza kapasitesinin yetersizliğinden korkaklığından maçı verdi. Golden sonra Rodi ve Onadı alınsaydı FB paçavraya dönmüştü.
Reis
8 yıl önceMeraklanmayın bu sezonda bitti, Rıza’nın kontratı sezon sonuna kadar zaten oyüzden şimdi gitmesini bekleyen olmasın boşuna bu takım öyle veya böyle 5-7 sıralarda tamamlar nasılsa
B.C.
8 yıl önceRıza hoca 60ncı dakikada Rodellegayı almalıydı, geçen hafta da yazdığım gibi Burak kaleci ile karşı karşıya gol atma antrenmanı yapsın
B.C.
8 yıl önceRıza hoca ilk geldiğinde risk alıyordu, zaman geçtikçe başarısız olma korkusu artıyor ve risk almaktan kaçıyor, malesef