Antalyaspor, Trendyol Süper Lig’de küme düşen son takım oldu. Ligin son haftasında sahasında Kocaelispor’u konuk eden Akdeniz temsilcisi, mücadeleden galibiyetle ayrılmasına rağmen lige tutunamadı.
Antalyaspor, kendi sahasında oynadığı karşılaşmayı 1-0 kazandı. Ancak alınan galibiyet, kırmızı-beyazlı ekibin Süper Lig’de kalması için yeterli olmadı.
Süper Lig’e veda etti
Son hafta sonuçlarının ardından Antalyaspor, küme düşmesi kesinleşen son takım olarak kayıtlara geçti.
Akdeniz temsilcisi, daha önce lige veda eden Kayserispor ve Fatih Karagümrük’ün ardından Süper Lig’den düşen üçüncü takım oldu.
Galibiyet yeterli olmadı
Kocaelispor karşısında sahadan 3 puanla ayrılan Antalyaspor, diğer maçlardan gelen sonuçların ardından ligde kalma şansını kaybetti.
Tüm Yorumlar (12)
Temel
1 ay önceTrabzonspor ve tekke sağolsun maç nasıl satılır gördük..
Şahin
1 ay önceKüme düşen son takım TS olmalıydı; teknik direktörü ile, futbolcusu ile, oynadığı futbolla süper lige yakışmıyor.
Musa tenar
1 ay önceFatih hoca bu akşam bırak. Rezil ettin bizi. Yeter artık.
St pauli
1 ay önceMetin diyadinle Fatih tekkeyi değiştirmek imkanı olsaydı keşke
Samimiyet
1 ay önceBi cacık yol alamayız kupa aşsagı kupa yukarı ondan sonra seyirci niye destek gelmiyor neyin kafasını izleyecem sizin egonuzu tahmin etmek istemiyorum fatih hocam allah aşkına sacma sapan konulara deginmeden yorum yap
Vedat kabil
1 ay önceAntalyasporu Tekke düşürdü. Diyadin ne kadar yuvarlansa hakkıdır.
Ahlaksız futbol
1 ay önceFenere şikeci diyoruz bu akşam fenerden ne farkımız kaldı
by-by
1 ay önceAntalya düşmesi iyi oldu, her maç bize küfür.
Can
1 ay önceŞimdi biz bu şehirde kupa finali oynayacağız, tskıma ve taraftara yapılacak her türlü saldırıdan TFF sorumludur .
Murat
1 ay önceBen fifanın yerinde olsam bu akşamki maçları incelettiririm. Bu seyircinin onurunu hiçmi düşünmediniz
Murat
1 ay önceYazın bir kenara bu futbolla konya kupayı kazanır.
Vatandaş
1 ay önceŞu yorum yapanların çoğu trabzonsporlu değil!!!