| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Spor Yayın tarihi: 29 Haziran 2023 10:16

Trabzon ekibi Lig’den çekildi! Başkandan şok eden açıklama

Trabzon temsilcisi Ofspor ligden çekildi.,

Trabzon temsilcisi Ofspor, 3. Ligden BAL’a düşerek taraftarını üzmüştü.

Başkan Olcay saral TFF tarafından haksızlığa uğradıklarını ve Trabzon kamuoyundan destek görmediklerini belirterek, Bölgesel Amatör Lig'de mücadele etmeyeceklerini belirtti.

Ofspor’un lig’den çekildiğini açıklayan başkan Olcay Saral’ın açıklaması şu şekilde;

Öncelikle Herkesin Kurban Bayramını kutluyorum. Tekrar ifade ederim ki hiç bir mazeret peşinde değilim, bu başarısızlığın izahı yok.. Ancak gerek Pandemi dönemi, gerekse Deprem döneminde devam eden liglerin değişen kurallarının hep Ofspor’un aleyhine işlemiş olmasını bir kaç satır ile izah etmeliyim..

2019-20 sezonu bitime 6 hafta kala pandemi nedeniyle ligler tatil oluyor. 2.3. Liglerde grup birincileri şampiyon ilan ediliyor. Ofspor Play Off hattının hemen altında ve rakibi Karşıyaka ile içerde maç avantajı var. Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Play-Off finallerini 2-3-4-5 sıradakilerle oynatacak,ancak biz bunun haksızlık olacağını iddia ederek her 3 grupta da Play-Off iddiası olan 8 takımın finalleri oynamasının çok daha adil olacağını, bunu ligi bitmiş varsayarak 4 takımla sınırlandırmanın haksızlık olacağını savunsak dahi finallerde 1 maç daha fazla oynaması gerekecek Trabzon takımlarından dahi destek alamadık. TFF ise bize “statünün lig başlarken belli olduğunu bunun dışına çıkmanın mümkün olmadığını” iletti.. Oysa aynı sezon yine pandemi nedeniyle yarım kalan Bölgesel ligde (BAL) ise hiç olmayacak şekilde tüm gruplardan birbirine yakın puan aralıkları baz alınmış, bazı gruplardan 2 takım, bazı gruplardan ise 5 takıma birden 3. Lige yükselme izni verildiği halde, 3.Liglerde Ofspor’un da içinde bulunduğu Play Off iddiası olan 12 takımın Play- Off oynama talebi geri çevirilerek o dönem de maalesef büyük bir haksızlığa uğramıştık..

Bu sezona gelince ise malumunuz Ofspor ligden düştü. Deprem dolayısıyla haftalarca 3. Ligde “küme düşme kalkacak” söylentileri oldu. Çünkü; BAL liginden 9 takım üst lige çıkacakken gruplarında açık ara 1.sırada olan 2. ve 7. grup liderleri depremden dolayı haklı olarak 3. Lige alınma kararı verildi. Ancak pandemi döneminde “statü sezon başı yazılıyor” diyenler bu sezon 2 ve 7.grupta liderin çok gerisinde oldukları halde ilk 4 sıradaki kulüplere ne ligde ne statüde bugüne kadar hiç görülmemiş Play-Off finali yaratıp bir şampiyon daha çıkarırken, Öte yandan sezon başı yazılan BAL ligindeki statüye göre esas oynanması gereken Play Off finalleri ise iptal edilip finallerde elenmesi gereken 3 takım daha direk olarak lige alınmıştır. Böylece BAL liginden 6 takım ekstradan lige yükselirken,aralarında Ofspor’un da bulunduğu, ligden düşen 6 takıma ise “sizi ligde tutamayız” denmiştir.. . TFF ; Sezon başı koyduğu kuralları dilediğinde bozarken mücbir sebep örneği verip BAL liginden 3.Lige yükselmeye çalışan kulüpleri üst lige alırken, 3. Ligden düşmemeye çalışan kulüpleri ise yaşanan gerçeklerin dışında görerek adeta bir tekme de kendisi vurmuştur. Özetle her iki mücbir sebebli sezonda iki farklı yöntem ile belki de 2.ligde olabilecekken, Ofspor kulübümüz bugün BAL liginde oynaması gerekecektir. Tüm spor kamuoyu bilsin ki hem TFF’ nin bu iş bilmez ve siyaset kokan anlayışına tepki, hem de grup şampiyonunun direk çıkamadığı, Lig 2.sinin küme düşebildiği bu trajikomik ucube statüsü olan Bölgesel Liginde (BAL) Ofspor olarak yer almayacağız. . Türkiye Futbol Federasyonu’nu her iki sezonda birbirine benzemeyen keyfi, siyaset kokan kararları ve varsa vicdanları ile başbaşa bırakıyoruz…

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kadir kalay
2 yıl önce

Hikaye anlatmaya gerek yok. Başaramadık of olarak nam peşinde yiz ama Futbolu yonetemedik de.

