Beşiktaş'ta Tolgay Arslan Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Tolgay şöyle konuştu;
İyi bir maç çıkardık galibiyeti hak ettik. Eksiklerimiz vardı bugün. Ama gördükki takım olarak oynayınca iyi oynuyoruz. Bugün 3 puanı hakettik. İyi oynadık. Takımımızı tebrik ederim.
Tolgay Arslan'dan Trabzonspor Maçı Sonrası Net Açıklama
Beşiktaşlı futbolcu Tolgay Arslan, Trabzonspor karşısında aldıkları galibiyetin ardından, eksiklere rağmen takım olarak iyi oynadıklarını ve 3 puanı hak ettiklerini belirterek, takım arkadaşlarını tebrik etti.