Trabzonspor’un savunma oyuncusu Zargo Toure, Yeni Malatyaspor karşılaşmasının ardından basın mensuplarına değerlendirmelerde bulundu. Bordo-mavili futbolcu, karşılaşmanın ardından takımın performansına ilişkin açıklama yaptı.
Maçın istedikleri gibi geçmediğini belirten Toure, ortaya çıkan sonucun kendileri açısından üzücü olduğunu ifade etti. Deneyimli savunmacı, takım olarak daha iyi sonuçlar almak için çalışmaya devam edeceklerini dile getirdi.
“Bizim günümüz değildi”
Karşılaşmanın ardından konuşan Zargo Toure, mücadelede istedikleri oyunu ortaya koyamadıklarını belirtti.
Toure açıklamasında “Bizim günümüz değildi. Camiadan özür diliyoruz. Bir sonraki karşılaşmaya hazırlanamaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Gözler bir sonraki maça çevrildi
Trabzonspor’da teknik heyet ve oyuncuların, Yeni Malatyaspor karşılaşmasının ardından bir sonraki müsabakanın hazırlıklarına odaklanacağı belirtildi. Bordo-mavili ekip, önümüzdeki karşılaşmalarda daha iyi sonuçlar almayı hedefliyor.
Tüm Yorumlar (15)
Reis
7 yıl önceTek kelime DEFOL
DuRsUnTeMeL
7 yıl önceÖzre gerek yok hepinize yazıklar olsun bizi kahrettiniz.
nuray uzun
7 yıl önceAllah sizi küme düşürsün
karadeniz61
7 yıl önceÖzür dilemeyin Adam gibi oynayin futbolunuzu.
DuRsUnTeMeL
7 yıl önceAllah’ın başka işi yokta TrabzonSporu küme düşürecek ayıp sana hiç yakışıyor mu?
Salih
7 yıl önceUc mac ust uste puan kaybeden takim dordunce mac hocasiz bile kazanmayi bilmeli. Bizimkiler futbolcu degil para sayma makinesi
Ozgur ata
7 yıl önceNe berbat stopersiniz, geri dortlu ve onur tam facia
Yunus gokalp
7 yıl önceBakin yapmayin takimi sahaya suremeyen oyun anlayisi olmayan unalin gitmesi gerekir yazik cok yazik bu kadroyu oynatamadin
Serkan öztürk
7 yıl önceMacın en rezil adamı
Furkan Arpacı
7 yıl önceTebrikler Malatyaspor güzel oynadı
Gönülden seven
7 yıl önceHep aynı klasik cümleler... Çok komiksiniz...
Talat taraf
7 yıl önceFenerbahçe maçında yönetim istifa eder
Şevket
7 yıl önceBu durum hoca sorunu değil. Takım içinde maddi dengesizlik var maliyetli oyuncular yüzünden iç kaos var oynamak istemiyor diğerleri.gayet mantıklı dökülmeleri. Ya sen birine 6 diğerine 1 veriyosun si oynarmıydınız. Tabi bu durum diğer yönetim döneminden gelen sıkıntı. Sabretmek zorundayız. Ğnal hoca başarıaı değil ey millet. Topçular küskün
Şota
7 yıl önceTakım harıka oynuyordu ne oldu bu soruyu sorun cevabı bulursunuz büyük kaleci dediğiniz adamın yediği gollere bakın birde rakip kaleciye bu takım doğru yolda sadece kaleci kötü ceza sahasına hava toplarını alan kaleci lazım bunu görün artık
BordoMaviAşk
7 yıl önceHoca da yetersiz takım da. Bence sorun ekonomik. Bu mali yapıyla bu kadar olur.