Y
Yazık
2 yıl önce

Bırakın bu işleri kardeşim, 22 kişi bir topun peşine kosacagina insanlığa daha yaralı işler yapsınlar. 22 kişiyi de geçtim, binlerce insanı da saçma sapan bir şekilde birbirine düşüren bu futbol deliligini bırakın artık. İnsanlar sağlıklı yaşam için amatör bireysel sporlar yapsınlar, buna diyecek birşey yok, ancak profesyonel sporları tamamen terk etmek lazım. Birileri çuvalla para kazanacak diye insanların paraları ve en önemlisi zamanları çalınıyor.

T
Trabzonlu
2 yıl önce

İyi olmuş Of a takım lazım değil. Bir Oflu olarak kararı destekliyorum. Futbol işi boş iş. Trabzonspor yeter bize

İblis
2 yıl önce

TFF de futbolla alakası olmayan yöneticiler sonuç basiretsiz statü düzgün bir TFF yönetimi yapılmalı bu ülke futbolu inşaatçı iplikçilerden kurtarılmalı

A
Alper
2 yıl önce

Hadi ya uc takim düşecekti Kahramanmarasspor cekildi iki takım düşürüldü.zaten Ofsporun düşeceği sezon başından belliydi.Yillardir kötü yönetilen bir kulüp.hem bu Trabzon her ilçesi liglerde olmak zorunda mı.kucuk bir şehir ama maşallah kac takimi var.yeter be

Tüm Yorumlar (7)

K
Kadir kalay
2 yıl önce

Hikaye anlatmaya gerek yok. Başaramadık of olarak nam peşinde yiz ama Futbolu yonetemedik de.

Y
Yazık
2 yıl önce

Bırakın bu işleri kardeşim, 22 kişi bir topun peşine kosacagina insanlığa daha yaralı işler yapsınlar. 22 kişiyi de geçtim, binlerce insanı da saçma sapan bir şekilde birbirine düşüren bu futbol deliligini bırakın artık. İnsanlar sağlıklı yaşam için amatör bireysel sporlar yapsınlar, buna diyecek birşey yok, ancak profesyonel sporları tamamen terk etmek lazım. Birileri çuvalla para kazanacak diye insanların paraları ve en önemlisi zamanları çalınıyor.

T
Trabzonlu
2 yıl önce

İyi olmuş Of a takım lazım değil. Bir Oflu olarak kararı destekliyorum. Futbol işi boş iş. Trabzonspor yeter bize

İblis
2 yıl önce

TFF de futbolla alakası olmayan yöneticiler sonuç basiretsiz statü düzgün bir TFF yönetimi yapılmalı bu ülke futbolu inşaatçı iplikçilerden kurtarılmalı

A
Alper
2 yıl önce

Hadi ya uc takim düşecekti Kahramanmarasspor cekildi iki takım düşürüldü.zaten Ofsporun düşeceği sezon başından belliydi.Yillardir kötü yönetilen bir kulüp.hem bu Trabzon her ilçesi liglerde olmak zorunda mı.kucuk bir şehir ama maşallah kac takimi var.yeter be

C
Cem
2 yıl önce

Ofsporu ben bitirdim kulübü batirdim demiyorda suçu federasyona atıyor başkan.

O
Oflu
2 yıl önce

Başkan sen bu işleri geç bir kere. Bu takım 30 senedir profesyonel liglerde ve sizin elinizde. Aklınca bahane buluyorsun. Takımın süper ligde olması gerekirken sizin oyuncağınız haline geldi. Bu saatten sonra da bu takıma hiç kimse sahip çıkmaz. Siz elinizi çekseniz dahi hiç kimse gelip takıma el atmaz. Bilir ki takım bir üst lige çıksa bile beni rahat bırakmaz bunlar. Ne yazık ki Ofsporun en büyük talihsizliği sizlersiniz. Gerçek budur bence. Takımın maçlarına seyirci bile gelmiyor