Süper Lig’de zor günler geçiren Sivasspor, FIFA’dan gelen kötü haberle sarsıldı. FIFA’nın resmi internet sitesinde yayınlanan cezalara göre kırmızı-beyazlı ekibe 3 dönem transfer yasağı getirildi.
Sivasspor’a Ağır Darbe!
Mali ve sözleşme yükümlülüklerine uymadığı gerekçesiyle FIFA tarafından cezalandırılan Sivasspor, önümüzdeki üç transfer döneminde kadrosuna yeni oyuncu katamayacak. Bu karar, takımın ligdeki geleceğini doğrudan etkileme potansiyeline sahip.
Sivasspor Ligde Zor Durumda
Bu sezon Trendyol Süper Lig’de beklentilerin altında kalan Sivasspor, oynadığı 24 maçta topladığı 24 puanla 15. sırada yer alıyor.
Tüm Yorumlar (6)
Turgay
1 yıl önceEskişehirspor gibi en alt liglere kadar yolu var.
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT
1 yıl önce2011 i unutmadık..Anadolunun yüzkarası Sivas..O şike senesi İstanbulun uşağı olmuş Sivas..Allah yüzünü güldürmesin..Dönülmez yere git..Geriye gelemiyesin..Klübün kapansın Sivas
Serkan Bektaş
1 yıl önceIstanbul Takımlarına neden gelmiyor kara para sahtekarlik onlarda Bu Türkiye liglerde oynanmaz istanbul çökmeli Haram ligin Helal Takımı Trabzonspor Anadolu Takım ları birleşmeli
Aytekin ÇELİK
1 yıl önce2010-2011 sezonunda alması gereken ve TFF tarafından verilemeyen cezayı Sivasspor'a veren FIFA'yı tebrik ediyorum. Eskişehir amatör kümeye kadar gitti. İnşallah bunlar daha beter olur. Sırada başkalarında var. Fenerbahçe o sezonun ahını kaç sezondur çekiyor. Diğerlerinde aynısını yaşayacaklar.
Taraftar
1 yıl önceŞikecilere az bile
Alihan
1 yıl önceSana güzel gine kina yakarım canın. Yanarsa karışmam